Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 6 iulie 2011

Miercurea fără cuvinte

Eu acum am înflorit.

Când mă voi scula, pe mulţi am să... iuţesc!

Eu sunt doar puiuţ...

Pe mine Leandru mă cheamă! Încântat de cunoştinţă.

Parcă întreba cineva de mine zilele trecute. Aud!?!

Eu sunt puţin cochetă.

Şi eu, dragă, sunt la fel!

Recomandări: Find Yourself Again, pandhora, Elena, Se-cret.

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

35 de comentarii:

  1. Excelente fotografii! exact asa cum am povestit noi doi: florile sunt cele mai frumoase!
    Ardeiul e mortal!
    Happy WW! Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe...dar cum bine spune Carmen...ardeiul este...vedeta :))
    o zi de miercuri minunata iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeeei!Sunt frumoase una și una!
    Văd că Hibiscusul și-a dezvăluit frumosețea!Ardeiul iute,oleandrul(cred),mușcata.Fotografiile 3,5,6 nu recunosc plantele.
    Sunt excelene fotografiile,felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce flori frumoase.

    @Administrator. Nu aparatul ci chiparăşul (fotograful) este baiu'

    RăspundețiȘtergere
  5. imi aduc aminte cum punea tatal meu ardei iute in gradina. crestea asa de frumos.
    @ administrator: poti sa aicele mai sofisticate aparate (hasselblad, canon 1 mark IV, mamiya) daca nu reusesti sa ai un subiect in fotografie, sau sa exprimi ceva, mai bine te uiti la ele cand stai pe WC.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase plante. imi plac. Salutari.

    RăspundețiȘtergere
  7. Și noi suntem încântați că i-am cunoscut pe toți.

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen: mă bucur că îţi plac. Am ştiut eu că ardeiul va fi vedeta. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. pandhora: mulţumesc frumos. Şi eu îţi doresc o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  10. Administrator: o săpunieră Canon.

    RăspundețiȘtergere
  11. Se-cret: îmi pare rău de fratele hibiscului, care are o floare bătută, roţu închis, a înflorit exact săptămâna trecută, când boleam eu, şi am scăpat momentul. Nr.3 nu ştiu cum se cheamă, e o plantă lungă, cu frunze cerate. Nr.6 este o specie de muşcată. Mulţumesc pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  12. abbilbal: mulţumesc tare mult.
    Adevărul este că, după anii mulţi de lucru, nu mă pot abţine ca la o fotografie să nu îi mai fac câte ceva prin Photoshop: mai ceva curbe, mai ceva tonuri, oleacă de focalizare, câte un filtru pentru sharpening...

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună Max!
    Superbe toate dar trandafirul
    japonez mai special!
    O zi cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  14. Costin Comba: acum vreo trei ani am vrut să pun în curte ardei gras. Tatăl meu s-a dus în piaţă şi a cumpărat răsaduri de ardei, pe care le-a şi plantat apoi. După ce au început să rodească, ne-am dat seama că aproape toate firele erau de fapt ardei iuţi. După ce am dat şi la rude, şi la vecini din ei, tot ne-au mai rămas pentru un an de zile!
    Mulţumesc frumos pentru apreciere! Adevărul este că pentru câteva instantanee m-am chinuit oleacă, pentru că îmi tremura mâna în poziţia în care doream eu să pozez. Nu prea îmi place să mă bizui numai pe stabilizatorul aparatului.

    RăspundețiȘtergere
  15. by Cetateanu: Mulţumesc frumos. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Zodrac: Păi fetele ăstea frumoase vă invită să treceţi pe la ele când aveţi timp. Vor să-şi scoată în lume toate rudele şi vecinele, că s-au săturat să stea ascunse. :)
    Mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere
  17. Elena: Sărut mâna, Elena. La fel îţi doresc şi eu, o zi liniştită şi frumoasă precum florile tale!

    RăspundețiȘtergere
  18. Florile mereu frumoase,mereu cadou pentru noi,pentru fiecare.
    Frumoase poze!

    RăspundețiȘtergere
  19. ai ales tot una si una! absolut delicioase, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  20. fosile: mulţumesc pentru aprecieri! Adevărul este că până nu m-am apucat de blogging, nu prea le băgam în seamă, dar am învăţat de la Carmen, de la Elena şi de la Se-cret!

    RăspundețiȘtergere
  21. aA: mulţumesc foarte mult! Cred că am să pun şi eu câteva piesaje superbe, am în biblioteca mea virtuală câteva... "apusuri" de toată frumuseţea.

    RăspundețiȘtergere
  22. Florile sunt superbe! Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Mulţumesc foarte mult, Alice. Şi eu îţi doresc o zi liniştită şi... happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Îmi pare bine de cunoştinţă ! Ce de-a frumuseţi ai în grădină...

    RăspundețiȘtergere
  25. Plăcerea este de partea noastră!
    Păi... nici eu n-am ştiut, până nu m-am apucat de blogging.

    RăspundețiȘtergere
  26. Floricele frumoase. Multumim si happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  27. Oare florile sunt geloase pe fluturi ca pot zbura sau fluturii sunt gelosi pe flori ca pot imparfuma?

    RăspundețiȘtergere
  28. Iulisa: m-ai luat pe nepregătite! Nu-i mai bine să vezi un fluture frumos aşezat pe o floare la fel de frumoasă?

    RăspundețiȘtergere
  29. rokssana: îţi mulţumesc frumos! Mă străduiesc, dar nu-mi iese întotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  30. Eşti modest dar florile te contrazic !!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mulţumesc SoriN, chiar mă străduiesc la unele poze, pentru una bună, fac vreo cinci-şase, ca să am de unde alege, din cele nu prea bune.

    RăspundețiȘtergere