Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 8 iulie 2011

Grafică austriacă

Iată cinci piese austriace din 1899, cu o grafică extraordinar de frumoasă. Piesele sunt circulate, dar faţa ilustrată a fiecărei piese este mult mai frumoasă decât faţa cu adresa. Provin din aceeaşi serie (nefiind domeniul meu, nu ştiu dacă mai sunt subiecte în serie). Legenda fiecărei piese vorbeşte de la sine. Vizionare plăcută (click pe imagini pentru mărire).

5 comentarii:

  1. mi-ai infrumusetat seara....multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram sigur că o să-ţi placă...
    O seară liniştită îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. minunate tablouri! Wagner a compus o muzica fascinanta pe tema acestui basm... Regele Ludwig II al Bavariei a fost obsedat de legende, povesti si Wagner. Castelul Neuschwanstein are peste tot decoratiuni cu motivul acestor basme. Eu sunt deosebit de impresionata de soarta acestui acestui rege neînteles de societatea în care a trait...
    Sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumuseţea lor m-a făcut şi pe mine să le postez. Despre Neuschwanstein am citit, dar nu am avut fericirea să îl şi văd.
    Şi eu îţi doresc un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru toţi cititorii: ascultaţi clipul de pe YouTube al cărui link l-a pus Carmen, pentru că merită!

    RăspundețiȘtergere