Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 17 iulie 2011

Din grădina... fermecată

Căldura din ultimele zile, combinată cu puţină... stropeală adusă de a mea doamnă (noroc cu ea, că altfel...) pare că are efecte plăcute asupra... vecinilor noştri din grădină: floricelele şi pomişorii.

Trandafirul japonez (cel bătut) pare că se simte în largul lui. Frumuseţea asta de floare s-a deschis şi s-a-nfoiat, iar ghiveciul mai are o grămadă de boboci.

A mai înflorit o tufă de trandafiri, de astă dată de culoare roşie. Bobocii şi floarea se simt excelent în bătaia ultimelor raze de soare ale zilei.

Frumuseţea aceasta a înflorit şi ea şi lasă o pată de culoare pe fundalul verde.

Ardeii cresc şi când se vor învineţi, sunt tocmai buni de... otrăvit.

Să nu te apropii, că te-nţepi!

A înflorit şi leandrul. Floarea are un parfum nemaipomenit!

Ei..., astea ştiţi voi ce sunt, nu trebuie să vă mai spun eu... Când se coc, îmi trebuie o babeţică dacă vreau să mănânc una, sunt foarte zemoase...

Le doresc o săptămână excelentă tuturor prietenilor: Carmen,

20 de comentarii:

  1. parca m-am mai racorit putin acum dupa ce m-am plimbat prin gradina ta...tare placut e....
    pentru ca nu am reusit sa fur o pruna...am furat un trandafir...dar uite...recunosc :)
    o seara racoroasa iti doresc si o saptamana cat mai usoara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pandhora: Acum e puţin mai bine, s-a mai răcorit puţin...
    La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbi trandafiri,bănuiesc că
    ai o grădină frumoasă!
    Ne-am răcorit puțin..
    Seară perfecă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena: Mă bucur dacă îţi place.
    Da, ne-am mai răcorit dar... aveam impresia că ne ia pe sus când a început vijelia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe fotografii, chiar ca ai o gradina fermecata!
    Multumesc de urari. Si tie deasemenea, o saptamâna agreabila. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen: Noapte bună şi o săptămână liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  7. parca le-ai cautat...trandafirii ,crinul,prunele...perfecte... :)

    o saptamana de vis !

    RăspundețiȘtergere
  8. rokssana: Avem o grămadă de lucruri frumoase în jurul nostru, nu-i păcat de ele să le ignorăm?
    Şi eu îţi doresc o săptămână perfectă!

    RăspundețiȘtergere
  9. O saptamana frumoasa si tie! Asa, ca florile din poze....

    RăspundețiȘtergere
  10. lunapatrata: Mulţumesc frumos, şi ţie la fel!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mama ce minunatii se gasesc in gradina ta! floarea aceea portocalie e nemaipomenita

    RăspundețiȘtergere
  12. alicee: Mă bucur tare mult că îţi plac minunăţiile mele!

    RăspundețiȘtergere
  13. In ce pofte m-ai bagat cu ultima poza !! Mrrrrrrrrrr. Multumesc, iti doresc si eu s-ai o saptamana linistita.

    RăspundețiȘtergere
  14. addicted: Te rog să mă ierţi, n-a fost cu intenţie! :))
    Mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vera: Mulţumesc! Mă bucur dacă îţi plac!

    RăspundețiȘtergere
  16. O minunăție trandafirii,atât Japonezul cât și celălalt.Crinul,oleandrul(la noi încă nu înflorește)Ce frumuseți ai adus astăzi!Ardeiul iute este o altă slăbiciune a mea!Anul acesta sunt iuți bine pe aici.Eu n-am,doar de la prăvălie mă aprovizionez cu ei.Corcodușe sunt?
    Ce muncă intensă are Doamna ta de făcut cu frumusețile și bunătățile din jurul casei!Toată aprecierea și stimă Doamnei pentru munca depusă!
    Fotografiile sunt foarte reușite,felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  17. Se-cret: Îţi mulţumesc în numele doamnei mele (mai trage ea câte un ochi pe-aici, să vadă ce fac, dar nu lasă niciodată semn!).
    Mulţumesc pentru complimente.
    Era să uit: corcoduşe - eu n-am, dar o sa caut prin vecini.

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoasa, verde si stralucitoare gradina voastra. Si fotografiile sint perfecte. Toate. Salutari, gradinarului sef !
    Sa va bucurati, de minunatiile din jur.

    RăspundețiȘtergere
  19. Dani: Îţi mulţumesc mult! Iar salutările i le transmit negreşit. Aceleaşi urări şi de la noi!

    RăspundețiȘtergere