Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 1 ianuarie 2012

Am făcut un an!


Am făcut un an! De când m-am hotărât să deschid blogul şi să "bântui" prin blogosfera românească.

Privind înapoi, nici nu ştiu ce aş putea spune. Unii îşi fac analiza în cifre statistice. Parcă n-ar merge. Poate că cel mai potrivit lucru ar fi să vă las pe voi să-mi spuneţi ce am făcut bine şi unde am greşit. Ce aşteptaţi de la mine şi ce aţi fi vrut să fac altfel.

Şi dacă tot e prima zi a anului de graţie 2012, vă doresc încă o dată tuturor să aveţi succes, mulţi cititori şi comentatori, să vă faceţi noi prieteni şi să-i păstraţi pe cei vechi.

LA MULŢI ANI!

59 de comentarii:

  1. La Multi Ani! Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Marycix: Îţi mulţumesc foarte mult, şi eu îţi doresc mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un lucru vă pot spune sigur: de fiecare dată m-ați fascinat cu minunatele colecții de cărți poștale! MULȚUMESC!
    Vă doresc mulți ani și multă inspirație în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si la mai multi ani in blogosfera!
    (Interesant blog ai tu aici!)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sara: Îţi mulţumesc pentru apreciere şi pentru urare. Sper că îţi vor plăcea în continuare imaginile de aici. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramona: Îţi mulţumesc, mă străduiesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Borg: Îţi mulţumesc, la fel îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow,nici n-am observat că a trecut un an!Parcă acest foarte important și informat blog există de când e lumea!
    Să fie în continuare succesul și mai mare și satisfacțiile pe care le ți aduce pe măsură!
    E deosebit de importantă munca pe care o faci și ar fi bine ca cei ce câștigă de pe seama ei să știe s-o aprecieze la adevărata ei valoare.La mulți ani,Peter,multă sănătate și putere de muncă îți doresc,la anu și la mulți ani!
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  9. Se-cret: Îţi mulţumesc frumos! Nici eu n-am ştiut când a trecut anul, mai tot timpul am fost "în priză".
    Mulţumesc frumos pentru apreciere şi pentru urări!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. La cât mai multe postări şi la cât mai mulţi ani în blogosferă!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristi: Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  13. LA MULTI ANI,BLOGULUI TAU!
    La cat mai multe postari!
    LA MULTI ANI,2012!

    RăspundețiȘtergere
  14. Deja a trecut un an?? Tin minte ca la inceput te citeam fara sa si comentez, dar acum nu ma mai pot abtine sa nu scriu si eu cateva cuvinte pe blogul tau!

    Tot ce ai facut pana acum si tot ce vei face de acum incolo, garantez ca va fi apreciat de cat mai multi oameni!

    Eu nu pot sa iti spun decat La multi ani, si sa ne citim si peste 10 ani, de acum incolo! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Elena: Îţi mulţumesc, sper să ne citim în continuare, pentru cât mai mult timp!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pardău Ciprian: Îţi mulţumesc pentru apreciere. Cititorii vor hotărî, la urma urmei... :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu tare m-am bucurat când a apărut acest blog,cu toate că eram și mai sunt și acum la răscruce de drumuri cu filatelia.Sunt sigur că blogul tău a încetinit direcția în care mergeam.Este fantastic după părerea mea.Ești prolific în ale scrisului cum rar se poate vedea și spre deosebire de alții nici nu ții cărțile aproape de piept!Asta este ceva ce trebuie apreciat în zilele noastre și este greu de găsit.Mie mi-a făcut multă plăcere să citesc blogul.Îți doresc să ai mult succes în continuare,cu blogul și nu numai.La mulți ani,sănătate fericire și satisfacții în toate domeniile.
    Să ai un an nou fericit alături de cei dragi!
    PS:ieri dupămasă am răsfoit puțin,virtual, Philatelica .ro și acum sunt mai informat :))))).

    RăspundețiȘtergere
  18. La mulţi ani fericiţi, dragă Peter! Un An nou cât mai bun întru toate şi numai bine alături de cei dragi. Mulţi ani şi în lumea blogosferei, căci multe lucruru faine am descoperit şi învăţat aici la tine.
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. tu1074: O pasiune veche poate mocni ani de zile, iar când se reaprinde, face ravagii!... :))
    Mulţumesc tare mult pentru apreciere.
    Aceleaşi urări ţi le adresez şi eu. Să ai parte de un an mai bun, cu bucurii şi împliniri, cu fericire şi bucurii, cu sănătate şi, de ce nu, poate cu un nou start în vechea pasiune!

    PS: Nu ştiu dacă mi-a făcut vreun serviciu prin asta. Dar contează cumva acest aspect?

    RăspundețiȘtergere
  20. Alex: Îţi mulţumesc frumos! Să ştii că plăcerea a fost reciprocă, atunci când ţi-am descoperit blogul am găsit şi eu la tine multe lucruri frumoase, scrise cu mult suflet. Şi tocmai acest lucru se întâlneşte mai rar prin blogosferă.
    Toate cele bune ţi le doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  21. Impresia bună deja era formată și ea nu putea fi influențată de natura informației primite! De dezavantaj nu poate fi vorba sub nicio formă !!!
    Informația este foarte puțin semnificativă,dar importantă pentru mine :D.Cu ușurință vei putea știi la ce mă refer :)!

    RăspundețiȘtergere
  22. tu1074: Nu sunt chiar sigur că înţeleg, dar dacă ai să-mi transmiţi ceva, te rog să-mi trimiţi un mail (bineînţeles, dacă nu te deranjează acest lucru).
    Oricum îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  23. esti maricel... cu siguranta ai invatat sa si mergi:). multi ani inainte! cat timp postezi ce iti place e perfect, nu trebuie schimbat nimic! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Geanina: Îţi mulţumesc mult! Aşa e, cred că am învăţat să merg puţin (mai de-a buşilea..., dar merge şi aşa deocamdată...). :))
    Îţi mulţumesc pentru răspuns.

    RăspundețiȘtergere
  25. Asta-i culmea ! Ne dai de lucru sa-ti facem tie rapoarte scrise de assessment calitativ pe gratis si inca intr-o zi oficial libera ! Ce suntem noi, consultanti voluntari ?! Eu nu-ti dau nici o parere din asta in scris, mai ales la nivelul expert cerut, continand si posibile sugestii de imbunatatire de calitate, pt care trebuie sa depun efort real ca sa mi le imaginez si sa le mai si descriu, pana nu iti trimit o factura si verific ca a fost platita.

    RăspundețiȘtergere
  26. Multi ani autorului si blogului !
    PS.Am citit "declaratiile" din primul articol si am dedus ca erati deja initiat cu jungla internelui.
    Eu mi-am scris declaratia la cateva luni dupa ce mi-a facut fiica-mea blogul pentru a scrie povesti pentru nepoti...
    http://daurel.wordpress.com/declaratia-autorului/

    RăspundețiȘtergere
  27. la mulţi ani! eu am doar 6 luni...
    şi, cu discermanântul caestei vârste, pot să-şi spun că-mi place tot ce postezi..
    chiar şi articolele de specialitate pe care nu le înţeleg (sunt prea mică :) ), dar le citesc.
    spor! la cât mai multe postări frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  28. Pai, La multi ani! Peste putin timp e si randul meu...

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani pentru anul de blogguit! ;) Ma bucur enorm ca am descoperit minunatiile de aici si iti doresc mult succes in continuare! Fiecare a ales blogosfera din diverse motive. Eu pot spune sigur ca ma bucur ca am descoperit oameni adevarati, fascinanti! Cred ca e cea mai mare reusita! ;)

    RăspundețiȘtergere
  30. eu te stiu de mai putin de un an...dar m-am indragostit de postarile tale iremediabil :)
    intoarcerile tale spre trecut sunt aproape de sufletul meu...cat despre pasiunea ta-filatelia...iti admir neconditionat eruditia si totala daruire...
    la multi ani si la multi prieteni care, prin intermediul blogului tau, au contact cu aceasta lume a filateliei foarte putin cunoscuta pentru marea majoritate dintre noi...
    la multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Rudolph Aspirant: Mă mai gândesc...

    RăspundețiȘtergere
  32. daurel: Mulţumesc frumos pentru urări!
    Am trecut pe acolo, ştiam blogul pentru că îl urmăresc, chiar dacă nu am prea comentat.
    Ce-i drept, de descurcat m-am descurcat singur, dar a fost mai greu până m-am hotărât să o fac.

    RăspundețiȘtergere
  33. Anastasia: Nu-i nimic, vei creşte dacă îţi place ceea ce faci şi eşti hotărâtă să continui. Să ştii însă că faci un lucru frumos!
    Îţi mulţumesc pentru urări.

    RăspundețiȘtergere
  34. lunapatrata: Mulţumesc tare mult!
    Ştiu, te urmăresc, să ştii... :)))

    RăspundețiȘtergere
  35. Lolita: Îţi mulţumesc pentru urări şi apreciere. Să ştii că şi reciproca etse valabilă.

    RăspundețiȘtergere
  36. Pandhora: Îţi mulţumesc frumos! Trebuie să recunosc că mi-ai deschis ochii cu câteva probleme din blogosferă, cu luni în urmă, lucru pentru care îţi voi rămâne recunoscător mereu.
    Îţi mulţumesc pentru urare. Să ne citim în continuare cu plăcere pentru cât mai mult timp!

    RăspundețiȘtergere
  37. La multi ani si succes in blogosfera!

    RăspundețiȘtergere
  38. Felicitări, Peter! La cât mai mulți ani de acum încolo, să nu-ți lipsească niciodată dragostea și pasiunea pentru ceea ce faci! În mine vei avea mereu o cititoare și o comentatoare constantă și întârziată uneori :D; asta atât cât marca Max Peter va exista în blogosferă! La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  39. g1b2i3: Îţi mulţumesc frumos! La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  40. Dana Diaconu: Mulţumesc! Mereu găseşti tu câteva cuvinte frumoase... :))
    La mulţi ani îţi urez şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  41. La mulţi ani şi la multe postări!

    RăspundețiȘtergere
  42. Multi ani traiascaaaa, blogul sa traiascaaaa, Laaaamulti aaaaani :D
    Si Max sa aiba timbre
    Si sute de cuvinte
    Laaaa multi ani!

    (scuze daca am cantat fals, inca nu m-am obisnuit cu noul an)

    RăspundețiȘtergere
  43. innerspacejournal: Mulţumesc tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  44. hapi2233: Mulţumeeeesc! :D
    Îţi mulţumesc frumos, Hapi, trei cuvinte ai scris şi ai reuşit să mă faci să râd cu gura până la urechi!
    Ai cântat fals? Nu mi s-a părut... :D

    RăspundețiȘtergere
  45. am facut eu asta? :)
    si eu sper sa ne citim mult mult timp de acum incolo :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Pandhora: Dacă nu mă îndemnai tu, nu participam la MfC! Ai uitat? :))

    RăspundețiȘtergere
  47. La multi ani si tie si bloguletului! Tot luna asta imi sarbatoresc si eu anisorul :))
    La timbre eu nu ma pricep deloc, dar colectiile tale de carduri vintage sunt absolut fantastice! Abia astept sa vad ce ne mai pregatesti :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Neuroanchiloza: Înseamnă că ai învăţat şi tu să mergi puţin nu? :)) Şi eu îţi urez La Mulţi Ani!
    Mulţumesc tare mult! Mă voi strădui să fie lucruei drăguţe, pe care nu le mai vezi prin altă parte.

    RăspundețiȘtergere
  49. La Multi Ani!
    Ce a-ti facut pana in prezent este de exceptie, fiind singurul blog filatelic care m-a uimit, cu articole filatelice prezentate intr-o maniera originala.Sunteti un adevarat profesionist!
    Tineti-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  50. Anonim: Mulţumesc frumos pentru apreciere!
    La mulţi ani vă urez şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  51. nu...eu nu am uitat dar nu ma asteptam ca tu sa-ti amintesti...:)
    ma bucur mult ca ai facut-o...poate ca MFC e un fel de lume paralela in zona asta a bloggerit-ului dar in mod sigur este o lume cu adevarat frumoasa...si Carmen o peroana cu adevarat deosebita...sunt sigura ca o apreciem amandoi la fel de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Pandhora: Sunt lucruri pe care le mai uit, dar şi altele pe care nu vreau să le uit! :))
    Ai dreptate, Carmen are toată consideraţia mea!

    RăspundețiȘtergere
  53. Copăcel, copăcel, mulți ani înainte!

    RăspundețiȘtergere
  54. Zamfir de Turda: Mulţumesc frumos, prietene! (sper că nu te superi dacă îţi spun aşa, nu?). :)

    RăspundețiȘtergere
  55. La multi ani! Si... la cat mai multi ani blogului tau!
    Cititorii si prietenii te plac pentru ceea ce esti si ceea ce ne dezvalui. N-ar fi corect sa-ti spunem noi ce sa faci mai departe, ci doar sa te incurajam sa fii in continuare alaturi de noi, in blogosfera! Asa cum esti tu! Si asa cum spuneai, mai important decat statisticile este ca fiecare sa-si construiasca blogul asa cum simte.

    RăspundețiȘtergere
  56. Alina: La mulţi ani! Îţi mulţumesc tare mult!
    Te asigur că mă voi strădui să fac ceva cât mai frumos şi mai plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  57. Daca ma declari prieten, ma simt onorat. Nicidecum, suparat.

    RăspundețiȘtergere