Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 14 decembrie 2011

Miercurea fără cuvinte - Pentru gospodine

Dacă tot se apropie Sărbătorile, m-am gândit că n-ar strica să le dau colegelor noastre din blogosferă câteva idei pentru mesele festive...  Faceţi click pe imagini pentru mărire şi citirea textelor.


Nu uitaţi, miercurea fără cuvinte a început la Carmen! Oricine se poate înscrie şi poate participa!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Sfîntul Nicolae
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (3)
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (2)
Pe malul Mureşului, la Arad
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

63 de comentarii:

  1. Ce dragut esti ca te gandesti la noi; multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, la, la! Preferatul meu este Mont Blanc! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Blaff de poissons si mont blanc, va rog!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adriana: Mie mi-era frică să nu fiu înjurat!... "Uite, s-a trezit şi ăsta să ne pună la muncă"... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hhmmm! Ce delicii!... Frumoase idei pentru masa de Crăciun!
    Zi de miercuri senină!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sara: Îţi mulţumesc frumos şi la fel îţi doresc şi eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. arata foarte bine....din pacate, va fi ceva traditional pentru ca tata nu accepta altfel....iar Andy va lucra :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Rokssana: Să ştii că la Andy chiar mă gândisem când lucram articolul... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. cat de dragut esti tu!:)) te-ai gandit sa ne pui la treaba? oricum multumesc. ce prefer eu de aici este mont blanc...normal:). zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Geanina: Eram sigur!... :))
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mmmmm, ce de bunătăţi! :)
    Contează că suntem în post? Nuuuuuuuuuuuuu! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce aromeeee! Arata nemaipomenit meniurile tale! Gustos! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am mai scris azi, mai scriu că nu am cale de întoarcere: am înghiţit în sec!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. eu sînt numai "gospodin", dar tot am trecut pe la tine şi am rămas surprins văzînd că franţujii au litera "ş" :) . arată bine ce-i pe aici, bunicică bucătăria franceză, dar tot mai bună e a noastră; îi las pe ei să îşi mănînce supele-creme, că mie nu îmi plac defel, după cum nu mă dau în vînt nici după alte sofisticării de-ale lor

    RăspundețiȘtergere
  15. Raspuns la intrebarea de pe blogul meu: e Lazar, nu Eminescu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Tiberiu: Dar pot fi pregătite şi peste zece zile, nu? :))
    E tare greu să nu te îndemne aşa ceva! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Doru: Şi eu am înghiţit... :))
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Călin: Cred că suntem pe aceeaşi lungime de undă... :))
    Ce să-i fac dacă ai noştri au fost mai puturoşi şi n-au făcut astfel de ilustrate?! :)
    Şi eu am crezut prima dată că e "ş", dar e doar accentul de la "créole". :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Vaaaaii, m-ai îmbolnăvit, Peter!! Toate arată divin, dar la Mont Blanc am fost precum câinele lui Pavlov! :D Mulţumesc frumos pentru sugestii!

    RăspundețiȘtergere
  20. Dana Diaconu: Dacă nu s-a lăsat cu altfel de "complimente", atunci e bine! :))
    Mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  21. S-a lăsat cu ploaie de complimente, fără ghilimele! :)) S-a "îmbolnăvit" tot biroul de la postarea ta! :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Dana Diaconu: Atunci te rog să transmiţi complimente întregului birou! :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Bună Max!
    Wow ce de bunătăți...
    toate îmi plac dar peștele
    cel mai mult!
    O zi de miercuri plăcută să ai!

    RăspundețiȘtergere
  24. Elena: Mu bucur dacă îţi plac!
    Mulţumesc, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  25. Esti o mina de AUR , Max Peter si sigur voi lua toate retele si imaginile imprumut, sper sa ma decid pe care le voi pregati de Craciun. Ce bine arata! O seara minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Mirela P.: Şi eu care aveam ceva temeri că voi fi... "gratulat"!
    Eşti invitata mea!
    Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  27. Max, eu vreau TOT jambonul ala rozuliu, cu crusta caramelizata. Maninc si portocala, totului tot. Poti sa mi-l trimiti la pachet ?

    RăspundețiȘtergere
  28. Dani: Eşti invitata mea, poţi lua tot ce-ţi doreşti! :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Mont Blanc-ul n-are cum sa nu ne placa ;)
    Cred ca mai degraba ma apuca pofta decat gatitul. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  30. cammely: Eu salivez la el la fiecare comentariu... :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Oribil ! Ai vrut să ne ucizi, știu eu ! :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Zina: Îmi vei spune şi că asta mi-am dorit o viaţă-ntreagă, nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
  33. Pe multe cutii de chibrituri "de menaj" s-au publicat astfel de retete.

    RăspundețiȘtergere
  34. Zamfir: Habar n-aveam! Înseamnă că te poţi inspira pentru un articol pentru care să te acuze că vrei să le omori pe colegele noastre gospodine (uite, cum mă acuză Zina...). :)))

    RăspundețiȘtergere
  35. Bine,dar după asta încep dieta severă !
    Mi-e poftă deja !
    Plec repede că nu rezist...

    RăspundețiȘtergere
  36. Ana Marin: Mulţumesc frumos! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  37. tu1074: Se pare că avem nevoie amândoi de dietă... :)))

    RăspundețiȘtergere
  38. Cate bunatati! Am salvat cateva retete! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Max vrea cu tot dinadinsul să nu mai postim.

    RăspundețiȘtergere
  40. abbilbal: Ba nu, poţi să iei reţeta şi să o foloseşti după ce ieşim din post... :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Pe lângă "crăcănaţii cu cleşti" de pe blogul meu, aici sunt numai bunătăţi! Faine sugestii pentru sărbători.
    O seară frumoasă, dragă Peter! :-)

    RăspundețiȘtergere
  42. Alexandru: M-am gândit să fiu şi eu util cu ceva!... :)
    Îţi mulţumesc Alexandru, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  43. Mi-a ramas gandul la mancarea aia creola. Desi mi-am dorit, si chiar am avut si ocazia, nu am apucat sa mananc niciodata nici mancare creola, nici mancare braziliana.

    RăspundețiȘtergere
  44. Rudolph Aspirant: Nici eu, dar poate voi avea veodată ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  45. sa nu spui ca si aceste imagini sunt carti postale! excelente. Descrierile retetelor sunt clare, ai avut o idee excelenta! multumim!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  46. Daca mai adaugam pe lista langa Mont Blanc si Black Forest Cake, de Sarbatorile astea ne vom deplasa numai prin rostogolire :))

    RăspundețiȘtergere
  47. Neuroanchiloza: Cu dulciurile este o adevărată tragedie!... :))

    RăspundețiȘtergere
  48. cate bunataturi vai di mini si di mini....

    RăspundețiȘtergere
  49. nu am reusit sa trec ieri pe la tine dar si azi totul arata proaspat si gustos...ispititorule :))

    RăspundețiȘtergere
  50. Pandhora: Fiecare după cum are timp... :)

    RăspundețiȘtergere