Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 15 ianuarie 2012

Life in pictures - Călare

Este o temă care-mi place şi pe care am mai abordat-o.


O duminică pe gustul vostru vă doresc!

30 de comentarii:

  1. Faine mărci!
    Mă uit la preţuri şi mă bufneşte rîsul. :)
    Numai că pe atunci numai de rîs nu ne ardea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, noroc cu mărcile pentru că am avut un refugiu...

      Ștergere
  2. După mai bine de 45 de ani, abia acum văd, cu nostalgia de rigoare a..."toamnei" (!) că seria mai avea şi o coliţă...Mulţumim Max Peter pentru postare! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba nu, coliţa este chinezească, aşa că ştiaţi bine ce ştiaţi, în ciuda nostalgiei "toamnei"... :))

      Ștergere
    2. Oh, my God! Aşa e! Am mari probleme cu vederea...Deh..."toamna"!

      Ștergere
    3. Am uitat să scriu lângă ea "faceţi clik pentru mărire"... Nici eu nu mai văd fără ochelari.

      Ștergere
  3. Frumoase timbre și mie îmi plac.
    Interesant din ce cauză au fost numai 4 timbre în serie și nu 6, așa cum erau atunci seriile și de ce nu este coliță ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin '64 încă nu era închegată "politica" editorială ca lumea, abia ceva mai târziu a început, după '70.

      Ștergere
  4. In copilarie mergeam la calarit si aveam mereu un calut negru pe care l-am numit Velox deoarece era cel mai iute din acel club...Si uitandu-ma la imagini mi s-a facut un dor cumplit de Velox...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă m-ar fi pus cineva să împart cunoscuţii în două grupe, după modul în care aş crede eu că le-ar place echitaţia, nu ştiu de ce dar te-aş fi inclus în acea grupă... :))

      Ștergere
  5. Emisiune formata din 4 timbre?? Nu le detii tu pe ultimele doua sau chiar e serie doar din 4 piese? Nu de alta, dar colita cu siguranta nu face parte din seria amintita..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seria nu are decât patru mărci. Coliţa nici nu e românească, e chinezească, singurul punct comun cu timbrele româneşti fiind tema.

      Ștergere
  6. este un sport care si mie imi place....inca nu l-am abordat....dar eu sper ca o sa se intample:)! zi minunata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi doresc succes şi distracţie maximă! Pentru mine e puţin cam târziu... :))
      La fel îţi doresc!

      Ștergere
  7. Bună Max!
    Superbe mărci!
    Îmi plac cai dar săi privesc de
    la distanță,îmi este teamă de ei!
    Seară plăcută,Max!
    P.S.suze pentru greșeala la postarea
    anterioară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-aş spune că nu-mi e puţin frică de ei, am crescut la bloc şi n-aveam în dotare... :))
      Nu-ţi fă probleme, şi eu greşesc destul de des.
      Seară plăcută îţi doresc şi eu!

      Ștergere
  8. Atât sportul, cât și animalele protagoniste sunt de-o noblețe și gingășie deosebită! Le ador pe amândouă :) Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare de acord! :)
      Şi mie îmi place să le admir, că mai mult nu cred că sunt în stare... :)
      Eu îţi mulţumesc!

      Ștergere
  9. Ultimul este superb, parcă-i pictură!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  10. in copilarie am calarit poneii de la Gradina Zoologica...si cam atat dar am pentru cai o mare slabiciune si mila pentru cei care apartin tiganilor...am vazut scene ingrozitor de crude...dar nu este aici locul povestilor triste...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am avut niciodată ocazia. N-am avut unde în buricul târgului, pe balcon la bloc... :))
      Am văzut şi eu câteva scene şi mi-a fost tare milă de bietele animale.

      Ștergere
  11. Faini cai si calarasi ! O seara minunata, Max !

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi plac caii foarte mult, mi se pare că au priviri blânde și inteligente în același timp, dar nu m-am apropiat niciodată de unul, mi-a fost teamă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi plac, dar n-am avut ocazia să stau pe lângă vreunul. Trebuie să recunosc că mi-ar fi puţin frică, dacă nu m-ar cunoaşte.

      Ștergere
  13. Frumoase timbrele! Am calarit o singura data in copilarie calul bunicului... super senzatie! :)

    RăspundețiȘtergere