Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 1 ianuarie 2012

Life in Pictures - Să ciocnim un pahar de şampanie!

O fi ea prima zi a noului an 2012, dar Costin ne-a invitat încă odată la frumosul festival al imaginilor, aşa că... haideţi!


Vă doresc tuturor să aveţi parte de cât mai multe realizări, bucurii şi împliniri în noul an!

58 de comentarii:

  1. Cristi: La mulţi ani, serveşte te rog! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI,MAX!
    Un an plin de bucuri si
    impliniri iti doresc!
    Superba colectie...
    O zi frumoasa iti doresc!
    P.S.am si uitat de Costin!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani !
    Frumoase sunt și-mi produc nostalgie !
    PS: eu am „în dotare” felicitări cu șampania Zarea :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena: Îţi mulţumesc mult de tot!
    Eu săptămâna trecută uitasem de Miercurea fără Cuvinte!... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. karma police: Mulţumesc frumos, şi eu îţi doresc să ai parte de un an cât mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. tu1074: La mulţi ani!
    Era bună şi Zarea, mai ales când nu prea aveai ce alege... :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. pai hai noroc si sanatate:)...si pentru tine toate cele bune! zi faina.....an la fel:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos spectacol al imaginilor intr-adevar!

    RăspundețiȘtergere
  9. Absent (de nevoie) două zile din blogosferă...
    Dar mi-a trecut şi trec la recuperare: ani mulţi, buni şi frumoşi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Geanina: Noroc şi sănătate, un an rodnic îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lumi RO: Îţi mulţumesc frumos pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  12. hmmm...nu ştiu dacă vreau şampanie, că mi-e tare greu capul :) . adică, de ciocnit, voi ciocni, dar mă voi limita la asta ;)
    La Mulţi Ani cît mai frumoşi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Doru: Nu-i bai, că este timp. Până la urmă viaţa nu înseamnă numai blogging.
    Îţi urez încă o dată LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ca de obicei,m-a impresionat frumusețea colecției publicate de tine, dar a doua imagine mi-a plăcut nespus de mult: cățelușul nostru era aidoma cu acela din stanga... :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Călin: Protocolul o cerea, dar nici mie nu-mi trebuie, cam din acelaşi motiv... :))
    La fel îţi doresc şi eu, să ne citim/ascultăm şi peste ani mai mulţi... :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Zina: Îţi mulţumesc!
    Neapărat trebuie să vă luaţi altul, mai mult ca sigur este pe undeva unul care are nevoie de iubire şi atenţie.

    RăspundețiȘtergere
  17. LA MUILTI ANI, Max! iti doresc, din toata inima, un an nou cu sanatate si multe împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  18. Îţi mulţumesc frumos, Carmen! Acelaşi lucru ţi-l doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  19. Nima: La mulţi ani îţi doresc şi eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. A mai trecut un an ...
    Sa-ti amintesti cu placere de toate implinirile, cu melancolie de toate clipele frumoase si cu incredere de tot ce nu ai reusit. Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  21. Adelina: Îţi mulţumesc pentru cuvintele frumoase!
    Îţi doresc şi eu Sărbători fericite şi un an care să se dovedească mult mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa ciocnim:) sa ciocnim!:) La multi ani!:D

    RăspundețiȘtergere
  23. C.L.M.: Să fim veseli şi să ciocnim! La mulţi ani! :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Praf de Stele: La mulţi ani! Închin în pahar pentru tine şi îţi doresc un an cât se poate de bun!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce ilustrata politically incorrect din mai multe puncte de vedere e aia prima ! (steagul american implantat in mod cvasi-cuceritor la Polul Nord, coruptia ursilor polari prin oferirea lor de alcool, etc.)

    RăspundețiȘtergere
  26. La mulţi ani veseloşi!
    dacă în pahar am vin fiert cu scorţişoară are ceva?

    RăspundețiȘtergere
  27. minunata colectie de ilustrate :)
    la multi ani pe 2012!

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa ciocnim atunci un pahar cu sampanie in cinstea noului an! Sa fim sanatosi si sa ne citim cu drag in continaure! La multi ani si buni! ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. Rudolph Aspirant: Ai dreptate, acolo e zonă neutră. Dar este doar o caricatură, chiar dacă puţin trasă de păr.

    RăspundețiȘtergere
  30. Anastasia: La mulţi ani!
    Păi eu n-am aici decât şampanie. Îţi aduci de-acasă? :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Pandhora: La mulţi ani! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  32. Lolita: La mulţi ani şi buni, să ne citim cu plăcere în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  33. noroc si sanatate...la multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  34. Haideți... am venit! :) La mulți ani, Peter! Un 2012 plin de succese și împliniri alături de cei dragi! Să înceapă balul...

    RăspundețiȘtergere
  35. Frumoase carti postale !
    An nou fericit intregii familii va doresc !

    RăspundețiȘtergere
  36. Rokssana: La mulţi ani! Fericire şi noroc, multă sănătate vă doresc şi eu la toţi!

    RăspundețiȘtergere
  37. Dana Diaconu: Serveşte şi nu uita să ciocneşti un pahar! :))
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  38. Borg: Mă bucur dacă îţi plac.
    Mulţumesc pentru urări, un an mai bun îţi doresc şi eu, cu bucurii şi împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  39. innerspacejournal: Sănătate îţi doresc şi eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Salut Max. am venit, am ciocnit un pahar si am plecat spre ceilalti oameni prezenti la "masa". Sanatate multa.

    RăspundețiȘtergere
  41. Te salut şi eu, Costin, sănătate îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  42. Incă sunt departe de casă şi laptopul pe care l-am purtat după mine nu prea am avut timp sa-l deschid. Totuşi fiindcă timpul trece, îţi las la oră târzie din noapte, printre stropi de suflet, urările mele de început de an: sănătate, bucurii, împliniri, prietenii, inspiraţie şi fie ca şi în 2012 să ne bucuri cu ultradocumentatele tale postări şi minunatele ilustraţii cu care ne-ai obişnuit deja!La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  43. Aurora Georgescu: Îţi mulţumesc frumos pentru urări şi pentru apreciere. Îţi urez şi eu un an cât mai frumos, cu bucurii şi împliniri. Şi cu succes şi inspiraţie la textele pentru copii!

    RăspundețiȘtergere
  44. Prima imi aduce aminte de strigatura principala la meetingul mos craciunilor de aici 'Occupy North Pole':)

    RăspundețiȘtergere
  45. Neuroanchiloza: E doar o caricatură, dar e haioasă. Se vede din comentarii însă, fiecare o interpretează în propriul fel... :))

    RăspundețiȘtergere
  46. Eu personal eram sub influenta mass mediei oficiale norvegiene cand am facut comentariul de mai sus, tocmai citind pe NRK, (echivalentul TVR norvegian, caruia ii sunt dator cam 300 Euro/an obligatoriu, ca orice rezident al Norvegiei), cu cateva minute inainte ultimele indicatii ale Primului Ministru re sa fim mai atenti sa nu fim extremisti cand ne exprimam in public pe Internet.

    RăspundețiȘtergere
  47. Rudolph Aspirant: Netul e liber. Dacă nu-mi convine ceva spun (sau şterg). Dacă n-am făcut-o, înseamnă că n-am considerat necesar.
    Mi-ai mai făcut nişte sugestii până acum, pe care le-am notat pentru că mi-au plăcut (caut materiale). Dacă te deranzează să mai faci, nu-i nicio problemă.

    RăspundețiȘtergere
  48. Lui Ulise i-a placut ... sampania cu catei!

    RăspundețiȘtergere
  49. Zamfir: Nici nu s-ar fi putut altfel! :))

    RăspundețiȘtergere