Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 1 iulie 2011

O scurtă pauză

Cred că aţi observat că am luat o scurtă pauză, lucru pe care nu prea l-am făcut până acum.
Oareşce cauze medicale nu mi-au permis să mai scriu şi încă sunt dărâmat rău. Sper că voi rezolva situaţia într-un fel sau altul.

10 comentarii:

  1. am observat lipsa ta...
    sper ca orice problema de sanatate ai avea poate fi rezolavata...
    ai grija de tine...te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu şi Fifi şi Dom Camion şi Vasilca şi Vulpi cu toată familia lui de care nu mă pot despărţi şi Amăsii şi Alu cel prospăt căsătorit, toţi, toţi îţi dorim multă sănătate şi veşti din lumea filatelică şi IT!

    RăspundețiȘtergere
  3. Însănătoșire grabnică!
    Un weekend liniștit îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fie ca Bunul Dumnezeu sa va ajute sa va insatatositi grabnic ! Unele dintre informatiile publictate de dvs. pe acest blog ,sunt mai utile decit par ! Doamne-ajuta si s-auzim de bine !

    RăspundețiȘtergere
  5. TUTUROR VĂ MULŢUMESC FRUMOS!
    Sincer, nu mă aşteptam la asemena reacţie.
    Mulţumesc şi celor care mi-au trimis mesaje pe mail.
    Vă rămân îndatorat pentru cuvintele frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multa sanatate si astept cu nerabdare noile articole.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ionut: Mulţumesc frumos!
    Trag de mine chiar acum să scriu câteva articole.

    RăspundețiȘtergere