Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 10 iulie 2011

"Scăpată" pe eBay

Eu văd lucrurile într-un mod destul de simplu: sunt piese de talie mică, pretabile pentru vânzare pe eBay, Delcampe sau Okazii, dar sunt şi piese care nu prea ar avea ce să caute pe aceste portaluri, datorită potenţialului lor deosebit. Din a doua categorie ar putea face parte şi piesa de mai jos.

Marca de 10 soldi, emisiunea 1864 a Levantului austriac poartă o ştampilă aproape perfectă a oficiului Giurgiu. Este o ştampilă destul de rară, greu de găsit în această stare calitativă. Piesa a fost vândută pentru 76 dolari, după 11 biduri, dar părerea mea este că ar fi putut obţine un preţ mult mai bun la o licitaţie pentru "grupa mare", cum îmi mai place să-i zic.

4 comentarii:

  1. Bună Max!
    Ți-am trimis adresa mea de E-mail.
    O duminică plăcută să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărut mâna, Elena, ţi-am trimis fotografiile, mie îmi plac la nebunie.
    O duminică liniştită îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Max!
    Îți mulțumesc din suflet,
    sunt superbe...
    O săptămână minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena: şi eu îţi doresc o săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere