Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 10 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte - Invitaţie la cinema

Vedete de ieri şi de azi

Dacă nu recunoaşteţi actorul sau actriţa, fiecare imagine este salvată cu numele său.


Nu uitaţi, Mircurea fără Cuvinte a început la Carmen!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Una simplă şi alta dublă: VW
Vechi felicitări de Anul Nou
Crăciun fericit!
Pentru gospodine
Sfîntul Nicolae
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (3)
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (2)
Pe malul Mureşului, la Arad
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

Vă recomand să treceţi şi pe la ei:  Anastasia, Androxa, Călin, Costin, Cris-Mary, Cristi, Dana, Florina, Gabriela-Elena, Gabriela, Geanina, Hapi, lili3d, Filumenie, Iulia Radu, Vera, Iulia, Pandhora, Alina, lunapatrata, Robert, rokssana, SoriN, Aurora, Teo, Tibi, tu1074, Ulise, Doru, Zamfir, Zina.

Şi... ştiţi cum e vorba: Happy WW!

111 comentarii:

  1. pe Cristopher Walken numai aseară l-am văzut :)
    mulţumiri pentru plimbarea prin decenii de cinematografie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super ..chiar in seara asta ma gandeam cat de mult s-au schimbat Kim Basinger si Mikey Rourke fata de cum erau cand erau tineri si jucau in Noua saptamani si jumatate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai,vai !
    Sunt câteva și câțiva care mi-a făcut o mare plăcere să-i revăd,aici!
    Aproape toată istoria cinematografiei este prezentă aici la tine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât erau de frumosi! si cât de talentati! era un cu totul alt gen de actorie!
    Ce colectie impresionanta! si eu adunam pe la 16 ani, vederi cu artisti... or fi la mama, prin pivnita, întro cutie...
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ..am revăzut zeci de filme în câteva minute...
    Mulţumesc, Peter.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nume si renume aici la tine astazi:)
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce selectie impresionanta ai facut!
    Imi plac toti actorii pe care i-ai readus aici prin imagini!Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum să nu fie recunoscuţi aceşti monştrii sacri care ne-au ţinut cu sufletul la gură de atâtea ori prin rolurile memorabile interpretate? Tot din colecţiile tale?

    RăspundețiȘtergere
  9. M-ai făcut să cad pe gânduri... Mi-am reamintit că am văzut fotografiile actuale ale câtorva dintre ei și m-am întristat. Nu cunoașteți pe nimeni care să fi întinerit cu timpul ? Să-l întrebăm cum a făcut !

    RăspundețiȘtergere
  10. Monstri sacri ... Ingrid e preferata mea, mai ales in ultima fotografie ... Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  11. impresionanta selectie...talentati toti...frumosi toti...fiecare in alt fel...
    Bergman-Bogart...Casablanca...ce film :)

    RăspundețiȘtergere
  12. frumosi si talentati...artistii tuturor generatiilor. seara faina....

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase fotografii care ne aduc aminte că şi ei au fost cândva frumoşi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce poze minunate! Ce artişti de excepţie. I-aş remarca pe toţi, cu respect şi admiraţie. Dar nu pot să nu subliniez două nume "grele": Greta Garbo şi Rudolf Valentino.
    Vorba lui Carmen: ce colecţii de ilustrate cu artişti mai făceam în copilărie. Şi ce savuram revistele despre cinema...
    Numai bine, dragă Peter! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Călin: Îmi pare bine dacă ai călătorit bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cris-Mary: Cred că din motive similare am ales ilustraţia mai veche celei noi, atunci când am avut mai multe pentru aceeaşi persoană.

    RăspundețiȘtergere
  17. tu1074: Facem ce facem şi ne întoarcem le ce-i vechi... :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Carmen: Păi să le cauţi şi poate le găseşti, să vezi ce subiecte minunate vei avea pentru blog... :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Anastasia: Acelaşi sentiment l-am avut şi eu după ce m-am uitat la ele după aranjare.
    Eu îţi mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  20. tu26dor: Am încercat să-i aleg pe cei mai cunoscuţi, aşa este.
    Salutări!

    RăspundețiȘtergere
  21. Vera: Speram să-ţi placă, dacă ţi-am "prins" eu gusturile... :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Aurora Georgescu: Nu sunt toate ale mele, ca şi data trecută, mai am câteva şi împrumutate. Îţi mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  23. Zina: Gândeşte-te la partea frumoasă (lasă că şi mie, după ce le-am încărcat şi m-am uitat la ele, mi-a defilat prin faţă toată tinereţea).

    RăspundețiȘtergere
  24. Dani: Şi a mea este! Aş fi vrut să pun mai multe, dar n-am găsit.

    RăspundețiȘtergere
  25. Pandhora: Tocmai de acea i-am aranjat unul după altul... :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Geanina: Aşa e, cred că fiecare generaţie a avut câţiva preferaţi din cei de aici.
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  27. abbilbal: Nu numai ei, şi noi eram... :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Alex: Uite că mi-ai adus aminte de revista "Cinema": pe vremuri chiar o citeam şi mă uitam cu jind la pozele din filmele în care jucau actorii preferaţi.
    Numai bine, Alexandru! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Bună Max!
    Wow ce colecție!
    Monștri sacri ai cinematografie!
    Mulțumesc!
    O zi excelentă îți doresc,Max!

    RăspundețiȘtergere
  30. Disclaimer fata de Asociatiile Internationale de Actori Profesionisti de Teatru, Cinema si alt fel de reprezentatii de entertainment al publicului larg, inclusiv dar nu limitat la opera, opereta si prezentatori de infotainment si alte reclame utile, inclusiv Stand-in, Cascadori Body double si Figuranti:

    desigur ca apreciez sincer educatia dvs, trainingul dvs, munca dvs constiincioasa zilnica, disciplina fata de programul zilnic si indicatiile adesea aberante regizorale, riscurile meseriei dvs, dintre care nu cele mai minore ar fi in mod real chiar riscurile de harrasment sexual la locul de munca, discriminare in functie de varsta sau origine etnica, stalking de fani nebuni sau paparazzi neetici, misinterpretare si misreprezentare a identitatii dvs personale si profesionale in mass-media...sincer va spun ca eu empatizez cu dvs in legatura cu toate aceste lucruri.

    Insa, totusi, mai ales in legatura cu cei mai cunoscuti dintre dvs la nivel de Star International, mi-am permis si eu sa-mi faca placere sa-mi alcatuiesc un top personal dintre lista celor prezentati mai sus, (cu mentiunea speciala ca, desi neprezentati mai sus, d-nii Al Pacino, Nicolas Cage si Viggo Mortensen si d-na Rita Hayworth vor avea intotdeauna un loc special in inima mea, si nu numai acolo), insa, deoarece mai am inca ceva probleme re departajarea intre cativa candidati ff strans situati la nivel de locul 1 si locul 4, am sa mai reflectez asupra acestui lucru in timpul orelor de serviciu astazi, si am sa revin cu un top finalizat.

    RăspundețiȘtergere
  31. P.S. M-am simtit nevoit sa dau disclaimer deoarece se stie, cf diverse studii statistice efectuate de-a lungul timpului, ca actorii si artistele plastic de sex feminin, alaturi de alte cateva grupe profesionale, care includ si politistii, fac parte dintre populatiile profesionale cele mai vulnerabile la stress, deci si posibil usor ofensabile sau chiar vulnerabile la dezechilibre psihologice mai severe atunci cand se afla sub stress, ca de ex intr-o competetie pt efectuarea unui top, si nu doresc sa ma dea cineva in judecata deoarece folosesc imagini de artisti pt a alcatui topuri declarate in mod public pe Internet, potential ulterior folosibile in scopuri posibil obscene (legal) personale, desi desigur respectand cat se poate de serios cu rigurozitate legislatia in vigoare a fiecarui loc geografic unde se afla potentialii folositori fizic, si totodata al fiecarui stat al carui pasaport de cetatean cu reprezentarea identitatii lor il au ei in posesiunea lor in acel moment, in orice moment al efectuarii acestor tipuri de activitati, fie individual, fie in compania altor persoane, toate de varste peste 18 ani, desigur, si absolut toti trebuind sa fie considerati ca avand posesie de capacitate legala de consimtamant si de discernamnat, evaluati in parte de initiatorul acelor tipuri de activitati, cat si reciproc de diversii participanti la acest fel de activitati, (evaluare care se poate efectua ff simplu dupa niste teste proprietare standardizate ff usor de administrat cu un minim de training fara nici un efort care sa diminueze cumva pasiunea momentului, care pot fi distribuite de mine oricui ar putea fi interesat contra unui mic cost de numai 575 GBP/test simplu individual, 1275 GBP/baterie de teste posibil utile intr-o situatie mai complexa care dureaza mai mult), atat inainte, cat si in timpul, cat si dupa in orice moment al desfasurarii acestor feluri de activitati.

    RăspundețiȘtergere
  32. De ce le zice monstrii?:) O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  33. Elena: Înţeleg că-ţi plac.
    Îţi doresc şi eu o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  34. Rudolph Aspirant: Nu poate să te dea nimeni în judecată pentru că ţi-ai exprimat o opinie. E dreptul tău să-ţi alcătuieşti ce top vrei şi să-l faci public dacă crezi de cuvinţă. Şi actorii ştiu că nu plac tuturor spectatorilor.

    RăspundețiȘtergere
  35. Robert Nicolaescu: Marele dicţionar de neologisme (autor Florin Marcu, apărut în 2000) indică pentru acest termen o "mare vedetă a cinematografiei sau teatrului. (< fr. monstre, lat. monstrum)".
    Este şi o expresie devenită relativ uzuală.
    Şi eu îţi doresc o zi bună.

    RăspundețiȘtergere
  36. Off topic: Aceasta este adresa de mail a lui Andrei din Vatra Dornei?? andreiavram@email.ro. Multumesc. Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  37. Pardă Ciprian: Da, este a lui, înseamnă că ai găsit-o.
    Toate bune şi succes!

    RăspundețiȘtergere
  38. Max: Azi noapte ti-am rasfoit blogul in jur de 5 ore, iar cu putin noroc am dat peste adresa lui de mail! Iti multumesc mult. Toate bune!

    PS: Maine de la ora 10:00, voi vorbi la Radio Orion Vatra Dornei despre proiectul Comparatie intre trecut si prezent alaturi de Doru Bighiu! Daca ai putea sa asculti as fi onorat!

    RăspundețiȘtergere
  39. Se poate asculta pe net, Cprian? Dacă emite pe UUS nu cred că prind postul în Bucureşti.

    RăspundețiȘtergere
  40. Max: Decat sa iti ofer informatii eronate, te invit sa verifici pagina oficiala de internet a Radioului: www.orionmedia.ro. Observ ca au optiune live pe internet, dar nu stiu daca functioneaza pana in Bucharest!

    PS: S-ar putea ca maine sa discut intre patru ochi si cu domnul Andrei! Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  41. Era sa uit complet; am nevoie de cat mai multe detalii despre stampilele si timbrul care se gaseste pe cartea aceasta postala: http://pardau.blogspot.com/2011/12/comparatie-intre-trecut-si-prezent-ep2.html.

    Am nevoie pentru a completa articolul, pentru ca mai apoi sa il rescriu in cartea proiectului. Daca se poate sa trimiti informatiile pe mail, ar fi perfect. Promit ca mentionez si sursa in carte! Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ciprian, nu e ceva deosebit la ea din acest punct de vedere. Este o ilustrată editată şi pusă în vânzare de Editura Sport-Turism, imprimată la tipografia Arta Grafică în anii '80. Ea a fost expediată în 1989 din Gheorghieni la Sângeorz Băi şi a fost francată conform tarifului în vigoare la acea dată (2 lei) cu o marcă uzuală din emisiunea "Obiecte populare de uz gospodăresc" (emisă în 1982). Şi cam asta este totul.
    Nu trebuie să menţionezi nicio sursă.

    RăspundețiȘtergere
  43. Perfect. Apeciez enorm ajutorul oferit de tine! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  44. Cred ca nu ai uitat pe nimeni.
    Te felicit! :P

    RăspundețiȘtergere
  45. Gabriela Elena: Sper! ;-)
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  46. mi-ai adus aminte de filmele mai vechi ca "mic de jun la tiffany":)

    RăspundețiȘtergere
  47. Toţi sunt / au fost mari actori, care vor rămâne în amintirea tuturor; filmele vechi sunt o reală plăcere de vizionat! Mulţumesc frumos pentru retrospectivă :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Dana Diaconu: Mă bucur dacă ţi-a plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  49. In copilarie eram fascinat de lumea cinematografiei, in general. Filmele bune cu actori mari mi-au placut intotdeauna indifernet de anul aparitiei lor.

    RăspundețiȘtergere
  50. cand eram copil, in toate revistele si almanahurile astea erau vedetele....acum Bianca Dragusanu sau Snaziana Buruiana :(

    RăspundețiȘtergere
  51. Stiu Max, vedete, cum le-ai spus in titlu, suna mult mai placut in romana:). Monstrii il asociez cu Halloween:)(alt cuvant strain)

    RăspundețiȘtergere
  52. rokssana: De acord! S-a cam întors totul cu fundul în sus! :(

    RăspundețiȘtergere
  53. Robert Nicolaescu; M-am străduit să-ţi dau un răspuns cât mai exact. Eu n-am folosit însă cuvântul... :))

    RăspundețiȘtergere
  54. Frumoase portrete ale actorilor de departe și de aproape, în timp...
    Zi superbă de miercuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Sara: Îţi mulţumesc, la fel îţi doresc şi eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  56. Vai, Alain Delon... Ce drăguţ... :)

    RăspundețiȘtergere
  57. m: Era un tip bine pe vremea aia! :))

    RăspundețiȘtergere
  58. Am chemat-o si pe nevasta-mea sa recunoasca avantajele blogarelii; desigur, n-o sa recunoasca in fata mea, dar va povesti despre emotia de azi cu prietenele ei emailiste...;
    din pacate, va povesti la telefon...

    RăspundețiȘtergere
  59. daurel: Mă amuză treaba asta... :))
    Şi a mea doamnă o mai văd în analitice cum urmăreşte "Miercurea fără cuvinte" de pe calculatorul de acasă (când sunt eu la birou).
    Copiaţi imaginile şi făceţi-i o surpriză, punându-le într-un mail. :))

    RăspundețiȘtergere
  60. Superbe fotografii !
    Ce-a cu John Wayne am avut-o si eu in casa pe perete mult timp :) exact la fel pusa intr-o rama mica :) A fost actorul meu preferat mult timp. :)

    RăspundețiȘtergere
  61. Borg: Şi mie îmi plăceau western-urile tare mult când eram puşti!

    RăspundețiȘtergere
  62. Faina galerie de staruri! Am descoperit in ea multi actori preferati, care mi-au reamintit bineinteles si de filmele in care au jucat. Multumiri!

    RăspundețiȘtergere
  63. adriana: Sunt mulţumit dacă ţi-au fost pe plac.
    Eu îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  64. Ce colecţie impresionantă Max , surprinzător de expresivă . Ce timpuri , ce actori , fiecare poză îţi trezeşte o amintire , e mare lucru , asta le dă grandoarea !!

    Mulţam frumos !

    RăspundețiȘtergere
  65. SoriN: Eu îţi mulţumesc şi mă bucur că ţi-au plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  66. O trecere in revista a mostrilor sacri! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  67. Poate cei mai tineri să nu-i ştie pe aceşti monştri sacri. Adică cei care o ştiu pe oana z.
    Superb montaj!

    RăspundețiȘtergere
  68. Tiberiu: Am de gând să pun şi români, să vezi atunci cum va fi (pentru că nu le mai pun şi numele)... :))
    Îţi mulţumesc pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  69. Minunata colectie de imagini! Se vede ca esti colectionar, de felul tau...
    Recunosc, unii imi erau (sunt) necunoscuti, dar majoritatea imi evoca o perioada a cinematografiei greu de egalat in valoare.
    O zi superba de miercuri sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  70. handmade.in.covasna: Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  71. Am ajuns mai târziu, dar a meritat să aștept, ca să mă bucur în tihnă de această colecție excepțională!
    Ce oameni frumoși, expresivi, talentați....splendid! Și, evident, nu putea lipsi Ava Gardner. Felicitări! O zi frumoasă în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  72. Mirela P.: Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  73. frumusetea era altfel fata de acum...mult mai gingasa, mai delicata, mai suava, nu agresiva, ostentativa ca acum

    RăspundețiȘtergere
  74. Tot "ieri si azi" e si la mine ,dar ceva mai pamantean(la mine:)),tu m-ai trimis printre STELE.

    RăspundețiȘtergere
  75. Superbe.
    As spune ca nu era atat de mult photoshop si machiaj. Sigur ca si genul de frumusete promovata era alta - dar predomina clar un anumit tipar mai ales la femei.Eu il numesc frumusete clasica

    Si ma amuza cum se pensau atat de subtire si....in sus de parca erau pe punctul de-a scoate ghearele :)

    RăspundețiȘtergere
  76. Un remember de zile mari. Frumos! O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  77. Foarte frumoasa si interesanta alegerea.Mi-a placut!Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  78. Clasament doamne:

    Locul 1: Claudette Colbert
    Locul 2: Ingrid Bergman
    Locul 3: Joan Crwaford
    Locul 4: nu se acorda

    RăspundețiȘtergere
  79. Clasament domni:

    Locul 1: Bruce Willis
    Locul 2: Rudolf Valentino (ar fi luat locul 1 daca ar fi fost prezentat aici in oricare alta poza decat asta, in care e de-a dreptul ridicol. Efectiv nici nu am vrut sa ma uit la el in halul in care e portretizat aici. Max Peter e de vina pt aceasta departajare care mi-a facut mie azi atatea probleme ore in sir la serviciu)
    Locul 3: Errol Flynn
    Locul 4: Dennis Weaver

    RăspundețiȘtergere
  80. Voi stiti ce-a fost la New York cand a murit Rudolf Valentino ? Pai ce-a fost la Kim Jong Il e o nimica toata fata de ce isterie de masa a fost acolo. A trebuit sa vina si politia calare.

    RăspundețiȘtergere
  81. De atunci cred ca s-a invatat mai bine lectia ca trebuie sa fii sexy ca sa devii presedinte american pe timp de pace.

    RăspundețiȘtergere
  82. cypy: Chiar aşa, cum ar arăta vreo piţipoancă actuală, pusă lângă Greta Garbo sau Ingrid Bergman? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  83. angi: M-ai făcut curios! Vin la tine!

    RăspundețiȘtergere
  84. hapi2233: Ai dreptate, acea frumuseţe clasică îmi place mult mai mult decât "PVC"-ul actual. Te uiţi la câte una, zici că-i sculptată în băncuţa de plastic din orăşelul copiilor... :))

    Na, m-ai făcut să mă duc să mă uit la felul în care sunt pensate (la asta nu mă uitasem): da..., da..., ăsta-i Mihalkov şi nu-i pensat..., da..., aşa este, ai dreptate. Cred că şi aici îşi manifestă moda "puterea". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta inseamna sa fii un bun observator :D
      Barbatii nu erau bibiliti si umpluti de fond de ten ca si astazi....Se serveau "natur" :)

      Ștergere
    2. Culmea este că la femei observ mai puţine lucruri decât la bărbaţi (sunt normal!)... :)))

      Ștergere
  85. Minoki: O seară frumoasă îţi doresc şi eu, mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  86. Ana Marin: Mă bucur dacă ţi-a plăcut, îţi mulţumesc! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  87. Rudolph Aspirant: Ai nimerit-o bine! Eşti pe-aproape cu ce-mi place şi mie.
    Numai că n-am cum să fiu eu de vină pentru departajare, ci întâmplarea care a făcut să nu am decât o singură ilustrată cu el. Dacă aş fi avut trei, le-aş fi pus pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  88. Multumesc pentru invitatie! Superbe imagini! Pur si simplu minunate, mai ales cele vechi! Imi amintesc ca si eu colectionam vederi cu actori cand eram adolescenta. Facusem o pasiune pentru David Niven si-mi placea tare mult de Claudia Cardinale si de Annouk Aimee (gratie filmului "Un barbat, o femeie" al lui Trintignant). Ehei, ce vremuri! Si cand te gandesti la filmele din zilele noastre... rar mai vedem ceva care are legatura cu cinematografia.

    RăspundețiȘtergere
  89. Ai inceput cu Alain Delon deci m-ai cucerit din prima. Am sa "imprumut" poza, sigur, cu acordul tau, pentru a o adauga la colectia mea de poze cu acesta. Mi se pare un exemplu clasic de barbat frumos dar si talentat. Christopher Walken la fel, ador recitalurile sale, in special la melodia Lady Gagai, Lady cum vrea ea, poker face.
    Ca sa nu mai spun ca de revelion comentam cu ai mei, despre cat de frumos ar fi sa revedem un film cu Stan si Bran sau Charlie Chaplin.
    Sunt de acord cu ceilalti, acest gen de stralucire nu moare niciodata, nu este trucata. Multumesc! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  90. Alina: Mă bucur dacă ţi-au făcut plăcere. Ai dreptate, ce.a fost odată nu ştiu dacă mai avem ocazia să vedem , poate dacă mai punem mâna pe vechile producţii.

    RăspundețiȘtergere
  91. Xaara Novack: Poţi lua orice poză doreşti din cele de aici, nu sunt decât scanuri după ilustrate tipărite probabil în mii de exemplare.
    Ai dreptate, sunt multe filme la care şi eu m-aş uita cu plăcere aproape oricând.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  92. Re PVC-ul remarcat de unii: desigur, depinde si de caracteristicile de star ale persoanei evaluate, adica sex-appeal general dincolo de haine atat pt barbati cat si femei, ca de aia e star international, nu la nivel de Can Can, dar, IMHO, depinde si de fotograf. Nici Play Boy-ul nu mai e ce-a fost o data, daramite TMZ sau chiar Entertainment Weekly !

    RăspundețiȘtergere
  93. Vechi "truditori" ai cetatii filmului. Chiar acum merg sa-i caut filmografia Avei Gardner :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe mine mă rodea curiozitatea pentru câteva personaje... :)

      Ștergere
  94. O frumoasa dedicatie titanilor cinematografiei! Nu am cuvinte pentru a exprima bucuria pe care mi-ai facut-o, fiind un fan infocat al actorilor inca din adolescenta, cand colectionam imagini cu ei! Cred ca unele din ele le mai am inca! Complimente si foarte multumesc! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc mult de tot. Bănuiam că aceste imagini vor fi pe placul cinefililor şi mesajul tău mă face să cred că n-am greşit.
      Eu trebuie să-ţi mulţumesc pentru apreciere.

      Ștergere