Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 3 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte - Una simplă şi alta dublă: VW

Stropi din istoria unei mărci

Aveam o promisiune de care trebuia neapărat să mă ţin. Este vorba de tema promisă colegului nostru, Robert.


Nu uitaţi, Miercurea fără cuvinte a început la Carmen!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Vechi felicitări de Anul Nou
Crăciun fericit!
Pentru gospodine
Sfîntul Nicolae
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (3)
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (2)
Pe malul Mureşului, la Arad
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

Vă recomand să treceţi şi pe la filumenieAnastasia, Andera, Ninu, Alm, Cleo, C.L.M., Călin, Costin Comba, Cris Mary, Cristi, Dana Diaconu, Dani, Diverse, Florina, fly2sky, aefcfoto, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Geanina, Hapi, lili3d, Ioan Usca, Iulisa, Anca M., Lolita, Addicted, Alexandru, Shayna, Marycix, Minoki, Mirela, Napocel, Neuroanchiloza, Iulia, Vera, Pandhora, Elena, Ciprian, Alina, cypy, Sophie, Rokssana, Sara, Sergiu, Solidaster, SoriN, fewstuff, Aurora, Teo Negură, Tiberiu, tu1074, Tudor Enea, Ulise, Doru, Zamfir, Zamphotograph, Zelist, Zina.

Nu ştiu ce recomandări să mai fac. Aşa că vă rog pe voi să-mi recomandaţi. Poate n-am dat eu peste blogul cu imagini, texte şi idei frumoase (încă)...

103 comentarii:

  1. Frumoasa istorisirea unui automobil in imagini !

    RăspundețiȘtergere
  2. Rappa_ru': Mi-a plăcut şi mie subiectul şi de aceea m-am oprit la el. mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca frumoasa colectie are si o dedicatie, atunci este de doua ori mai pretioasa! Frumoasa! absolut frumoasa alegerea ta!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mereu mi-a fost drag VW :)
    si ce "plimbare" faina am facut prin intermediul imaginilor postate de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu macar un Betle albastru :D Azi nu e marti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen: Mulţumesc mult de tot!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pandhora: Înseamnă că am nimerit-o din nou. Mi-era puţin teamă că tocmai doamnelor şi domnişoarelor nu le va plăcea... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. addicted: Alege-l pe cel care-ţi place mai mult!
    E pentru miercuri, eu ori uit şi mă trezesc miercuri la prânz, ori postez mai devreme... :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Masini clasice si elegante!
    Imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristi: Pentru ele m-am oprit la acest Wolkswagen. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Vera: În desene şi fotografii "broscuţele" arată mai bine decât în realitate. Am avut una... :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce serie frumoasaaaaaaa! Multumesc si tie si lui Robert! Ce s-a intamplat cu broscuta ta? Ai avut puterea sa te desparti de ea?

    RăspundețiȘtergere
  13. Alina: Lui Robert să-i mulţumeşti! :))
    A ajuns la fiare vechi, n-am mai găsit nişte piese pentru ea. A stat pe loc cam mult şi nu a mai mers reparată, din păcate...

    RăspundețiȘtergere
  14. Minunată serie de cărți poștale!
    Minunată mașină,populară exact așa cum au vrut producătorii ei să fie!
    Ai lucrat serios să le aduni!
    PS:vezi că am trimis un mail!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am mers niciodata cu un gindacel din asta, dar arata grozav, rotunjoare si simpatice.

    RăspundețiȘtergere
  16. tu1074: Cam jumătate sunt împrumutate, nu le am pe toate, ce să-i fac... :))
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  17. Impresionant! nu ştiu unde găseşti, de fiecare dată, atâtea imagini....
    O zi de miercuri frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  18. Dani: Avea un motoraş ce pârâia cu un sunet absolut distinct. Nu era o limuzină, dar îţi puteai face treaba cu ea. :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Anastasia: Mulţumesc frumos!
    Cu adunatul este, într-adevăr, destul de muncă... :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Oricum ar fi, e o masina de familie:)
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  21. Dupa ce depui toata munca, ma mai aleg si cu multumiri? Multumesc mult, ce rost mai are sa mai desenez ceva cand am totul de-a gata?:). Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. VW la el acasă în colecţia ta. Ai muncit nu ai glumit să realizezi aşa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  24. tare mi-ar mai placea si mie o broscuta! minunate imagini fantastica marca!:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Suuuper; ador mașinile germane, iar piticuța asta este adorabilă! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Piese de colectie. Au o valoare imensa, sunt apreciate in lumea intreaga, iar unele inca mai circula pe strazi.

    RăspundețiȘtergere
  27. Robert: Să ştii că cele desenate mi-au plăcut mai mult decât cele reale, fotografiate...
    Îţi mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. abbilbal: Mulţumesc frumos pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  29. Geanina:Ai dreptate, au fost grozave broscuţele! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Dana Diaconu: Mă bucur dacă îţi place alegerea mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Costin Comba: Mai rar, dar tot mai vezi câte una, aşa e. :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumoasă colecție, frumoase mașini ! E marca preferată a soțului meu, am și avut una, un Passat. Bună mașină, nimic de zis !

    RăspundețiȘtergere
  33. Zina: Au avut şi au şi acum maşini bune. Dar ca orice altă "sculă" de acest gen, trebuie să ai şi grijă de ea.

    RăspundețiȘtergere
  34. Miercurea trecută ai fost aproape amnezic, acum aproape fruntaş ...
    O cascadă de maşini ce la moment dat îi exasperaseră pe americani!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Doru: Cam aşa am făcut... :))
    Iar acum, toţi şmecherii de la ei preferă maşinile germane.
    Eu îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna Max!
    Wow ce colectie frumoasa!
    Iti doresc o zi excelenta,Max!

    RăspundețiȘtergere
  37. Elena: Îţi mulţumesc frumos!
    La fel îţi dores şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  38. Daa, gargaritele :)Imi plac mai ales caricaturile finale.

    RăspundețiȘtergere
  39. Neuroanchiloza: Şi mie mi-au plăcut, am râs când le-am văzut prima dată! :))

    RăspundețiȘtergere
  40. Mereu mi-au placut broscutele!
    Happy VW... WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Diverse: Sunt simpatice, e adevărat! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  42. o colectie frumoasa, VW oricum e masina mea preferata

    RăspundețiȘtergere
  43. Fainute masinutele.
    Au scos ei si citeva urite,dar erau extrem de functionale.
    Ultima broscuta,mie nu-mi place.In schimb imi plac seriile Jetta si Pasat.
    An nou fericit!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  44. karma police: Mulţumesc! A fost şi a mea... :))

    RăspundețiȘtergere
  45. fosile: Unele îmi mai plac şi mie. Golful este foarte bun (cam toate seriile).
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  46. La multi ani! Bine te-am regasit in 2012! Frumoasa colectie!

    RăspundețiȘtergere
  47. La mulţi ani, Minoki! Mă bucur să te reîntâlnesc!

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna alegere, mi-au placut foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  49. Cris-Mary: Îţi mulţumesc frumos! Mă bucur pentru alegere atunci. :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Sophie: Sunt simpatice, nimic de zis!

    RăspundețiȘtergere
  51. Şi este doar rezumatul , povestea-i mult mai amplă !!

    Te salut Max !

    RăspundețiȘtergere
  52. SoriN: Şi eu te salut, SoriN!
    Ai drepate, e numai rezumatul, că dacă mai puneam şi alte drăcii făcute de ei, mai deschideam un blog! :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Volkswagen inainte sa devina proprietate chinezeasca :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  54. Liviu R.: Habar n-am ce va fi. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  55. Primele poze cu VW (Broscuţa)sînt foarte faine şi cred că ce-a mai celebră maşină de la VW. La mulţi ani

    RăspundețiȘtergere
  56. La mulţi ani, Zolty! Broscuţa chiar este celebră... :))

    RăspundețiȘtergere
  57. Formidabilă colecţie!
    Transporterele nu-mi plac dar după broscuţe m-am înebunit întotdeauna.
    O idee de zile mari! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  58. Tiberiu: Happy WW! Mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  59. a.La "propriu", ce vedem în prima imagine e un motor.La "figurat", acelaşi obiect e de fapt unul dintre motoarele care au făcut ca Germania să renască din cenuşa din WW II.Acest motor de VW broscuţă a fost un motor mic, de-ncăpea într-o valiză, dar au fost multe ca el...Ca să nu mai vorbim şi de altele...mult mai mari!
    b.O colecţie foarte frumoasă, dar şi istorică şi...didactică pentru care mulţumim lui Max Peter!

    RăspundețiȘtergere
  60. Marco Polo: Cred că au fost printre primii care au luat în calcul şi au şi promovat piesele interschimbabile. Le-a permis să lucreze în serie, la costuri de producţie mici. Iar cu puţină organizare, succesul pentru aşa ceva a fost asigurat... :)
    Mulţumesc frumos pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  61. Exceptionala marca, dar si postarea, ai avut o idee...brilianta! "Broscuta", adesea era chiar verde! Fantastica colectie, ma bucur sa revad broscutele VW! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  62. Mirela P.: Îţi mulţumesc frumos! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  63. Minunata poveste! A reusit "masina poporului" sa salveze Germania, a facut istorie si se pare ca nu se opreste aici.

    RăspundețiȘtergere
  64. handmade.in.covasna: Se pare că nu, ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  65. OFF TOPIC:
    am retrimis e-mail-ul,dacă nu ajunge nu știu ce să fac pentru că eu nu folosesc Outlook-ul :(

    RăspundețiȘtergere
  66. tu1074: Mulţumesc, dar tot nu am primit nimic. S-ar putea să fie adresa de vină:
    maxpeter.stampnews@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  67. Antepenultima mi s-ar potrivi!

    RăspundețiȘtergere
  68. innerspacejournal: Un Beetle? Şi mie mi-ar plăcea, de ce să nu recunosc?! :)

    RăspundețiȘtergere
  69. Nima: Unele sunt chiar bijuterii!
    Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  70. Intotdeauna cate o colectie frumoasa, numai buna de admirat! Happy WW!
    Si un calduros La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  71. Xaara Novack: Mulţumesc frumos! Şi eu îţi urez să ai parte de un an cât mai bun, cu multe bucurii şi împliniri!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  72. La multi ani! Foarte frumoase imagini. Chiar si asa chinezesc eu tot raman fan VW!

    RăspundețiȘtergere
  73. Aniela: La mulţi ani!
    Îţi mulţumesc. De făcut, tot nemţii le fac, sunt la fel de bune.

    RăspundețiȘtergere
  74. Colecție de colecție!...
    Seară fumoasă de miercuri să aveți!

    RăspundețiȘtergere
  75. broscutele ww sunt visul meu in materie de masini :)

    RăspundețiȘtergere
  76. Au un farmec aparte masinile de epoca!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  77. Rokssana: ...Adică am nimerit-o... :))
    O seară frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  78. Melly: Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  79. The beetles are great! Long live VW! Imi place mult marca si evident masinile pe care in timp le-a creat! Multumesc pentru frumoasa incursiune in timp! :)

    RăspundețiȘtergere
  80. Lolita: Şi eu îţi mulţumesc! Bănuiam că vor plăcea... :)

    RăspundețiȘtergere
  81. Ana Marin: La mulţi ani!
    Mă bucur, Ana! Îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  82. The Beetles, by far! My favorite of all!:-)

    RăspundețiȘtergere
  83. Sunt chiar bijuterii!
    mi-au placut! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  84. La multi ani, Peter!

    In a doua imagine este interesanta comparatia: adult- masina
    copil- jucarie (tun). :)

    RăspundețiȘtergere
  85. Gabriela Elena: Mulţumesc frumos, La mulţi ani!
    Ai dreptate. Comparaţia şi mie mi-a plăcut, o observasem pe când le sortam. :)

    RăspundețiȘtergere
  86. Iulisa: La mulţi ani!
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  87. Imi crapa buza de fiecare data cand vedeam un Karmann-Ghia!

    RăspundețiȘtergere
  88. Zamfir: Şi mie mi-a plăcut modelul, cu toate că era destul de rar şi prin Bucureşti.

    RăspundețiȘtergere
  89. Max, iti multumesc mult pentru linkul din articol; ma ajuta foarte mult! Toate bune!

    RăspundețiȘtergere