Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 15 iulie 2011

Campanie pentru nespălaţi: Cumperi un bilet de autobuz şi primeşti un deodorant gratuit

La cumpărarea unui bilet de autobuz, călătorii primesc gratuit un deodorant. Campania îi îndeamnă pe cei nespălaţi să devină mai curaţi, însă este spusă într-un mod subtil „RATB şi Rexona îţi răsplatesc fidelitatea”. Campania se desfăşoară în mai multe oraşe din ţară, scrie ImpactNews. Doamne Ajută! Poate mai scăpăm...

12 comentarii:

  1. O idee buna, dar nu cred ca va functiona!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ce stire ciudata!... dar, eu sunt aici din alte motive, si anume sa-ti spun:
    La multi ani filatelistule! Astazi este Ziua marcii postale românesti!
    În anul 1858 s-au tiparit în Moldova primele marci postale, vestitele "Cap de bour" a caror emisiune a cuprins patru timbre :)
    Sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Max în Timișoara sunt deja
    puse în vânzare de două zile..
    am văzut ieri la TV!
    Un weekend plăcut să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Administrator: se vor înghesui la astfel de pomană, de dragul unui deodorant; companiile de transport vor înregistra şi ele mai mulţi călători cu bilet în regulă!...

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen: WOW! Nu mă aşteptam, sincer!
    Din păcate pentru noi, ăştia mai sufletişti, sărbătoarea este oarecum umbrită de tot felul de neaveniţi (vorba unei reclame: prietenii ştiu...).
    Dar am o întrebare: 15 pe nou sau pe vechi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena: dacă nu prea folosesc transportul în comun, nu ştiam. Apoi am obiceiul să-mi iau lunar un abonament de suprafaţă pe toate liniile, la care probabil "promoţia" nu este valabilă... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. habar nu aveam de asta :)
    cred ca deodorantul le-a folosit celor care in dupa amiaza asta si-au cumparat bilet dar nu l-au putut folosi din cauza grevei spontane de la RATB...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi se pare o idee cât se poate de tâmpită. Nu de deodorante au nevoie nespălaţii ci de ceva săpun.
    Când am fost la Istanbul la balkanfila XIV, parcă, neau cazat într-un hotel central, Cavkaz, unde putea în camera, de pe geamul deschis spre o curte interioara, a ouă stricate. Receptionerul, foarte amabil, a trimis la mine un puşti să dea cu parfum! No parfum! am tipat eu. înteles, parfumul tot parfum, dar nu pricepea ce sa facă. Am închis gwamul cu greu şi am aerisit pe scari. a doua zi după ce ne-am mâncat ... omleta, au venit de au ridicat gunoaiele. De.

    RăspundețiȘtergere
  9. pandhora: am auzit şi eu aseară de greva spontană, dar n-am avut treabă cu vreun traseu afectat. Dar ideea (ta) e simpatică: dai un ban şi-l dai degeaba!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cornelius Ionescu: întotdeauna m-am dat în vânt după combinaţia aceasta de mirosuri! :((

    RăspundețiȘtergere
  11. wikipedia spune aici:
    Sărbători în România: Ziua mărcii poștale românești, iar data este 15 iulie, conform calendarului gregorian.

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen: aşa este! Tocmai de aceea te apreciez, nu s-a gândit nimeni la sărbătoare dintre filateliştii mei!

    RăspundețiȘtergere