Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 18 iulie 2011

Astăzi m-am simţit aiurea...

Un prieten m-a tras astăzi de mânecă. Chestia este că nu ştiu dacă am greşit sau nu.
Dar sper că n-am greşit şi că nu e vorba de mine. E vorba despre un lucru căruia, neintenţionat, nu i-am dat prea multă atenţie până acum. Dar poţi răni pe cineva şi prin indiferenţă, chiar dacă nici prin cap nu-ţi trece să faci aşa ceva. Celălalt nu ştie însă, şi-l faci să sufere. Chiar dacă acelaşi cuvând poate să aibă o mie de sensuri pentru o mie de oameni, chiar dacă un obiect este văzut în o mie de feluri de-o mie de oameni. Odată ce-ai început să scrii, nu mai eşti singur, numai cu gândurile tale.

Dar tocmai de aceea sunt prietenii, şi chiar lucrul acesta îl aştept de la ei. Să-mi spună verde-n faţă când greşesc!

Un gând bun pentru Carmen


12 comentarii:

  1. de prieteni te atasezi intr-un mod special...e ca o altfel de iubire dar mai trainica si care in mod sigur ne aduce mai multa fericire...
    daca pe un prieten il doare atitudinea noastra...inseamna ca ii pasa...
    prietenului tau ii pasa si ti-a artat asta...
    povestindu-ne intamplarea ai aratat ca si tie iti pasa...si iata cum ati facut amandoi pasi in aceeasi directie...sunt sigura ca va veti regasi ritmul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-ti face probleme :) Continua asa, esti o prezenta foarte agreabila si lasi urme de suflet pe oriunde treci :)
    Iti multumesc pentru ping, se-ntoarce maine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. No,suntem oameni nu roboti, deci e normal sa si gresim uneori.Mie nici nu mi-ar placea sa fim perfecti, nu am mai avea catre ce sa tanjim. Multumesc si eu pentru ping. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pandhora: Păi îmi pasă, cum să nu-mi pese?
    Mulţumesc pentru vorbele frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Teo: Îţi mulţumesc foarte mult. Asta îmi şi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. lunapatrata: Perfecţi se cred numai nebunii.
    Şi eu îţi mulţumesc pentru vizită.

    RăspundețiȘtergere
  7. Toată viața am fost mai aproape de prieteni decât de familie!Sună curios dar prietenia are o valoare specială în ochii mei și după părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Se-cret: Mulţumesc frumos. Sunt cuvinte frumoase despre prietenie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Max!
    Așa cum spune se-cret și eu sunt
    atașată mai mult de prietenii virtuali,
    cu rudele vb mai puțin.
    O zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Elena: Mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  11. De cele mai multe ori sunt probleme de comunicare si interpretare. Pentru asta e importanta empatia..sa il intelegi pe celalalt..si asta ar fi bine sa fie din ambele parti..atunci totul se rezolva. Multumesc pentru gandul bun si pentru melodie..e pe placul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. fly2sky: Aşa este, dar câteodată te iei cu treaba, eşti în criză de timp şi nu mai stai să citeşti, să analizezi fiecare cuvinţel.
    Mă bucur că mai este cineva cu aceleaşi gusturi la muzică... :))

    RăspundețiȘtergere