Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 21 iulie 2011

Prima marcă austriacă

Văzute săptămâna trecută.

Am remarcat o piesă destul de atrăgătoare, francată cu marca de 1 kreuzer din prima emisiune austriacă.

Este vorba de o francatură simplă pe un imprimat expediat în 1856 din Mediaş. Ştampila de plecare este neaşteptat de clar conturată. Piesa a tranzitat (probabil) Sighişoara, având ca destinaţie Odorheiu Secuiesc.
Piesa nu este marea raritate a filateliei clasice austriace (mie mi-au trecut prin mână mai multe astfel de piese), dar m-am hotărât să o prezint datorită ştampilei de plecare, deosebit de clare.

Dacă tot a ajuns subiectul la prima marcă austriacă, am remarcat pe eBay un lot de mai multe unicate obliterate - din păcate niciunul nu este circulat în aria noastră de interes - care a obţinut un preţ bunicel: 305 dolari, după 21 de biduri. Lotul a aparţinut unui vânzător român, şi precizez acest lucru pentru că mi-a plăcut cum a ştiut să-şi prezinte piesele.

4 comentarii:

  1. Am trecut să te salut și
    să îți urez un weekend cât mai plăcut,Max!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena: Mulţumesc tare mult, şi eu îţi urez un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am venit sa iti urez zile placute, de odihna daca se poate.

    RăspundețiȘtergere
  4. lunapatrata: Îţi mulţumesc foarte mult. Să ai parte de un weekend plăcut şi liniştit!

    RăspundețiȘtergere