Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 28 iulie 2011

Sighişoara, expoziţie filatelică organizată de Poştă

În perioada 27 - 31 iulie, la Sighişoara, are loc Festivalul Medieval - ediţia 2011, în cadrul căruia Poşta Română şi Muzeul Naţional Filatelic vor vernisa, în ziua de sâmbătă, 30 iulie, o expoziţie filatelică dedicată în exclusivitate acestui eveniment de tradiţie, se arată într-un comunicat de presă. În cadrul expoziţiei vor fi prezentate două colecţii intitulate "Personalităţi ale culturii, artei şi ştiinţei româneşti" şi "Autoportretul în pictura universală".

5 comentarii:

  1. mi-e tare draga Cetatea Sighisoarei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pandhora: Am fost cam demult pe-acolo, şi mie mi-ar plăcea să mai ajung cel puţin odată.

    RăspundețiȘtergere
  3. ultima data am fost acum 2 ani...restaurau turnul,refaceau pavajul din piata...cred ca acum au terminat...
    prefer sa merg la Sighusoara cand nu este plina de turisti...cel mai mult mi-a placut cand am fost prin octombrie-noiembrie...aerul mirosea a toamna adevarata asa cum nu cred ca a mirosit vreodata in Bucuresti...

    RăspundețiȘtergere
  4. tare mi-ar place sa fiu în Sighisoara saptamâna viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen, pandhora: Vai de mine! O spuneţi în aşa mod încât mai că-mi vine să mă duc să-mi cumpăr bilet până acolo... :))

    RăspundețiȘtergere