Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 31 ianuarie 2012

Software - S-a lansat Mozilla Firefox v. 10

Noua versiune a browserului de la Mozilla se poate deja descărca de către internauţi.
Pentru cei interesaţi, versiunea pentru Windows se poate găsi aici, iar versiunea pentru MacOs, aici.
Probabil că în zilele următoare, pe măsură ce serverele se descongestionează, va deveni funcţional şi update-ul automat (puteţi verifica acest lucru apelând comanda Help > About).

11 comentarii:

  1. Mai astept sa vad , poate se updateaza singur....Am vazut ca se schimba ceva si pe Google , imi tot apare in dreapta o informare. Dar eu nu am un cont pe google........din cate stiu. Asa ca nu am citit despre ce e vorba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Google a modificat de câteva zile propria politică de confidenţialitate, care se poate aplica acum în mod global, la toate serviciile lor.
      N-am idee de ce ai primit anunţaul dacă nu ai cont pe Google. Poate ai folosit totuşi ceva, vreun serviciu de la ei.

      Ștergere
    2. Hm.....chiar asa. Ce serviciu as putea sa am? Nu ma prea pricep la aplicatiile google-blog nu am...Ce altceva ar mai fi?

      Ștergere
    3. Nu neapărat pentru blog, că ştiu că eşti pe Wordpress, poate vei fi avut vreo bară în browser, poate ai folosit Reader sau Docs? Tot tu trebuie să ştii.

      Ștergere
  2. Multumesc, Max!
    Eram mare fan Mozilla, totusi... am renuntat la ei in favoarea Chrome de cand am pierdut fara motiv bara personalizata si nu am reusit cu niciun chip sa o readuc in fereastra browserului :(
    Dar am sa reactualizez versiunea, pentru ca am musafiri la laptop care prefera Mozilla, iar eu incerc sa fiu gazda perfecta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, Alina.
      Din când în când, eu salvez bookmarkurile şi parolele, tocmai ca să nu le pierd.

      Ștergere
    2. Cer scuze, nu am fost pe fază: bara Google nu mai este acceptată de versiunile mai mari de v.6, pentru că Google nu vrea ca Firefox să-i mai facă concurenţă propriului browser - Chrome.

      Ștergere
  3. Eu folosesc si Mozilla si Chrome...dupa ceea ce am de facut, sau dupa chef uneori. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu îl folosesc pe Chrome, când am nevoie pentru câte un site care e făcut special pentru el (am o versiune portabilă pe un hard extern pe care îl port întotdeauna cu mine).

      Ștergere
  4. hmmm ... Se pare ca si eu m pierdut bara, dar încă mai cred ca e din cauza mea! De aia am tacut chitic. La Mozilla bineînţeles. Daca merge comentariul acesta, daca se vede adica, am mai rezolvat o problema. Inca odata multumiri Mr. Max!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bara Google nu mai merge la nicio versiune de Firefox mai mare de 6, pentru că Google nu a mai actualizat-o. Deci nu e din vina Dvs.
      Văd că a mers şi comentariul, deci contul pe care l-aţi creat este funcţional. Îmi cer scuze, dar m-am pomenit cu multe comentarii neavenite după publicarea unui articol anume şi am dezactivat posibilitatea comentării pentru anonimi.

      Ștergere