Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 4 iulie 2011

Destinaţie neobişnuită


Ilustrata din imagine a fost expediată în august 1936 de la oficiul poştal Bucureşti - Gara de Nord (sic!) la Pondichery, în India Franceză la acea dată. Ilustrata este puţin "tonată", dar acest lucru nu-i ştirbeşte din frumuseţe. Pe spate, în locul rezervat mărcii, expeditorul a ţinut să specifice: "Stamps over/T.C.V.". Personal, cred că piesa face parte dint-un schimb internaţional de ilustrate, destul de practicat (încă) la acea dată.
Văzută pe eBay. Mi se pare că a fost cumpărată cu un preţ absolut nesemnificativ.

6 comentarii:

  1. ce frumusete...fericit cel care are o astfel de ilustrata...
    eu am doar reproduceri de dupa '89....dar si acelea imi sunt foarte dragi si oricum le pot vedea pe internet...dar...nimic nu se compara cu originalul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru frumuseţea ei am şi pus-o!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai am destule, chiar dacă nu sunt specializat pe aşa ceva. De fapt, pe-ale mele nici nu le-am prea arătat, dar o să încep. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, daca ochiul s-ar fi bucurat pe verso si de-un stemplu de Pondichery, alta ar fi fost situatia cu pretul final! Oricum, ramane un TCV, bine punctat, cu o destinatie exotica mai rar intalnita la piesele interbelice romanesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Observaţie corectă. Dar natura şi modul de aplicare a ştampilei mecanice de pe faţă nu mă duce cu gândul la vreo făcătură.
    Ştiu că e rară, chiar mi-e ciudă că am văzut-o abia după ce s-a încheiat licitaţia.

    RăspundețiȘtergere