Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 26 septembrie 2012

Doha 2012, al 25-lea Congres al Uniunii Poştale Universale

Între 24 septembrie şi 15 octombrie a.c. are loc, la Doha, cel de-ar 25-lea Congres al Uniunii Poştale Universale.
Am citit toată documentaţia pe care am găsit-o pe net dar încă n-am dat de tematica prevăzută a se aborda pentru sectoarele filatelice ale administraţiilor poştale (recunosc, nu am verificat şi pe pagina FIP, dar mai am timp).

Ceremonia de deschidere (sursa)

Pentru cei interesaţi, UPU a consacrat deja o pagină specială pentru congres.

Concomitent cu congresul se va desfăşura şi o nouă ediţie a expoziţiei internaţionale de tehnologie poştală, Post-Expo.
Pentru marcarea celor două evenimente, revista Postal Technology International a publicat deja numărul pentru luna septembrie 2012.


Dacă doriţi să o răsfoiţi, o puteaţi descărca de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu