Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 29 noiembrie 2011

Miercurea fără cuvinte - Pentru doamne şi domnişoare (3)

Înainte de a reveni la imagini din oraşele româneşti, m-am gândit să termin acest serial. Nu de alta, dar se apropie Luna Cadourilor, iar partenerele voastre, domnilor, s-ar putea inspira puţin... (cine mă înjură, mi-e dator cu o bere!)

Podoabe şi bijuterii

Primul episod îl puteţi găsi aici, dacă l-aţi scăpat. Pe cel de-al doilea îl găsiţi menţionat la "coada" colecţiei de ilustrate, ceva mai jos.


De data aceasta am spus că ce-i prea mult, strică. Aşa că nu m-am mai "întins" prea mult (deşi material se mai găsea). Şi aşa, miercurea toată lumea se grăbeşte...

Vă rog să nu uitaţi, "Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

Vă doresc tuturor o zi de miercuri cât mai plăcută!

Alice Georgiana, altmarius, filumenie, Anastasia, Andera, Androxa, Balantza, Blogatu, Ninu, bycetateanu, Alm, Cleo, Clipe de Cluj, C.L.M., Colţu' cu muzică, Costin Comba, Cris-Mary, Cristi, Dana Diaconu, Dani, dictaturajustitiei, Diverse, Florina, aefcfoto, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Gânguritu, Geanina, George Secăreanu, Hapi, lili3d, Ionuţ Oprea, Ioan Usca, Iulia, Iulisa, langasemineu, Lolita, addicted, Alexandru, lunapatrata, Marycix, Minoki, Mirela Pete, Napocel, Neuroanchiloza, nikuelektriku, Octo Cat, Vera, Pandhora, Elena, Alina, cypy, Sophie, RobertN, Rokssana, Roxana Iordache, Sara, Serginiu, Solidaster, SoriN, fewstuff, StropiDeSuflet, Teo Negură, Tiberiu Orăşanu, tu1074, Tudor Enea, Ulise, Vero, Doru, Zamfir de Turda, Zamphotograph, Zelist, Zina, precum şi oricărui vizitator.

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (2)
Pe malul Mureşului, la Arad
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

103 comentarii:

  1. Ce superba e blonda cu verde :) Mereu e o incantare sa vad podoabe
    O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. hapi2233: Ilustrata aia este o mică operă de artă. E desen manual în creion şi cărbune colorat.
    Mă bucur dacă îţi plac!
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. şi mie blonda mi-a atras atenţia, dar parcă ce ne propui nu mai e foarte la modă; acum se poartă belciuge şi alte minuni din astea, de ţi se face pielea de găină ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Călin: Da..., ai dreptate, şi le pun prin... toate locurile. Dar ştii cum e, nu te poţi... vreau să zic, în gustul omului! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Waw! chiar fara cuvinte .

    Seara faina sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  6. Alm: Îţi mulţumesc, la fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place blonda cu verde, daca ma enervez poate ma chinui sa pictez ceva asemanator ;)).

    Fotografiile astea mi-au amintit de revistele de moda ale mamei pe cand aveam eu 6-7 ani si nu aveam voie sa pun mana pe ele desi era atractie ca intre 2 magneti :)).

    RăspundețiȘtergere
  8. Fedrova: Şi de ce nu te enervezi puţin? Poate iese ceva frumos! :))
    Primele cinci sunt dinaintea războiului, restul sunt ceva mai târzii, dar tot au vreo 30-40 de ani. Au parfumul acela mai... vintage.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ultima poza e... cred ca stiu ce-i iau nevestei de sarbatori:). Multumesc pentru idei Max:). Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. mai, mai Max...cum reusesti tu mereu sa ne incanti ochii...multumim!

    RăspundețiȘtergere
  11. Deosebite imagini, păcat că nu te-ai mai "întins" puţin! Nu mă mai satur să le privesc :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulţumim pentru sugestii.
    pe ultimele două nu le-aş alege... :)
    o zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe imagini! Aşa cum ne răsfeţi de fiecare dată, dragă Peter! Iar podoabele feminine...un subiect fascinant în orice epocă!
    O noapte cât mai bună! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Noa serbus. Sunt faine ilustratele tale şi erau faine de 1 Martie, dar atunci poate ai ceva şi mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
  15. Adica, mai ai ? Doamne !!! Doamna ta, tre' a fie un monument de rabdare, ca doar tu, trebuie sa faci des ordine in colectiile tale ...
    Splendide. Si mie-mi place verdele.

    RăspundețiȘtergere
  16. feminitatea de alta data purtata cu eleganta ca si bijuteriile...
    imi place mult acel colan cu cirese...interesanta bijuterie...
    multumim again pentru rasfat Max :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Bijuterii fermecatoare, care impodobesc si desavarsesc frumusetea unor...frumoase!
    Imi place ca ai atasat si podooabe apartinind altor culturi, fapt care intregeste colectia si ii sporeste farmecul.
    Happy WW! Si pofta buna la...Mulled wine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. :) cred ca ma repet ...dar cum te gandesti tu la toate! toate sunt frumoase! blonda si mie mi-a atras atentia:)! zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  19. Doamnele oriunde și oricând sunt cochete !
    Mie mi-au plăcut cărțile poștale imprimate în relief(embossed)

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi plac bijuurile,dar si machiajul destul de dramatic al acelor ani. Una peste alta- palarii, ochi foarte bine conturati cu tus, perle, gene false si ruj rosu-intens. Fain!

    RăspundețiȘtergere
  21. Robert: Ei, tocmai la alea te-ai oprit? :))
    Numai bine îţi doresc şi eu, Robert!

    RăspundețiȘtergere
  22. Adriana: Înseamnă că îţi plac perluţele!

    RăspundețiȘtergere
  23. Dana: Am primit reclamaţii că sunt aşa de multe, că nu apucă să se încarce în browser (mai sunt şi colegi cu conexiune mai slabă). Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. Anastasia: Cred că ştiam cum este cu ultimele două, acelea sunt doar pentru... temă!
    La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  25. Alexandru: Îţi mulţumesc şi îţi doresc şi eu o zi cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  26. abbilbal: Mai e destul până pe 1 martie, am eu timp să găsesc ceva frumos pentru doamnele noastre... :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Dani: Ai dreptate, cam este! Uneori începe şi ea să se sature... :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Pandhora: Ilustrata aceea este şi cea mai recentă. M-am tot uitat şi eu la podoaba aia, nu-mi explic cum este făcută (este doar desfăcută, sau are vreun arc?)

    RăspundețiȘtergere
  29. Mirela P.: Îţi mulţumesc! Asta era ideea, să arăt şi pentru alte culturi.
    A fost foarte bun! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Geanina: Cred că blonda aceea are lipici, văd că place tuturor.
    Şi tu să ai o zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  31. tu1074: Păi eu de ce le-am pus?... :))
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  32. Neuroanchiloza: Asta era moda atunci, uite că s-a mai schimbat acum (de la gene false au ajuns să... falsifice alte... "componente"!). :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Frumosul pe frumoase ...
    Cine e atât de berbec să înjure?
    Dar bere? Un pahar cu-n vin nobil se poate?

    RăspundețiȘtergere
  34. WOW! Ai lasat ce e mai frumos pentru la urma! Niste ilustrate superbe!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ăi berbeci sunt bizonii de meserie (mai sunt, încă...).
    Ba da, iarna şi eu prefer un pahar de vin. Producţie proprie, că ştiu că e curat. ;)

    RăspundețiȘtergere
  36. Minoki: Îţi mulţumesc! Vezi, ai idei destule pentru atelier! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. O colecţie cu parfum de "altădată", încântătoare !Păcat că azi femeile nu mai ştiu să poarte bijuteriile cu atâta eleganţă şi rafinament...

    RăspundețiȘtergere
  38. Oau! Întotdeauna exclam așa când privesc superbele imagini ce le postați mereu... Impresionantă colecție de bijuterii!
    Vă doresc o zi de miercuri superbă! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Multumesc pentru minunata calatorie in trecut! Imi plac foarte mult imaginile de acest fel. Parca te transporta in alta lume, poate mult mai linistita decat cea in care traim. :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Bună Max!
    Ca întotdeaunea ne aduci
    cele mai frumoase poze!
    Sunt superbe..îți mulțumesc mult!
    O zi de miercuri pe placul inimi tale!

    RăspundețiȘtergere
  41. Niste adevarate comori aici la tine! Blonda cu bijuterii verzi e preferata mea, desi toate au ceva special!
    O zi placuta! ;)

    RăspundețiȘtergere
  42. Te salut man!:
    Ma minunez de cat de bine stii sa pui in valoare trecutul, sa conservi istoria sa ne incanti ochiul si inima cu frumuseti de neuitat…
    Spor maxim!

    RăspundețiȘtergere
  43. Aduceri aminte, farâme de zâmbet ,superbe!O zi fericita

    RăspundețiȘtergere
  44. Zina: A spus-o şi Călin, mai sus, şi eu te aprob. Până la urmă depinde de gusturi...

    RăspundețiȘtergere
  45. Sara: Îţi mulţumesc frumos şi îţi doresc şi eu o zi cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  46. diversediversificate: Moda se schimbă mereu, parcă întotdeauna ne place ce-a fost înainte... :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Elena: Şi eu îţi mulţumesc pentru apreciere. Să ai o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  48. Lolita: Aşadar te înscrii în rândul fanilor blondei... :))
    Şi eu îţi doresc o zi plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  49. SoriN: Mulţumesc pentru apreciere.
    Îţi întorc urarea, pentru că şi mie îmi place ce citesc la tine!

    RăspundețiȘtergere
  50. Iulisa: Îţi mulţumesc frumos. O zi frumoasă îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  51. o splendoare sa ai atatea frumuseti adunate laolalta! happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  52. superbe sunt toate....imi place mai mult cea cu cirese...nu pentru mine,pentru fiica mea :)

    zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Cel mai mult îmi place cele cu flori! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  54. sunt deosebite...imi plac cele in relief :D

    RăspundețiȘtergere
  55. Rokssana: După cum am văzut-o în acel clip, cred că i s-ar potrivi.
    Îţi mulţumesc, şi eu îţi doresc o zi frumoasă. :)

    RăspundețiȘtergere
  56. Mona: Mă bucur dacă ţi-au făcut plăcere.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  57. lunabeteluna: Cele în relief mi-au plăcut şi mie şi le-am pus în articol. :D

    RăspundețiȘtergere
  58. foarte frumos din partea ta..un cadou super ptr doamne si domnisoare

    RăspundețiȘtergere
  59. Frumoasa colectie de ilustrate! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  60. Bijuteriile finute sunt cele mai elegante!
    O colectie superba!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  61. Melly: Şi mie îmi plac cele mai finuţe, deşinu port aşa ceva.
    Îţi mulţumesc, şi eu îţi doresc o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  62. Impresionanta colectie! Si mie mi-au placut cele embosate (in relief); deosebite! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  63. Alina: Îţi mulţumesc pentru apreciere!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  64. Mi-au placut toate ilustratele prezentate! :)
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  65. Diverse: Mă bucur dacă ţi-au plăcut! O seară faină îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  66. Foarte frumoase.Mi-au placut.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  67. Ana Marin: Îţi mulţumesc pentru apreciere. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  68. Ştii cum se alege o fată dintr-un grup de de miss ? La întîmplare! :)

    RăspundețiȘtergere
  69. Tiberiu: Nu ştiam, dar cred că tot aşa aş fi făcut!... :))

    RăspundețiȘtergere
  70. dintotdeauna feteleau iubit bijuteriile! irezistibil!

    RăspundețiȘtergere
  71. Kadia: Am ştiut eu de ce i-am pus titlul aşa... :)))

    RăspundețiȘtergere
  72. Eu voi considera că toate bijuteriile expuse se pot proba de câte ori deschdem pagina ta! In felul acesta voi veni la fiecare două ore (timpii de relaxare!!!Tare aş vrea să îţi văd colecţia! Cât timp mi-ar trebui să văd tot?

    RăspundețiȘtergere
  73. Aurora Georgescu: Poţi să le probezi de câte ori îţi place! :))
    Habar n-am, sincer, nu m-am gândit vreodată la asta. Probabil că ţi-ar lua o zi-două... :)

    RăspundețiȘtergere
  74. Bijuterii si accesorii elegante! admir doamnele ce poarta palarii sau turbane care le avantajeaza frumusetea. Este o adevarata arta! Exceelnte alegeri... din fiecare câte un pic.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  75. Nu se supara domnii pe tine,doar ai prezentat "bijuterii" pe toate gusturile:).

    RăspundețiȘtergere
  76. Carmen: Îţi mulţumesc frumos! Sunt sigur că te pricepi mai bine ca mine... :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  77. Angi: Păi abia aştept să se supere careva, că trebuie să sară cu berea! :))

    RăspundețiȘtergere
  78. Auzi, dar pt. domni si baieti tu chiar nu mai pui nimic interesant, in afara de muzica ?

    Sorry, sunt cam dezamagit personal in acest moment, nu neaparat pe blogul tau, care mi se pare adecvat de inalt calitativ, ci, de fapt, din cauza unui alt blog care mi-a servit, inaintea ta, niste poze total inadecvate re. satisfactie personala de pantofi, (pt. care eu am fetish).

    RăspundețiȘtergere
  79. Rudolph: Îmi pare rău, nu-i vina mea că nu-ţi plac timbrele.

    RăspundețiȘtergere
  80. Cleo: Mă bucur dacă ţi-au plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  81. @ Max Peter: nu era vorba de timbrele astea sau de timbre in general, era vorba ca voiam si eu sa gasesc o data un titlu de post dedicat "pentru baieti", nu numai mereu, repetitiv, "pt. doamne si domnisoare", astfel incat sa nu existe discriminare ! Plus ca, macar in posturile dedicate pt. doamne si domnisoare, ai putea si tu sa dai o data cateva poze cu domni agreabili, cu pantofi, cu mode pt. gentlemani, ceva, nu numai poze de fete si floricele...ca de fapt cred ca poate si macar unora din acele doamne si domnisoare, le-ar face placere, poate, sa vada, din cand in cand, macar de sarbatori nationale, ceva de genul asta, fie ca e doar pe un timbru, sau doar intr-o poza, si nu intr-un adevarat videoclip cu muzica:

    http://www.youtube.com/watch?v=OjSBRzD4xH0

    RăspundețiȘtergere
  82. P.S.

    @ Max Peter: Desigur, e blogul tau, NU am eu intentia, Doamne fereste, sa cad in pacatul datului de indicatii regizorale pt. blogurile altora...just kidding !

    @ Restul, indiferent de sex, varsta, profesie, etnicitate, origine nationale, religie, gusturi personale, etc.: Enjoy the videoclip, (ca am auzit ca ce e frumos si lui D-zeu ii place...) !

    RăspundețiȘtergere
  83. Sophie: Mă bucur dacă ţi-au plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  84. Rudolph Aspirant: Am luat în consideraţie ce mi-ai spus, rămâne însă să găsesc şi material pentru a ilustra acest lucru. Numai că nu ştiu în ce măsură pot găsi, pentru că pe la începutul secolului XX ilustratorii nu prea erau interesaţi de astfel de subiecte.

    RăspundețiȘtergere
  85. @ Max Peter: cred ca nu ii stii tu pe cei interesati de astfel de subiecte (si inca de si mai devreme de inceputul secolului XX, cam de cand s-a inventat daguerreotipul, nemaipomenind de experimentele timpurii proto-fotografice cu nitrat de argint ale lui Albertus Magnus din secolul 13) !

    RăspundețiȘtergere
  86. Rudolph: Nu, nu la asta mă refeream. Acum vreo doi ani am avut ocazia să văd o bază de date cu peste un milion de ilustrate vechi. Ei bine, nu îmi aduc aminte de ilustrate cu astfel de subiecte. Că de fotografii, sunt sigur că s-au făcut. La ilustrate mă refeream eu.

    RăspundețiȘtergere
  87. Ai dreptate. Eraum eu, evident, preocupat aiurea de alte chestii cand scriam tampeniile alea de mai sus !

    Plus ca NU am iertat-o inca pe CLM ce mi-a facut cu postul cu pantofii aia ! (Pantofii reprezinta un punct ff sensibil pt. mine, in legatura cu care imi fac si asa destui nervi zilele astea pt. ca efectiv nu pot gasi ceva ca lumea si cum vreau eu in Norvegia, nici sa ating/admir pe rafturi, nici sa-mi cumpar.)

    LOL ! Just kidding ! (Nu despre punctul pantofi, ci ca, in mod real, am iertat-o pe CLM.)

    RăspundețiȘtergere
  88. P.S. BTW, timbre si ilustrate mai ca lumea cu pantofi (de orice sex) se gasesc ?

    RăspundețiȘtergere
  89. Rudolph: Eu nu văd nicio tâmpenie, ţi-ai exprimat o opinie şi ai avut toată libertatea să o faci.
    Am văzut şi eu pantofii de la CLM, dar cred că sunt doar... "comenzi speciale" sau unicate.
    Printre timbrele mai vechi sigur nu sunt cu pantofi (că le cunosc), iar printre cele mai noi, îţi spun sincer că habar n-am. Sunt câteva milioane de timbre în toată lumea, nu cred că este cineva capabil să le ştie pe toate. Dar când voi mai frunzări cataloagele, mă voi uita după aşa ceva.

    RăspundețiȘtergere