Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 8 iulie 2011

Am făcut o trăznaie de care am uitat să vă spun

Deşi mi-am făcut o pagină de Facebook de vreo şase luni, nu prea am avut activitate cine ştie ce.
Mai de curând m-am hotărât să folosesc pagina pentru a posta recomandări în special pentru iubitorii de tehnologie (în general) şi de IT. Dar nu ocolesc nici alte câteva domenii, printre care şi social media.

În fiecare zi "rumeg" un număr considerabil de fluxuri RSS din diverse domenii, şi datorită meseriei. Dacă tot fac lucrul acesta, m-am gândit că aş putea să completez într-un mod fericit blogul cu recomandări diverse, pentru cei potenţial interesaţi. Mai pe scurt, dacă dau de vreun articol care mi se pare interesant, îi dau un "share" ca să-l poate citi şi alţii.

În legătură cu apropiatul rebranding al serviciilor Blogger şi Picasa de la Google, am postat deja linkuri către câteva materiale care mi s-au părut mai interesante, mai ales în urma articolului pe care l-am scris zilele trecute. Majoritatea articolelor nu sunt în limba română, dar puteţi folosi Google Translate pentru cele care vă interesează.

Dacă tot am început, trebuie să zic până la capăt: nu prea o să mă vedeţi pe chat-ul de pe Facebook, pentru că nu deschid pagina decât atunci când primesc mesaje sau scrie cineva ceva acolo. Mai mereu sunt într-o mare criză de timp.

Nu pot să închei fără să urez un weekend liniştit pentru Azil cafenea, Rappa_ru', Zina, Pandhora, Elena, Carmen, Robert N, Se-cret, Teo Negură.

4 comentarii:

  1. Bună Max!
    Deși cam greu la vârsta mea
    să învăț PC așa cum spune și fiul
    meu,poate de la tine o idee,de la
    el alta s-o lipi ceva și de mine..
    Un weekend excelent să ai!
    Mulțumesc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena: Eu am început să învăţ când trecusem binişor de prima tinereţe şi chiar nu mă consider un individ peste medie, sunt destui mult mai deştepţi ca mine. Nu-i un lucru extraordinar, dacă o iei încet, metodic, la început cu problemele simple. Oricând ai o problemă, întreabă-mă şi dacă ştiu te ajut cu cea mai mare plăcere.
    Un weekend excelent îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am cont la facebook doar pentru "a fi în pas cu moda" însa nu dau pe acolo decât poate o data pe luna :)
    Weekend de vis si tie!
    PS: oricine stie ca a da ping, cere mult timp si rabdare; daca tot te straduiesti, atunci alege pagina acelui blog de la un articol, nu linkul general al blogului respectiv. Doar asa vor fi "anuntate" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen: ai dreptate, m-am grăbit şi n-am făcut nicio scofală. Dar se poate corecta, şi am să o fac chiar acum.
    Mulţumesc frumos! Un weekend liniştit!

    RăspundețiȘtergere