Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 24 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte - Schi şi săniuş

Vă plângeaţi că n-aveţi zăpadă? Staţi aşa c-acum chiar vine!


Nu uitaţi, "Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Scena românească
Invitaţie la cinema
Una simplă şi alta dublă: VW
Vechi felicitări de Anul Nou
Crăciun fericit!
Pentru gospodine
Sfîntul Nicolae
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (3)
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (2)
Pe malul Mureşului, la Arad
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

Happy WW!

91 de comentarii:

  1. Salutari De la Piatra Neamt! Faine pozele de azi. Daca ai stii cum ninge la mine:) Maine va fi partia numai buna. Si in plus sunt si liber. POate, poate:))
    Seara faina sa-ti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi întorc salutările din Bucureşti, unde e un viscol în toată regula acum...

      Ștergere
  2. intre timp a si venit judecand dupa ce este acum afara :))

    pline de viata,culoare si bucurie ilustratele tale...haioase tare calugaritele pe saniuta :))
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ho ho!... Şi uite cum a venit!... :))
      Până la urmă ele n-au voie?! :))

      Ștergere
  3. La mine inca nu e zapada, dar e ploaie :(

    RăspundețiȘtergere
  4. :) cu imaginile astea m-ai dat gata! ce atmosfera, câta vivacitate! este exact asa cum îmi doresc eu sa fie iarna asta, care însa se lasa cu încapatânare asteptata si dorita! :) Superbe imagini! o colectie de carti postale de care m-am îndragostit, pur si simplu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc frumos, Carmen! Asta este şi bucuria mea, să vă placă imaginile... :))

      Ștergere
  5. Super imaginile. Si eu, tot la calugarite am stat gura casca. Da, la urma urmei, de ce sa nu se dea si ele cu sania ! Si doamnele din prima poza, ce elegant patineaza ... cu blana la git si cu mansoane. Ah, ce vremuri !
    O seara frumoasa, Max !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i spuneam şi eu Pandhorei. :))
      Şi mie îmi plac cele mai vechi, cu eleganţa de altă dată, au fost chiar primele pe care le-am ales.
      La fel îţi doresc şi eu!

      Ștergere
  6. Sunt grozave toate imaginile!!!
    Nu am vazut zapada anul acesta, dar am sa iau de aici de la tine, caci e din belsug

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi să iei cât doreşti. Dacă vrei, putem face şi schimb... :))

      Ștergere
  7. Chiar venisem curioasă foc să văd ce mai cuprinde colecţia ta! Incercasem să intuiesc şi vizam mai multe aspecte, dar... la aşa ceva nu m-am gândit! Imi place mişcarea, îmi place dansul, patinajul... cu schiatul mă descurc mai bătrâneşte, dar imaginile sunt xa de obicei de mare efect, mai ales cele foarte vechi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu ne prea le am cu schiatul, am rămas la stadiul de spectator, mă uit la alţii doar... :))
      Mă bucur dac ţi-au plăcut, Aurora.

      Ștergere
  8. Foarte frumoasă colecţie de vederi. În noaptea asta şi la noi se screme să ningă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare frumoase imagini. O privire nostalgică spre alte timpuri. Mi-au plăcut mult cele cu măicuţele şi cu negrii. :-)
    Numai bine, dragă Peter!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am ales tocmai pentru că se asortează de minune cu tema... :)
      O zi cât mai frumoasă îţi doresc, Alexandru!

      Ștergere
  10. :))) ai tu o bagheta?? sa o fluturi asa si inspre cizma...poate, poate da?? superbe imagini! noapte faina Max...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar plăcea să am o asemenea baghetă, dar... n-am! Mai bine facem schimb, i-am spus şi Verei. :)))
      Îţi mulţumesc frumos, Geanina!

      Ștergere
  11. Si la noi a nins ... dar totul s-a dus peste noapte!
    Imi plac toate imaginile, I love vintage

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me too! Şi mie îmi plac cele vechi, cât despre zăpadă, văd că abia acum a început mai vârtos!

      Ștergere
  12. =)) Genialeee! Desenul cu bebelușii este de pus în ramă!! Mi-a plăcut iarna de la tine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur dacă ţi-au plăcut, Dana.
      Din păcate, iarna de la mine, din realitate, nu-i aşa frumoasă ca cea de aici, din poze.

      Ștergere
  13. Deosebita serie! Cele grafice alb-negru imi plac cel mai mult:). La noi ninge, m-am uitat acum pe geam. O zi cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiam eu că ne potrivim la gusturi... :)
      Îţi doresc şi eu o zi cât mai bună, Robert!

      Ștergere
  14. Mi-au plăcut în mod special mustăciosul(îl ajută la echilibru)cu costumul verde și măicuțele :)!
    De fapt toate,toate sunt drăguțe !

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place doamna cu manson si bereta alba. Si toti copilutii, fireste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar arată eleganţa de altă dată. Cele cu puştimea sunt nostime, şi mie mi-au plăcut şi le-am ales.
      Îţi mulţumesc frumos!

      Ștergere
  16. Frumoase toate!
    Haioase ultimele cu sfaturi pentru schiori!
    Felicitari Max!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc frumos, Melly!
      M-am gândit să înveselesc atmosfera... :)

      Ștergere
  17. A venit și încă însoțită de viscol, 2 în 1 ! :)
    Fumoasă colecție, ne-a adus nostalgia unor vremuri apuse, dar ne-a pus și un zâmbet pe buze. Nostime, caricaturile !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi încă ce viscol e acum în Bucureşti!...
      Mă bucur dacă ţi-au plăcut, Zina!

      Ștergere
  18. Poza cu maicutele e foarte tare iar cea cu copii e bestiala! Si restul de poze, ca de obicei, foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună Max!
    Wow cât de frumoase sunt toate pozele tale..
    îmi plac mult!
    O zi de miercuri frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cele unde apar tipi cu palarii la sanius sau la schi m-au dat gata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când le alegeam şi am dat cu ochii de ele, m-a bufnit râsul, dar asta era... moda!

      Ștergere
  21. A veniiiiiiiiiiiiit!!!!:D Si aici la tine dar si aici la NOI. :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Gata, nu ma mai plang! Avem ceva zapada si-n Bucuresti! Haioase imaginile! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ador să schiez... Cum în vacanță nu am avut parte de zăpadă, tânjesc după un weekend cu zăpadă și pârtie...
    Frumoasă colecția cu jocurile iernii!
    Zi de miercuri superbă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur dacă îţi plac imaginile, Sara!
      Îţi mulţumesc frumos şi îţi doresc să ai parte cât mai curând de weekendul pe care îl doreşti.
      O zi minunată!

      Ștergere
  24. Sâmbătă musai sunt la schi ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi plăcut şi mie, dar din păcate eu am cam terminat-o cu sportul.
      Asta nu înseamnă că nu îţi doresc succes şi ditracţie maximă!
      Şi eu îţi mulţumesc!

      Ștergere
  25. Max, mă gândeam, văzând minunatele cărți poștale cu parfum de epocă, ce-ar fi să aduni postările cu tematică (inclusiv de la Povestea parfumată) și să faci o expoziție virtuală, o galerie de fapt! Un izvor de atracții, sunt convinsă! Sau o expoziție reală, ei, ar fi epocală, hai să recunoaștem! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că pentru acelaşi motiv m-am hotărât (ce-i drept, ceva mai târziu) să pun şi linkurile către postările mai vechi.
      Mă bucur sincer dacă îţi plac, înseamnă mult pentru mine, înseamnă că n-am muncit degeaba.
      Îţi mulţumesc frumos!

      Ștergere
    2. ou sont les neiges d;antan..mi-e dor de acele vremuri mai simple mai frumoase

      Ștergere
    3. Şi mie îmi place parfumul acelor vremuri.
      Îţi mulţumesc, karma police!

      Ștergere
  26. Daca exista bocanci, schiuri si manusi, restul ce mai conteaza! =))

    RăspundețiȘtergere
  27. ilustratele tale au parfumul zapezilor copilariei noastre....saniutele alea din lemn....amintiri-amintiri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam aşa este, prima dată când le-am revăzut mi-am adus aminte de timpul când eram doar de o şchioapă, când abia aşteptam zăpada, când ajungeam înapoi în casă ud şi îngheţat, gâfâind de efort, dar fericit. :)

      Ștergere
  28. in ton cu vremea de afara:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu îmi mai spune, că mi se face rău când mă uit pe geam! :D

      Ștergere
  29. Cea cu calugaritele este foarte amuzanta :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Si chiar a venit! Zapada :) Copilul nu mai poate de fericire... noi ne incuntam la circulatia pe strazi :/
    Maicutele pe saniuta sunt bessssstiale! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Vai , da' ce zăpadă!
    Şi ce ochelari şic are cea din spate... :))

    RăspundețiȘtergere
  32. a. Toată copilăria mi-am "hrănit-o" cu astfel de imagini, gravuri, reclame, etc. rămase din perioada interbelică.Apreciez foarte mult această postare sugestivă pentru anotimpul alb, dar al unei alte epoci...
    b. Desigur, călugăriţele sunt adorabile: ele îmi amintesc de filmele cu Louis de Funès în care, o surată excentrică de-a lor conducea ba un Citroën 2CV, ba o motocicletă cu ataş...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc foarte mult pentru apreciere.
      De aceleaşi filme mi-am adus şi eu aminte, probabil că nu au fost prea mulţi din generaţie care să nu le fi văzut.

      Ștergere
  33. Frumoase imaginile. Perfecte pentru vremea de afara.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Superbe imagini ! :))
    Eu am avut noroc ca la mine a fost zapada anul asta aproape 6 ore :)))

    RăspundețiȘtergere
  35. ce imagini frumoase în miercurea ta!
    din fericire, eu nu mă plâng de zăpadă, cum- necum, la noi a fost şi este. acum aştept cumint emarile geruri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos pentru apreciere!
      Eu nu-i duceam deloc dorul, dar în Bucureşti de aseară este un viscol cum n-a mai fost de mulţi ani, care se pare că abia mâine seară se va mai potoli. După care - tot geruri se aşteaptă şi aici. Abia aştept primăvara!

      Ștergere
  36. Deci nu(cred) am văzut nici una cu sacul în loc de sanie... :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Ai avut multa inspiratie cu aceste imagini, pentru ca tocmai a nins! E adorabila cu cei doi copilasi in fundurile goale :)) dar si cele cu Les malheurs du debutant. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos Xaara, şi aici e ditamai viscolul în toi!
      Sunt perfecte pentru amuzament! :))
      Şi eu îţi doresc o seară frumoasă!

      Ștergere
  38. CE frumoase sunt! Mi-ai adus aminte de copilarie! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  39. Salutare. Am organizat o leapsa, desktopul bloggerului se numeste, la care te invit, cu drag, sa participi; detalii complete aici: http://pardau.blogspot.com/2012/01/desktop-de-blogger-leapsa.html

    As fi onorat daca ai accepta! Seara faina! Ciprian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciprian, n-am timp nici să mor! Poate cu altă ocazie, te rog să nu te superi pe mine.

      Ștergere
    2. Nici o problema. Seara faina!

      Ștergere
  40. abia astept sa-mi scot saniuta la zapada :D

    RăspundețiȘtergere
  41. Zapada aduce aceeasi bucurie,chiar daca moda se mai schimba.

    RăspundețiȘtergere
  42. Zapada avem si noi, dar atmosfera din aceste imagini ne cam lipseste... Noroc ca o putem gasi pe blogul tau! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  43. Deosebit ca intodeauna!
    zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  44. Te salut man!
    Iagini in ton cu vremea de afara!Felicitari pt atmosfera creata!

    RăspundețiȘtergere