Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 26 iulie 2011

Miercurea fără cuvinte

Moda, veşnica problemă...


Sper că, mai ales doamnelor, le-a plăcut mica "paradă". Ilustratele fac parte din oferta curentă de pe portalul Delcampe.

Nu uitaţi, Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

Un gând bun pentru betivuldecuvinte, Cleo, George Secăreanu, Hapi, addicted, lunapatrata, pandhoraa, Elena, Alina, RobertN, Rokssana, Se-cret, Teo Negură, Androxa.

50 de comentarii:

  1. Am rămas fără cuvinte Peter Max!Foarte frumoase ilustratele vechi!Am o slăbiciune pentru așa ceva.A fost vremuri...Vremuri de glori și pentru cărțile poștale.Frumos tare și destul de vechi deja!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se-cret: Păi m-am gândit că o să placă, au fost vremuri frumoase. Unele au cam atins centenarul.

    RăspundețiȘtergere
  3. un adevarat regal...sunt minunate...minunate...stii ca m-ai facut fericita :))
    ilustrate adevarate din alte timpuri...am remarcat si timbrele dar si cat de imbracate erau doamnele...
    ce aer serios aveau...doar cateva zambesc...asta mi s-a parut interesant...cred ca era de bun gust ca o doamna sa aiba un aer serios...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt intr-adevar minunate, desi nu m-as vedea imbracata asa. Dar sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora: Aşa erau vremurile, lumea s-a schimbat şi ce era altădată obişnuinţă, acum ni se pare... nu ştiu cum!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fascinante aceste fotografii alb-negru si sepia. Inchid o epoca ce place înca astazi. Happy WW!
    Sa ai o miercure frumoasa ca în povesti!

    RăspundețiȘtergere
  7. lunapatrata: Cred că şi eu dacă aş vedea o asemenea toaletă pe stradă, sigur mi s-ar părea nefiresc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase erau străbunicile generaţiei mele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow ce frumoase sunt ilustratele! Ce mai imi place stilul acesta a lor vectorian! cata clasa, cat stil! Acestea erau niste d-ne adevarate, nu doar datorita vestimentatiei ci datorita atitudinii! Degaja putere si feminitate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen: Mă bucur că îţi plac. Parfumul epocii este nemaipomenit.
    Şi eu îţi doresc o zi excelentă! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. abbilbal: ...ale generaţiei noastre...

    RăspundețiȘtergere
  12. alicee: Cele mai multe sunt franţuzoaice, vreo trei sunt olandeze, iar una este chiar din Bucureşti.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu stiu cum reusesti, dar de fiecare data ma surprinzi! superba colectia

    RăspundețiȘtergere
  14. Liviu R.: Mă bucur tare mult dacă îţi plac!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt convins că într-o viață anterioară am trăit în acele vremuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos. Dar sa speram ca se va mai intoarce aceasta moda! ...cred ca exista un ciclu..

    RăspundețiȘtergere
  17. EXCEPȚIONAL!!!
    MULȚUMESC FRUMOS!!!

    dar, ia te uită

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/compensari.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Moda trecerii dintr-un secol in altul...Cam imbracate, pentru gustul zilelor noastre, dar ce feminine. Sambata aduc si eu moda ce a urmat cu doua-trei decenii mai tarziu !

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună Max!
    Superbă colecție!
    Pe vremea aceia nu se făcea
    economie la material ca acuma!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  20. Zodrac: Mie-mi pare rău că nu pot călători în timp!

    RăspundețiȘtergere
  21. Petru Dolhescu: Toate-s vechi şi noi sunt toate...

    RăspundețiȘtergere
  22. Chiar si pe-atunci, barbatii intorceau capul dupa dumnealor :)
    Frumoasa colectie, foarte inspirat ai fost in a o alege, e ca o incursiune in istorie la pas, o plimbare pe un bulevard cu timbre...
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  23. Zina: Păi asta n-ar fi o problemă, am şi... mai puţin îmbrăcate, dar prefer să nu le pun!

    RăspundețiȘtergere
  24. Elena: Da, cred că se cam golea buzunarul pentru o toaletă completă..., cred că ar ajunge materialul de la una pentru vreo cinci-şase pitzi actuale! :))

    RăspundețiȘtergere
  25. teonegura: Vorba aia, ce-i frumos şi lui Dumnezeu îi place!...
    Şi tu să ai o zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  26. absolut interesant de privit! cat de mult conteaza hainele, unele arata direct urate imbracate astfel! iar cea cu talia ingusta, nu-i de mirare ca nu zambeste, cred ca nici nu respira!

    RăspundețiȘtergere
  27. aA: Erau alte... standarde, alte gusturi. Talie îngustă? Păi fără un corset strâns de-i ieşeau ochii săracei posesoare, nici nu se putea! Dar ce nu făceau doamnele şi domnişoarele pentru a arăta bine?

    RăspundețiȘtergere
  28. Oaw, celebra fusta pantalon. Anul asta a reaparut, am vazut-o in colectiile de la Zara si H&M :). Prima mea fusta panatalon a fost facuta la comanda la atelierul unei croitorese pricepute (aka acasa la dansa dar tot atelier era) :) Stofa neagra cu punctisoare albe. Nici nu stiam eu pe vremea aia ce trendy eram. Fusta era buna de mers si la nunta si la biserica :))))

    Foarte frumoasa miercurea ta fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  29. hapi2233: Sunt cam nepriceput în materie... :))
    Apreciez ce-mi place. Mulţumesc, îmi pare bine dacă ţi-au plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  30. Mereu au fost doua tabere: cele care adora culorile si sunt pline de viata si cele care nu ridica nicio pretentie si nu vor sa iasa in evidenta cu nimic. Frumoasa combinatia de poze

    RăspundețiȘtergere
  31. De data asta am citit cu atentie si textul de la final.
    Data trecuta,am presupus ca fiind un colectionar,poti detine si astfel de minunatii.
    Moda?
    Nu-i vesnica solutie?
    Mult bine,

    RăspundețiȘtergere
  32. fosile:Poţi deţine şi o astfel de colecţie, am un amic cu o colecţie de ilustrate vechi absolut fenomenală. Eu însă m-am îndreptat spre mărcile poştale...
    O zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  33. Superba colectie! o adevarata incantare sa descoperi moda acelor vremuri..iar hainele vorbesc si ele :)

    RăspundețiȘtergere
  34. fly2sky: ...că doar haina face pe om! :))

    RăspundețiȘtergere
  35. daca-ti spun ca aseara m-am gandit la tema asta pentru azi,n-o sa ma crezi...am fost sigura pana dimineata cand am schimbat brusc :)

    dragute vremuri,dragute hainute..mi-ar fi placut sa imbrac asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  36. rokssana: Nu te cred până nu văd!... (Glumesc!) Ei, mai am eu câteva idei, dar le ţin pentru WW.
    Atunci era ceva normal, astăzi le privim cu alţi ochi, cu altă minte şi cu altă educaţie. Dar plăcerea pentru estetic a rămas.

    RăspundețiȘtergere
  37. Frumos,ca amintirile bunicii, fascinant, enigmatic ... si adjectivele pot continua mult si bine.

    RăspundețiȘtergere
  38. Superbe tinutele, imi plac foarte mult...oricum moda revine, e nemuritoare in reinventarea ei permanenta!

    RăspundețiȘtergere
  39. DANI: Mulţumesc pentru aprecieri, şi mie mi-au plăcut după ce le-am văzut, şi pentru că "ating" puţin şi subiectul blogului, n-am mai... ezitat.

    RăspundețiȘtergere
  40. Alice Georgiana: În domeniul acesta nu ştiu dacă e ceva care să nu se fi reluat, să nu fi avut vreo revenire... Dar cred că ştii mai multe ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  41. Alte timpuri , altă lume !! încântă ochiul . Referitor la revenirea modei , ce ne arăţi aici eu cred că nu va reveni , erau prea sofisticate ...era o artă !!

    RăspundețiȘtergere
  42. SoriN: Sunt frumoase, aşa-i, cine ştie ce-o mai fi, e un domeniu destul de interesant. Câteaodată mă mai uit la paradele televizate: dacă are cineva o idee care prinde, poţi să te aştepţi la orice.

    RăspundețiȘtergere
  43. data viitoare am sa te las ultimul la 'de vazut', pentru ca nimic n-o sa-mi mai placa dupa.
    Interesant, frumos, nostalgic...de toate.

    RăspundețiȘtergere
  44. Cleo: Mulţumesc frumos, mă măguleşti!

    RăspundețiȘtergere
  45. Chiar foarte frumos .. Imi plac ilustratiile vechi si lucrurile ce acum se numesc " vintage ". :)

    RăspundețiȘtergere
  46. addicted: Mulţumesc! Am câte-o "tură" în fiecare miercuri.

    RăspundețiȘtergere