Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 31 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte - A venit iarna şi gerul...

Pentru această săptămână am ales o temă ceva mai largă, iarna. Vă invit să admiraţi frumuseţea subiectului, prezentat cu ajutorul cărţilor poştale ilustrate.


Nu uitaţi, "Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Schi şi săniuş
Scena românească
Invitaţie la cinema
Una simplă şi alta dublă: VW
Vechi felicitări de Anul Nou
Crăciun fericit!
Pentru gospodine
Sfîntul Nicolae
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (3)
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (2)
Pe malul Mureşului, la Arad
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

Vă doresc tuturor "Happy WW"!

99 de comentarii:

  1. Oau ..sunt minunate Max! Felicitari pentru post si multumesc ca mi-ai bucurat iarasi ochii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Max!
    Superbă colecție dar așa cum am mai
    iarna îmi place să o privesc doar în imagini!
    O după amiază frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Şi mie... :))
      Nu-mi place gerul de afară cu niciun chip... :(
      La fel îţi doresc şi eu, Elena!

      Ștergere
  3. Te-a inspirat gerul asta, dar peisajele sunt adevarate basme! O colectie care are de toate, si reproduceri dupa picturi, dar si imagini din natura inghetata, unde doar caprioarele si pasarile arata ca inca mai exista viata, atat de incremenit pare totul. Frumoase, si asa cum spui, de sezon! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteam să pun pariu că vei recunoaşte reproducerile! :))
      Am tras de dimineaţă un frig... Dârdâitul m-a inspirat! :))

      Ștergere
  4. ce minunata e iarna! foarte frumoase ilustratele alese! peisaj de iarna vad si eu acum pe geam, tare imi place:). zi faina Max:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi place, ce-i drept să o privesc pe geam, de la căldură... :))
      O seară frumoasă îţi doresc şi eu!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase! Am si eu nevoie de un calendar de-al tau:). Cred ca esti ocupat, doar glumeam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă îmi spui de care, îţi trimit unul frumos. :)
      Mă bucur dacă ţi-au plăcut, Robert!

      Ștergere
    2. Cel care face din marti, miercuri:)

      Ștergere
  6. iar gerul si ninsoarea se bat pentru locul intai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să se bată, până le alungă un timp ceva mai blând... :)

      Ștergere
  7. Vitregiile iernii de pe la noi sunt compensate de aceste mici "tablouri" ca "dintr-o expoziţie", cu minunata temă a anotimpului alb, redată într-un mod vesel şi optimist, de la clasic la...modern.Remarc desenul cu patinatorii de pe lacul îngheţat, cred că undeva prin Ţările de Jos, după modelul lui Pieter Bruegel cel Bătrân, ca şi acel "Fiaker" cu gentleman-ii din romanele dickensiene.
    Mulţumim mult pentru aceste imagini unice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc şi eu pentru cuvintele frumoase, pot spune că îmi face mare bucurie aprecierea Dvs.!

      Ștergere
  8. Foarte,foarte frumoase cărți poștale!
    Romantică hibernală perfectă.Zăpadă multă și albă,doamne îmbrăcate elegant !Idilice imagini.Îmi place tare,tare mult
    mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu trebuie să îţi mulţumesc, cred că pata de culoare pe care o dau doamnele este potrivită... :)

      Ștergere
  9. Cat de frumoase sunt aceste ilustrate. Multumesc, Max! Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu îţi mulţumesc Ciprian, o seară faină îţi doresc şi eu.

      Ștergere
  10. Salut! din aste cred ca am cele mai multe acasa...nu stiu cum se face, dar as fi preferat sa am cu soarele :) Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă mai ai răbdare până la vară, voi pune şi cu soare... :)
      Îţi mulţumesc frumos Bianca!

      Ștergere
  11. Imi plac foarte foarte mult cele in alb si negru. In general le prefer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc Cleo, cu ele am început pentru că şi mie îmi plac.

      Ștergere
  12. ilustratele sunt într-adevar deosebite! Prima însa este... o senzatie! Poti sa-mi dai mai multe amanunte, poate scrie pe verso cine este autorul? WOW... o adevarata Doamna Iarna! :)
    Noapte buna, Max draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu scrie din păcate, este trecut numai numele editorului, fără a se specifica denumirea şi numele autorului lucrării.
      Îţi mulţumesc frumos Carmen, la fel îţi doresc şi eu!

      Ștergere
  13. cred ca gerul de afara m-a inspirat si pe mine pentru postarea de azi...si vad ca si la tine este iarna de-a binelea :)
    frumoasa rau de tot iarna din ilustratele tale...si vesela si suava...
    eu una mi-as dori un guler si un manson din blana exact ca in ilustrata ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă faci curios!
      Mă bucur dacă îţi plac ilustratele.
      Nu ai gusturi rele... :))

      Ștergere
  14. Iarnaaaa...Zapadaaa...
    Anul acesta nu am vazut zapada, dar in weekend voi merge acasa si draga mea mama spune ca e zapada pana la brau...Abia astept!
    Ma fascineaza prima imagine in mod special! Se aseamana cu o zeita din mitologia greaca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă vrei îţi mai dăm noi, că avem destulă zăpadă... :))
      Şi mie mi-a plăcut (şi nu numai mai), de aceea am "deschis" galeria cu ea.

      Ștergere
  15. Eu vreau sa stiu, ce pasare e minunea albastra, Max. M-a vrajit !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu să-ţi spun, are peste texte o etichetă cu "Prioritaire" şi nu se vede. Dar şi mie mi-a plăcut şi am ales-o.

      Ștergere
  16. Incredibil de frumoase...
    Esti cel mai tare in domeniu !

    RăspundețiȘtergere
  17. Încântătoare vederi cu imagini de vis

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna dimineata!BANUIESC EU CA NU MAI ESTI ON LINE, ASA CA MERGE SALUTUL ACESTA.

    Toate imaginile sunt superbe dare este una care imi place ft mult; acel copac plin de zapada care poarta toata greutate dar nu se lasa doborat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sint frumoase toate,dar parca sint mai frumoase cele foarte vechi.
      Au simtire.

      Ștergere
    2. Mulţumesc frumos Adriana, bună dimineaţa (ai avut dreptate, pe la 12,30 mi se închideau ochii şi n-am mai stat... :D).
      Şi mie mi s-a părut sugestivă imaginea.

      Ștergere
    3. Şi mie îmi plac mai mult cele vechi, Fosile, ce să-i fac - deformarea colecţionarului... :D

      Ștergere
  19. Si cu ele a venit si greul insa tot ador iarna. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să fiu sincer, parcă mi-ar plăcea mai mult ianuarie şi februarie pe undeva prin Australia... :))

      Ștergere
  20. acum dupa ce am privit imaginile tale deosebite, parca privesc cu un pic de bunavointa afara...desi urasc frigul din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi spune, că abia acum am reuşit să mă mai dezgheţ, după ce am ajuns la birou... :))
      Şi mie îmi place să privesc iarna, mai ales pe fereastră, stând la căldură! :))

      Ștergere
  21. Răspunsuri
    1. Şi eu îţi mulţumesc, Nima. Îţi doresc şi eu o zi bună.

      Ștergere
  22. O expoziție superbă. Nici nu știu să spun care mi-a plăcut cel mai mult. Cred că mi-a bătut inima mai tare când am văzut potârnichile în zăpadă și cuplul în care femeia are un șal albastru deschis. Dar toate sunt frumoase, o plăcere să le privesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Zina, înseamnă că le-am "nimerit", iar aprecierea din partea ta mă onorează.

      Ștergere
  23. Chiar că e ger, nu glumă!
    Superbă colecție de imagini!
    O zi de miercuri cu multă căldură! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. ca de fiecare data, extrem de frumos :) o sa sap si eu pe acasa cand ma duc dupa cateva carti postale...stiu sigur ca aveam unele cu iarna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Caută-le şi arată-ni-le şi nouă după ce le găseşti, te rog...

      Ștergere
  25. superba iarna..daca privesc din casa pe geam sau ilustratele tale ...nu-mi place gerul asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa zic şi eu, îmi place la nebunie dacă stau la căldură şi mă uit pe geam... :))

      Ștergere
  26. Mi-ai adus aminte de felicitarile de cand eram copii, alea facute cu sticla pisata. Nici macar nu mai stiu daca mai sunt pe la noi. Cred ca am mai spus ca am primit una de Craciun, din Canada, in genul asta si o tin la mare cinste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai adus şi mie aminte de felicitările pe care le făceam prin primele clase de generală. Şuteam de acasă un glob de pom, îl spărgeam şi îl pisam, apoi lipeam cioburile pisate pe felicitare cu lipici... :))

      Ștergere
  27. Colecţie de basm cu parfum de "où sont les neiges d'antan? "
    Foarte frumos, Max.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc frumos pentru apreciere şi îţi urez şi "bine ai venit"!

      Ștergere
  28. Asa da ierni ! Ca-n poze...
    Ce traim in anii recenti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vremea se schimbă, se simte deja, în ultimii ani cam totul a fost aiurea, anotimpurile s-au dat peste cap.

      Ștergere
  29. Iarna de afară păleşte în faţa verii din inimi!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai spus-o şi după inima mea! Îţi mulţumesc frumos!
      Happy WW!

      Ștergere
  30. superbe peisaje.. de ar fi asa si pe meleagurile mele... :(
    Hapyy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-ai venit!
      Mă mir, pe la voi nu a nins? Dar lasă că mai vine o tură în acest weekend, după cât se pare...
      Happy WW!

      Ștergere
  31. Sunt minunate ilustratele:D :D:D:D:D nu si gerul :(( Happy WW!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! :D
      Mie îmi spui de ger, că mi-a ieşit pe nas de dimineaţă... :(

      Ștergere
  32. ca de obicei o postare absolut incintatoare..in alta ordine de idei nu inteleg de ce dupa ce mi-am schiimbat template ul de la blog nu mai pot sa te adaug in lista mea de bloguri(nici 2 dintre ale mele)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am nici cea mai mică idee! Am citit astăzi însă că Google va face o modificare a adreselor blogurilor construite pe platforma Blogger, ceva legat de direcţionarea către un domeniu de adrese situat în ţara celui care caută blogul. Mă gândesc că s-ar putea să fie de aici, cu toate că nu am văzut specificată o dată cu care ar începe implementarea acestei redirecţionări.

      Ștergere
  33. Iarna este minunata,fotografiile sunt senzationale si vreau sa cred ca si noi,cei ce ti-am trecut pragul!

    RăspundețiȘtergere
  34. Fiecare anotimp are bunele şi relele sale, noi trebuie doar să le trăim! Ai ilustrat foarte frumos iarna, prima fotografie m-a sensibilizat mai mult decât toate celelalte; aşa percep eu acum acest anotimp! Mulţumesc, Peter!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe mine m-a impresionat, tocmai de aceea am deschis cu ea şirul imaginilor.
      Şi eu îţi mulţumesc tare mult, Dana! Îţi doresc o zi cât se poate de frumoasă!

      Ștergere
  35. Si inca se mai anunta ninsori. Mi-au placut absolut toate pozele tale, ca de obicei. Sunt o sursa de visare si inspiratie, pt ca ma fac sa calatoresc prin acele locuri. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  36. Superbe poze si picturi!
    Felicitari Max!

    RăspundețiȘtergere
  37. Frumoasa iarna in imagini! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  38. mie mi-a ramas gandul la doua carti postale, un de la inceput, cu cele doua caprioare si una de la sfarsit, cu cei doi batrani si aceea casa pe cae o mai gasesti doar pe la muzeul satului.

    RăspundețiȘtergere
  39. Salve Max !
    Azi noapte pe la 00.30 am derapat izbindu-mă de-o bordură , făcând pană pe dreapta faţă. Erau - minus 23 grade Celsius si turbam cu tubulara de 19 în mână. Gheaţă peste tot , cricul mi-a alunecat de două ori , beznă , îmbrăcat la costum îngenunchiat în faţa măriei sale Dacia înjuram "încălzirea globală".
    Să vină VAARAAAAAAAAAAA !!!!
    Andrei , Vatra Dornei ( minima a fost de -27)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ste o întâmplare prea fericită, Andrei.
      Şi eu îmi doresc să treacă gerul mai repede, nu suport frigul.

      Ștergere
  40. Frumoase. Ai carti postale nu gluma:))

    RăspundețiȘtergere
  41. Frumoase. Ai carti postale nu gluma:))

    RăspundețiȘtergere
  42. As sări în pozele astea Max, nu în toate, in primele 3 e prea frig si nici o sursa de căldură
    Multumesc pentru share

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Hapi! Eu n-aş sări deloc într-un peisaj de iarnă. Cred că săptămâna viitoare pun ilustrate cu Bahamas! :)

      Ștergere
    2. :))) bun raspuns.
      Bahamas....n-ai si Egipt, alte tari arabe? Mi-ar place sa vad asa ceva, in ilustrate

      Ștergere
    3. Am foarte puţine, numai câteva cred, pentru că le strâng pe cele circulate prin poştă, iar din ţările arabe nu prea au fost expediate pe vremuri în Ro.
      Oricum am glumit cu Bahamas, nici nu cred că există vreo ilustrată veche trimisă de acolo în Ro. :)

      Ștergere
  43. Imi place mult ultima dar si prepelitele pe zapada,apoi copacul incarcat de zapada din imaginea a 6a e nemaipomenit! Dar preferata mea e doamna cu rochie albastra si crinolina. Am eu un fix cu acele costumele de epoca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi plac costumele de epoca, nu puteam rata prezentarea lor. :)
      Îţi mulţumesc frumos!

      Ștergere
  44. Superbe ilustrate. Cred că oamenii de odinioară erau mult mai sensibili, mai romantici. Dovadă felul sensibil în care au ales imaginile hibernale pentru aceste ilustrate. Chiar mă gândeam că nu am mai scris demult o scrisoare, o ilustrată... Netul ăsta ne-a acaparat cu totul!
    Numai bine, Peter! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei care realizau ilustratele pe vremuri erau adevăraţi artişti, aveau simţul frumosului. Aici ai multă dreptate.
      Îţi mulţumesc Alexandru, numai bine.

      Ștergere