Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 5 iulie 2011

Dispare Blogger?

O ştire încă neconfirmată publicată în exclusivitate acum câteva ore de către Mashable menţionează o posibilă dispariţie a produselor Blogger şi Picasa, cauzată de includerea lor în viitorul Google+. Acest lucru se va întâmpla "în cel mult şase săptămâni", le-au spus sursele celor de la Mashable

Cei care aveţi bloguri pe platforma de blogging de la Google, aşteptaţi-vă deci la schimbări.

Pe măsură ce aflu detalii, voi încerca să vă ţin la curent.

9 comentarii:

  1. Aflu eu şi văd care va fi cea mai bună cale de urmat. Am promis că vă ţin la curent.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Max...
    sunt doar un simplu utilizator si deloc cunoscator...

    RăspundețiȘtergere
  3. Practic nu va dispare, stai liniştită pandhora, este o mişcare de rebranding sub pălăria mai mare a noului serviciu Google+. Un singur lucru va dispare, se pare: tot ce înseamnă cont privat şi nefăcut public.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper că nu va dispărea,văd ce ai răspuns Pandhorei.Am avut o tentativă cu wordpress și mi-a fost greu să mă descurc.Blogger îmi pare mai pritenos pentru din ăia ca mine care progresează și încet și cu pași mici și se mai poticnesc la fiecare pas!

    RăspundețiȘtergere
  5. deci practic numele Blogger nu va mai exista dar tot ce e sub el nu se va schimba, corect?

    RăspundețiȘtergere
  6. Deocamdată, ce ştiu este exact ce scrie în articolul publicat de Mashable (vedeţi linkul în articol). Urmăresc fluxurile de ştiri şi pe măsură ce mai aflu ceva, voi publica noutăţile neîntîrziat. Urmăresc inclusiv fluxul oficial de ştiri al Google.

    RăspundețiȘtergere
  7. ok, iti multumesc.
    apropo, te rog eu, scoate si tu verificarea pe care trebuie sa o parcurgem pentru a publica un comentariu. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Dispare singură, apare automat numai la primele comentarii ale unui vizitator nou.

    RăspundețiȘtergere