Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 3 iulie 2011

Aşa se... "circulau" unele mărci

O bună parte a mărcilor ocupaţiei germane din Primul Război Mondial au fost obliterate de complezenţă. Unii dintre colegii noştri de pasiune s-au grăbit să mă tragă de mânecă, speriindu-se probabil că piesele din propriile colecţii vor fi desconsiderate.

Iată un exemplu ce grăieşte de la sine (găsite pe eBay):


Este de remarcat (şi reţinut) tipul ştampilei utilizate.

În opinia mea, cât timp piaţa nu va considera într-un mod corect acest fenomen, piesele cu adevărat circulate prin poşta vremii (şi nu fabricate) vor putea ajunge la cotele pe care le merită cu adevărat, numărul lor reprezentând numai un procent mic din numărul total de piese existente şi, culmea, unele şi expertizate!

4 comentarii:

  1. Seamănă cu cartelele de pâine din anii 50-60,doar sunt mai mari!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este, nu m-am gândit la asemănare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Max!
    Interesante subiectele tale!
    Să ai o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă străduiesc... :))
    Mulţumesc, şi eu îţi doresc acelaşi lucru.

    RăspundețiȘtergere