Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 19 iulie 2011

Miercurea fără cuvinte

Cospoli, o fărâmă din Levant

E... fără cuvinte (dar scrie pe ele, faceţi click pe imagini pentru mărire)


Ilustratele nu îmi aparţin, ele fac parte din oferta viitoarei licitaţii a casei greceşti Karamitsos, asta pentru eventualii interesaţi.

Sper că v-au făcut plăcere aceste imagini. Dacă nu v-au plăcut, vă cer iertare şi mai poftiţi, poate vedeţi altădată ceva mai frumos.
Nu uitaţi, Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.
Un gând bun pentru prieteni: fly2sky, Gabriela Savitsky, addicted, Shayna, Zina, Vera, Pandhoraa, Elena, Robert N., Rokssana, Roxania, Se-cret, Teo Negură.

Vreau să le mulţumesc şi celor care, în trecere fiind pe aici, au lăsat câte un semn: tu26dorabbibal, Mircea Florescu, Alice Georgiana, alicee, zoltybogata, Alexandru, SoriN.

Dacă am uitat pe cineva, vă rog să mă trageţi de mânecă!

64 de comentarii:

  1. Pfuuu, ce colectie minunata! Mi-am amintit de "Toate panzele sus!" ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te salut! Ca de fiecare data la tine gasesc ilustrate de mult uitate. Multumesc mult.
    Seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. atat de rar gasesti asa ceva! felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Teo: Şi eu m-am gândit la acelaşi lucru când "urcam" ilustratele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa serbus. "Vechituri" de valoare. Sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. abbilbal: Mă bucur dacă îţi plac.

    RăspundețiȘtergere
  7. nici nu stiu daca ma uit sau privesc :)
    mi-ar placea sa le ating :)
    minuni...

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelenta postare! înduiosator si mesajul final! frumooooos! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ciar că sînt multe :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase ilustrate ai!
    Nici nu indraznesc sa-mi inchipui ce mai ai inca.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow ce frumoase sunt!!!! minunate! seara frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Se vede ca esti pasionat. Eu imi aduc aminte, cand eram copil, ii vedeam pe cei mai mari, cu glasoare cu timbre, era o nebunie, faceau schimb, cumparau unii de la altii, o nebunie frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. hehehe, frumoasa plimbare... in timp, si multi zic ca nu e posibil?! o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi plac nespus de mult ilustratele si, in general, fotografiile care imi aduc inaintea ochilor vremuri demult apuse...O colectie excelenta, ar merita un pret bun !

    RăspundețiȘtergere
  15. pandhora: fă-le pe amândouă. O zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  16. Carmen: Ce? Cine? Ce-am făcut?
    Mă bucur tare mult că îţi place.

    RăspundețiȘtergere
  17. zoltybogata: Vorba unui prieten: oricâte-ar fi, tot nu sunt de-ajuns pentru un colecţionar.

    RăspundețiȘtergere
  18. fosile: Am pus eu un text mic, mititel, după ilustrate..., am spus ce-i cu ele. Dar îţi mulţumesc oricum!

    RăspundețiȘtergere
  19. alicee: Mulţumesc frumos, şi eu îţi doresc o zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  20. Costin: Aşa e, o nebunie cu oameni frumoşi (cel puţin, mie aşa mi se pare, alţii zic că suntem fără o doagă!)

    RăspundețiȘtergere
  21. RobertN: Este o minunată călătorie în timp, iar fotografiile acestea vechi constituie cele mai bune dovezi...

    RăspundețiȘtergere
  22. Zina: Acestea-s doar o parte din ele. Despre preţ, vom vedea la licitaţie...

    RăspundețiȘtergere
  23. Fascinație -este cuvântul care îmi vine în minte!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/grea-meserie-fotografiatul.html

    RăspundețiȘtergere
  24. Bună Max!
    Superbă colecție ai!
    O zi cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  25. incertitudini: Da..., pe mine m-au fascinat acum ceva timp în urmă, şi-am rămas aşa! :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Elena: Mulţumesc frumos, şi eu îţi doresc o zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  27. Minunata colectie! imagini atat de vii..iar insemnarile transmit parca emotiile celor ce le-au avut. Mi-am amintit cu cata placere descopeream astfel de ilustrate..in podul casei..in copilarie..

    RăspundețiȘtergere
  28. Mi-am facut pofta de toate panzele sus. Parca toate sunt de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  29. Tare frumos lot pentru cei interesați!
    Aș fi luat acasă pe acelea cu câinii din Cospoli!

    RăspundețiȘtergere
  30. Salutare Max !
    Eu am colecţionat odată timbre şi eram destul de împătimit pentru a şti cum este să ai o aşa colecţie sau măcar să o priveşti . Sunt lucruri scumpe si dragi de care te poţi îndrăgosti .

    RăspundețiȘtergere
  31. fly2sky: Mi-ai amintit de un moment plăcut pentru mine. Cu mulţi ani în urmă a venit cineva la mine cu un teanc de corespondenţă de pe vremea bunicii, pe care îl găsise tot în pod. Multe zile frumoase am petrecut "scormonind" prin vechile amintiri...

    RăspundețiȘtergere
  32. Zodrac: Nu-s toate! Garantez! Dar mi-ai dat idee pentru un subiect, cred eu frumos: corăbii şi vapoare. L-am notat!

    RăspundețiȘtergere
  33. Se-cret: cele două ilustrate în care apar şi câini sunt nemaipomenite (nu că ar fi avut şi turcii maidanezii lor atunci...). :))

    RăspundețiȘtergere
  34. SoriN: Multă dreptate ai! Eu m-am îndrăgostit de ele în copilărie şi... nu mi-a mai trecut.

    RăspundețiȘtergere
  35. Have a beautiful vintage day :-)

    RăspundețiȘtergere
  36. androxa: Ce frumos îmi sună... "vintage day"...
    I'm delighted! Thank you a lot!

    RăspundețiȘtergere
  37. Superbe vederile....au un aer istoric autentic!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  38. Alice Georgiana: Mă bucur dacă îţi plac. La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  39. Interesanta colectie,frumoasa pasiune.O adevarata călătorie în timp.

    RăspundețiȘtergere
  40. Unless of course you just borrowed this cards ,in which case I hope that the next time you travel, your luggage winds up on space time !
    awesome set!
    good WW !
    j.

    RăspundețiȘtergere
  41. Iulisa: da, o pată de istorie trecută...

    RăspundețiȘtergere
  42. windy: No, I did't borrow them, they're not mine, but from an auction I've mentioned in my text.
    But I like them, because of their vintage look.
    Same to you, have a good WW!

    RăspundețiȘtergere
  43. :) Buna seara! Frumoasa colectie iar ilustratele sunt adevarate evocari ale unei epoci. Banuiesc ca sunt si foarte valoroase.

    RăspundețiȘtergere
  44. Sophie: mă bucur dacă îţi place!

    RăspundețiȘtergere
  45. gabriela: Frumuseţea şi valoarea istorico-sentimentală depăşesc cu mult preţul...

    RăspundețiȘtergere
  46. fascinante..parca o alta lume :)
    o seara grozava sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  47. Da, fascinante!... Care mai de care mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  48. rokssana: Mulţumesc frumos! La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  49. Impresionant! O colectie extrem de valoroasa. Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  50. Chiar ma intrebam de unde le-ai scot. Sun uimitoare! Mi-au placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  51. Foarte frumoasa colectie! Impresionant! :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Aniela: Mulţumesc pentru vizită. O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  53. Cleo: Deşi e... fără cuvinte, am spus totuşi! :)) Mă bucur dacă ţi-au plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  54. Daca vreodata ma voi plimba prin Constantinopol, o sa imi amintesc, de imaginile astea ... fantastice !

    RăspundețiȘtergere
  55. Dani: Eu îţi doresc să ajungi! Chiar dacă nu mai e parfumul de-altă dată, tot ai ce vedea.

    RăspundețiȘtergere
  56. Superbe...!!!maine ma rog de tata sa-mi faca o tava de baclava.Am avut si noi turci nostri pe ins. AdaKaleh dar ia "inghitit" Dunarea. Au mai ramas vre-o 3 persoane in Orsova (recensamant 2000)si prin Medgidia parca sunt ceva mai multi dar aia se declara Turco-Tatari.

    RăspundețiȘtergere
  57. yboy: Mi-a trecut prin mână şi o mică colecţie de ilustrate cu imagini din Ada-Kaleh, dar le-am dat unui prieten.

    RăspundețiȘtergere
  58. Multumesc de vizita!
    Frumoasa tema ai ales! Intotdeauna am apreciat fotografiile "de altadata".

    RăspundețiȘtergere
  59. Gabriela: Şi eu îţi mulţumesc şi mă bucur tare mult că îţi plac!

    RăspundețiȘtergere