Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 27 ianuarie 2012

O avanpremieră...

...pentru "Povestea parfumată" de mâine, care are drept temă "visul".

Pentru că este oarecum legată de acestă temă prin numele pe care îl poartă: Dream Theater - probabil una dintre cele mai bune trupe de prog metal din lume la ora actuală.

Audiţie plăcută!






22 de comentarii:

  1. frumoasa alegere pentru tema parfumata:)! parfumul celor de la dream theater mi-a placut! noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este doar o avanpremieră, va urma şi articolul...
      Mulţumesc!

      Ștergere
  2. SURPRIZA! wow! astazi nu am gasit timbre rare sau carti postale unicat, ci melodii! Trebuie însa sa ma vait, ca în afara de "A rite of passage" nu mi s-a deschis niciunul din videoclipuri :( Dar piesa pe care am ascultat-o mi-a placut foarte mult! adevarata invitatie la visare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum? Azi nu ai carti postale? Nu se poate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Max, am inceput foarte bine ziua! Te felicit pentru alegere, e una din trupele mele preferatae si ma bucur sa ascult aici o selectie de AUR! Asta da Vis, sa ai o zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asta alegerea, Mirela, vine ceva mai târziu, sunt sigur că îţi va plăcea.

      Ștergere
  5. Am ascultat a doua melodie... nu-i rea deloc... pentru celelalte revin mai pe seara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Faina trups, buna muzica, Max, iti multumesc mult pentru recomandare! :)
    Sa ai un week-end asa cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere
  7. I m too sexy for this songs
    Weekend placut Peter! Sa mai treaca Doamna pe la mine, azi (sau maine) pregatesc ceva frumos, nu mai scriu despre zeii egiptenilor :)

    RăspundețiȘtergere
  8. la mine nu ştiu dacă au fost, dar dacă nu au fost voi avea grijă să remediez situaţia. şi dacă tu ne-ai oferit Dream Theater, eu îţi las ceva care sînt convins că îţi va plăcea, "Thick As A Brick" cu Jethro Tull
    http://www.youtube.com/watch?v=toHlMD50eYY

    RăspundețiȘtergere
  9. Mare dreptate ai... bună trupa! Chiar a fost o audiție plăcută, îți mulțumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ne-ai surprins :)
    asteptam ilustratele....si chiar ma intrebam ce va fi ...

    seara faina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus deja şi ilustratele, sper că îţi vor plăcea... :)
      Seară plăcută îţi doresc şi eu!

      Ștergere