Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 31 iulie 2011

Din grădina... fermecată

Am mai... "tras" o tură prin grădină, la îndemnul doamnei mele. Prilej cu care am încercat să mă mai perfecţionez puţin în ale pozatului.


Vă doresc la toţi o săptămână excelentă: Androxa, betivuldecuvinte, Ninu, Carmen, Cleo, Florina, Fotoreporter, addicted, lunapatrata, Napocel, Zina, Vera, pandhora, Elena, Alina, Sophie, RobertN, Rokssana, Se-cret, Teo, Ulise al II-lea, Zam Fir Pop, Zodrac, Kolector, Costin Comba.

22 de comentarii:

  1. ma pregateam sa ies...dar ma bucur ca nu am facut-o...altfel pierdeam minunea ta de gradina...sunt sigura ca meritul ii apartine sotiei tale :)
    sunt fericita ca ai Regina Noptii in primul rand...mirosul ei ma face pur si simplu fericita...ce pacat ca nu poate creste in ghiveci...
    din mar n-am muscat...l-am luat cu totul...am acest prost obicei...de colo iau o floare de dincolo un mar :)
    imi plac fotografiile tale...au o claritate deosebita...
    o noapte cu parfum de...Regina Noptii iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pandhora: Mulţumesc frumos, o doamnă ca întotdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  3. desi m-am trezit in dureri mari, fotografiile tale mi-au mangaiat si incantat inima, si cum o inima vesela este un bun medicament... multumesc. sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună dimineața Max!
    Wow ce grădină frumoasă ai!
    Îmi beau cafeau și mă minunez
    de ceeace văd...păcat că nu știu
    unde este aceasta grădină fermecată
    (glumesc)că le-aș fura pe toate într-o noapte!
    Îți doresc o săptămână cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena: Mulţumesc, şi eu îţi doresc o săptămână excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  6. La cat de bine arata chiar ca-i fermecata, insa un farmec cu mult lucru cred, nu-i asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Claus Web: nu mai mult decât e necesar.

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc...ca intotdeauna fermecator :)

    RăspundețiȘtergere
  9. O saptamana minunata si tie! pozele sunt exceptionale! mai ales orhideea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gradina de clatit ochii si... gura! Mi-ai facut o pofta de mere acrisoare... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. alicee: Mulţumesc frumos, şi tu să ai o săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
  12. kolector: Acum chiar sunt acre, sunt încă micuţe şi necoapte.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulţumim Doamnei tale pentru că te-a-mpins în grădină!

    RăspundețiȘtergere
  14. Zamfir: Iar eu, la rândul meu, trebuie să vă mulţumesc vouă.

    RăspundețiȘtergere
  15. Prima fotografie e cu totul deosebita! Ieri ma plimbam si eu prin gradina soacrei mele..si am pozat cam aceleasi tipuri de flori (mai putin prima)..plus mere :)..problema e ca nu stiu unde le mai descarc..hard-ul e full :P

    RăspundețiȘtergere
  16. fly2sky: Mulţumesc, mi-a nimerit prima.
    Păi, să ne arăţi şi nouă pozele.
    Chestia cu spaţiul e boală veche... Eu n-am niciodată loc! Dar m-am obişnuit să salvez mereu pe DVD-uri (le numerotez şi le introduc într-un progrămel free de catalogare). Apoi mi-am luat două hardisk-uri externe, pe USB (de fapt mi le-a luat firma). Sunt excepţional de bune pentru stocare temporară.

    RăspundețiȘtergere
  17. cred ca trebuie sa fii pasionat de fotografie...eu fac poze in joaca si nu ma pricep deloc. E adevarat, asa si arata :))
    Incep sa cred ca nu ma pricep la nimic, daca ma mai plimb mult prin bloguri :)).

    RăspundețiȘtergere
  18. Cleo: Ei, n-o lua aşa! Încă nu s-a născut omul care să nu se priceapă la nimic. Mie îmi plac pozele tale, sunt naturale şi au darul de a "vorbi", ceea ce e mare lucru.
    Eu chiar sunt fotograf amator. Pozele mele sunt însă "lucrate" puţin cu Photoshop-ul, la asta mă pricep că-i meseria mea. Aici chiar mi-ai făcut un compliment, pentru care îţi mulţumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  19. Superbe!
    Narcise n-am vazut demult......cum semai numesc "regina noptii" parca
    Ce miros demential raspandesc in noptile de vara......mi-e dor de casa de la tara si de bunica mea:)

    RăspundețiȘtergere
  20. hapi2233: Mă bucur că îţi plac. Regina nopţii sunt, chiar au un miros deosebit, iar seara (când mai ai şi câte-un "corcert" gratuit de la greieri este o plăcere de stat în curte.

    RăspundețiȘtergere