Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Din Raportul Curţii de Conturi pe anul 2010

Faceţi click pe imagini pentru mărire. Sunt interesante de citit.


Sunt tare curios să aflu şi ce s-a descoperit anul trecut pe acolo. Am mai scris despre asta. Dar se pare că trebuie să mai aştept un an.

10 comentarii:

  1. :)))) Tipic Romanesc, nu am habar daca se mai intimpla asa ceva si prin alte parti... dar e jenant :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Borg: Vorba lui Costin Comba: Românica, te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ar fi mirat dacă erau toate aşa cum ar trebui să fie; aşa nu sînt chiar deloc surprins, doar trăim unde trăim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Călin: Sunt absolut convins de acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salve Max !

    Cand a expertizat dl. Heimbuchles acele timbre ?

    Dl. Leonard Paşcanu le-a expertizat şi dumnealui ?

    Chestiunea cu plecarea la expoziţii a acelor piese şi neintoarcerea lor trebuie cercetată foarte foarte amănunţit. Cine se ocupă de această investigaţie ? Există documentaţia de ieşire din ţară ?Cine a alcătuit inventarele de ieşire, plecare şi unde sunt acestea ?

    Chestiunea cu acreditarea Muzeului Naţional Filatelic de către Ministerul Culturii , conform legislaţiei acestuia , e o treabă care poate dura ani şi ani de zile.Cerinţele impuse de M.C. nu le satisfac decât fff puţine astfel de instituţii culturale. La marea lor majoritate nici nu le pasă de acreditare pentru că ştiu că nu au nici o şansă să obţină finanţări chiar dacă au acreditarea. Şi oricum nu funcţionează în subordinea acestui minister. Atunci instituţiile care se intitulează muzee merg mai departe conform tradiţiei de zeci de ani de zile. Nu cred că e o problemă.

    Dar Muzeul Filatelic nu ar putea primi acreditarea până nu îşi lămureşte situaţia patrimoniului şi mai ales situaţia legată de inventarierea foarte exactă a valorilor şi bunurilor culturale de care dispune.

    Chestiunea cu Romfilatelia mă depăşeşte total.

    Oricum , iarăşi m-am intristat ! Mă doare capul.

    Numai bine tuturor !
    Anrei, Vatra Dornei

    RăspundețiȘtergere
  6. Andrei: Te salut!
    Nu cunosc detalii. Dar când ai milioane de timbre şi n-ai specialişti se poate întâmpla orice.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salve Max !

    Mă îmbolnăvesc de necaz dar şi mă bucur când văd scanările timbrelor pe care le face Smithsonian National Postal Museum .
    Ei , dacă ne-ar oferi şi Muzeul Naţional Filatelic din Bucureşti aşa ceva !...Dar nu cred că există la noi aparatura respectivă pentru scanare .

    Poate discutăm cândva despre acest Muzeu şi despre altele . Recomand tuturor cititorilor de aici să viziteze expoziţiile sale online. De mult mă găndisem să fac şi eu aşa ceva . Discutăm despre aşa ceva zilele următoare Max ? Dai tonul ?

    Andrei , Vatra Dornei

    RăspundețiȘtergere
  8. Andrei: Să ştii că nu-i mare lucru de făcut un scan. Dar îţi trebuie piesa, plus cineva să ştie să manevreze imagini cât de cât.
    Dacă nu au piese româneşti, nu mă interesează subiectul pentru blog, am pe licitaţii mii de piese la care pot să mă uit, dacă-i vorba de străine. Ai noştri nu se prea pricep la piesele româneşti... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Salve Max !
    Totusi te rog mult sa te uiti putin pe arago.si.edu si sa-ti spui parerea in legatura cu acele scanari. Recunosc ca nu am mai vazut asemenea scanari.
    Multumesc
    Andrei

    RăspundețiȘtergere
  10. Andrei: Uită-te la ultimul meu articol, "Life in Pictures", să vezi ce scanări am făcut.

    RăspundețiȘtergere