Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 12 iulie 2011

Fraţilor, m-aţi dat gata!


Adevărul este că şi eu mă mai grăbesc câteodată... Nu de alta, dar nu vreau să fiu acuzat pe nedrept, când mi s-a atras atenţia, am încercat să mă mai corectez. Titlul chiar mă zgârie pe neuron. Voi ce părere aveţi?

UPDATE, 14 iulie

Greşeala a fost corectată pe site-ul Historia.

13 comentarii:

  1. Salut Max, am o recomandare pentru tine, un concurs simplu la care poti participa si poti castiga doua romane inedite, toate detaliile aici:http://ciprianfoto.blogspot.com/2011/07/concurs-castiga-cu-doar-2-clickuri.html Bafta!

    PS: Te voi ruga sa nu stergi mesajul, poate vor mai fi si altii interesati de acest articol. Mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Max!
    Mulțumesc pentru articol,
    nu am știut că există așa ceva!
    O seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Administrator: OK, nu-l şterg, pentru că nu am nimic împotriva cărţilor, şi nici împotriva concursurilor.
    La mine chiar se mai lasă cu câte o ceartă pentru că nu prea vreau să renunţ nici măcar la vreo broşurică... «O să ne dea cărţile afară din casă!...», îmi zice a mea doamnă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena: Mulţumesc şi eu.
    De fapt eu nu semnalasem articolul (care este totuşi interesant), ci greşeala din titlu. La o publicaţie cu pretenţii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, iti multumesc. Ai aprecierile mele pentru ca citesti!!

    RăspundețiȘtergere
  6. De fapt ar fi cam doua... Un mister... E mister tocmai ca e neelucidat... Altfel cum ar mai fi mister? Poate "Mister" englezesc...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ionuţ: Mai bine... "este" două! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Max, tu nu esti interesat de concurs???

    RăspundețiȘtergere
  9. Administrator: am cele două cărţi...

    RăspundețiȘtergere
  10. Max, atunci te rog scuza-mi deranjul nesimtit provocat. O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Şi eu îţi doresc o seară plăcută.

    RăspundețiȘtergere
  12. "...care este " face prozeliti se pare :))

    RăspundețiȘtergere