Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 29 ianuarie 2012

Desktop de blogger

Sunt cam în ton cu ce spunea şi Teo pe propriul blog, dar nu îl pot refuza, mai ales că la el, leapşa a ajuns de la Doru. Aşa că... iată-l în toată splendoarea...


Acu', la ce-o folosi asta oare? Doar vedeţi, la mine începe gerul de noapte...   :))
Eu nu dau leapşa la nimeni, o ia cine vrea.

18 comentarii:

  1. O leapsa pe an, zic eu, e suficienta, si-am zis-o s-o iau devreme, sa nu mai am treaba cu ea :P
    Multam fain, Peter, sa ai o seara excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ordonat esti tu...de fapt nici nu ma asteptam sa fii altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu foloseşte! Doar completează o proiecţie! În cazul de faţă, o completează fericit
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ăsta da un desktop clasic! Ordonat şi în ton cu vremea! :)) Avem recycle-ul în acelaşi loc! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales în ton cu vremea, Dana! :))
      Cu recycle-ul mă obişnuisem aşa de pe vremea când lucram pe Mac.

      Ștergere
  5. Foarte ordonat:)!
    Interesant cum aranjezi toate file-urile pe desktop.
    De fapt așa multe lucruri nici n-ar merge fără ordine perfectă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Sunt shortcut-uri ca să am la îndemână chestiile cu care lucrez mai des.

      Ștergere
  6. ce ne ascunzi acolo? :) totul asezat in ordine....

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ca esti ordonat :) Vad ca nici un timbru nu s-a lipit de ecran

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Timbre? Pe ecran? Eu? :)))

      Ștergere
    2. Dap....Mi te imaginez inconjurat de timbre
      Cred ca Doamna ta gaseste timbre si in gradina pe flori.......

      Ștergere
    3. În grădină nu chiar, dar... nu eşti departe de adevăr... :)))
      Doamna mea mi-a spus odată că o să-şi pună timbre..., mă rog... :)))

      Ștergere