Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 11 ianuarie 2012

Se convoacă Congresul Federaţiei Filatelice

Mi-a parvenit o copie după convocatorul semnat de secretarul general al Federaţiei. Faceţi click pe ilustraţie pentru mărire.

NOTĂ: Vă rog să nu-mi trimiteţi mie niciun document sau propunere, deoarece nu sunt implicat în nicio structură. Fac doar serviciul de publicare a documentului. Folosiţi modalităţile şi adresele menţionate în convocator.


4 comentarii:

  1. Nu-mi place deloc cand vad demisii.

    P.S. Blogger a modernizat sistemul de comentarii, dar acum nu mai apare corect data si ora comentariilor la formularul de comentarii plasat sub postare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oamenii mai au şi problemele lor.
      Am văzut şi eu de dimineaţă modificarea.

      Ștergere
  2. si dupa terminarea congresului e petrecere? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Geanina: Habar n-am , depinde de organizatori...
    Mă enervează noul sistem de comentarii, ba merge, ba nu merge...

    RăspundețiȘtergere