Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 12 ianuarie 2012

"Rain"

O piesă excelentă a trupei Shadow Gallery, care ilustrează perfect prog metal-ul.
Audiţie plăcută!

20 de comentarii:

  1. azi sînt cuminte, aşa că îţi las asta
    http://www.youtube.com/watch?v=QsKXNE02Ez4

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu piesa; acum doua luni o ascultam incontinuu, insa la un moment dat am uitat complet de ea. Multumesc ca mi-ai reamintit de Rain. Ciprian!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se poate să fie altfel decât plăcută! Mulțumesc frumos, Peter! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. astia canta foarte fain! mi-a placut...tare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare... îmi place şi mie, butonul de volum e prietenul meu! :))

      Ștergere
  5. Doamne ! Desi sunt afon total necunoscator de muzica, NICIODATA nu mi-as fi putut asocia in mintea mea Ploaia, nici la nivel de Furtuna cu Grindina, de altfel NICI un fel de precipitatie provenita din cer din circuitul apei in natura, cu muzica metal, fie ea si de tip progresist si nu retrograd. Acum ca m-am suparat pe tine din cauza asta, uite ca nu mai dau voie muzicii metal sa se mai asocieze nici macar cu tunetul sau fulgerul, de care, totusi, pare cat de cat mai apropiata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci cred că ar trebui să apelez mai des la ceva ce faci şi tu: să pun un disclaimer.
      Deşi, nu este chiar rău să încerci o senzaţie nouă din când în când, te poate ajuta din mai multe puncte de vedere.

      Ștergere
    2. Re senzatii noi de tip util: avand in vedere ca s-a determinat ca sunt neplacute si dureroase, (altfel nu sunt utile la invatat ceva), nu stiu daca imi mai doresc chiar asa de multe sau prea frecvente, mai ales ca am terminat si cu scolarizarea obligatorie, am luat si Bac-ul, ce se mai pote cere de la mine re invatat-invatat-invatat ? (ca m-am saturat, zau, de atata invatatura de minte si nevoie de maturizare)

      Ștergere
    3. (Sunt mai iritabil deoarece sunt cam bolnav: ma doare capul, ma doare un ochi, am lacrimi in acel ochi si conjunctiva ii e inflamata, sunt ff suparat cand am boli infectioase)

      Ștergere
    4. Când am terminat liceul, nici eu nu mai doream să aud de carte şi învăţat, dar peste câţiva ani m-am convins singur că e necesară învăţătura.
      Ai grijă cu tot ce este infecţios, să nu neglijezi aşa ceva, e bine să te vadă un doctor.

      Ștergere
  6. P.S. Unul din numele de fata care imi suna mie placut e chiar Raine, din cauza ca asa o cheama pe fiica d-nei Barbara Cartland, si, in unele prefete sau postfete ale cartilor ei, (majoritatea de fictiune istorica romantata), d-na Barbara Cartland ii dedica cartile respective, sau pomenea in mod admirativ de ea. Intr-una din carti ne-a oferit si o poza de-a ei, de cand avea cam 17 ani, cam in 1947, imbracata intr-o rochie alba. Nu am reusit sa gasesc acea poza pe Google, si nu am gasit decat o poza de ceva mai tarziu, in care e OK, insa nu chiar asa de incantatoare cum mi se paruse in poza aia pe care o vazusem in cartea aia atunci.

    http://www.npgprints.com/image/307304/madame-yevonde-raine-spencer-nee-mccorquodale-countess-spencer

    Nici nu stiam, pana cand nu am citit de pe wikipedia, ca dansa a fost chiar mama vitrega a printesei Diana of Wales.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deşi n-am citit acel volum, o ştiam după nume. Atunci când s-a căsătorit Diana, aproape toate ţările Commonwealth-ului au scos timbre cu portrete ale ei şi am căutat informaţii suplimentare. N-aveam internet, dar m-a ajutat un cunoscut care avea o librărie.
      M-ai făcut curios şi am admirat şi portretul: din punctul de vedere al artei fotografice, este foarte reuşit.

      Ștergere
  7. Da, acum am cu ce piesa sa-mi ritmez ziua! :D Zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna melodia! Merge de minune la sfarsit de saptamana! :)

    RăspundețiȘtergere