Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 11 iulie 2011

Colecţie ciudată?


Britanicul Frank Caveney, în vârstă de 60 de ani, a adunat peste 1.000 de magneţi de frigider. Bărbatul din orăşelul Paisley a colecţionat magneţi din toate colţurile lumii. Frank a început să strângă obiectele respectivă încă de acum 12 ani şi se laudă peste tot cu diversitatea formelor şi culorilor magneţilor săi, scrie Cancan.ro.

Foto: Cancan.

6 comentarii:

  1. Nu e nici pe departe o colectie ciudata. Si eu colectionez magneti de frigider insa nu ma vad avand chiar atat de multi in viitor. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudată mi se pare doar perseverenţa englezului, pe care n-am mai întâlnit-o decât la nebunii mei, filateliştii... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mărim cercul? Dăm de veste la prieteni!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi cazul. :)) Mie-mi place sa fiu asa mai ... iesita din tipar. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă ai impresia că vreunul dintre noi e normal, te înşeli amarnic! :))

    Hi-hi-hi!!! Ne filează neuronu'!!!

    RăspundețiȘtergere