Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 24 ianuarie 2012

Life in Pictures - Artă

(Click pe imagine pentru mărire)

Aflaţi mai multe despre "Life in Pictures" la Costin.

Vă doresc o seară cât mai plăcută!

Filumenie, Anastasia, Andera (uraţi-i "La Mulţi Ani" pentru mâine!), Androxa, Borg, Carmen, Alm, CLM, Colţul cu muzică, Cris Mary, Dana, Dani, Daurel, Diverse, Florina, aefcfoto, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Gândire logică, Geanina, Grupul, Hapi, Lili, Iulisa, Anca, Lolita, Addicted, Alexandru, Shayna, Marycix, Minoki, Mirela, Napocel, Neuroanchiloza, Iulia, Vera, Pandhora, Elena, Ciprian, Alina, cypy, Sophie, Robert, Rokssana, Sara, Serginiu, Solidaster, SoriN, Fewstuff, Aurora, Teo, Tiberiu, tu1074, Tudor Enea, Ulise, Doru, Zamfir, zamphotograph, Zina.

48 de comentarii:

  1. Max, ce s-a intamplat azi? Credeam ca nu mai apari cu articolul. Mai lasat, sincer, fara cuvinte. Cele doua colite prezentate mai sus arata cu adevarat exceptional. In ce an(i) au fost "lansate" pe piata??

    PS: Multumesc pentru link, maestre!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut multă treabă în offline, am făcut un articolaş şi pentru un alt blog şi l-am lăsat pe acesta mai la coadă.
      Coliţele sunt din 1949. Sunt frumoase, au tiraj mic şi o cotă bunicică.

      PS: Te rog să nu îmi mai spui aşa.

      Ștergere
    2. Sa ma scuzi, atunci!

      Vorbeai de o cota bunicica; care este mai exact?

      Ștergere
    3. La Michel au vreo 360 de euro cotă.

      Ștergere
  2. Ca tot am vorbit de arta luna asta, superba alegere! O duminica minunata !

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Max. Ce e cu porcul abject? e tare haios banner-ul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un grup format pe Fb, poţi să dai un click pe banner şi ajungi pe blogul grupului. Dar am înscris şi acest blog la tine, poţi să îl vezi.

      Ștergere
  4. Artă remarcabilă, atât prin subiect, cât și prin „produsul finit”. Mulțumesc, Peter! O duminică senină îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase blocurile acestea.Cândva,pentru puțin timp,am avut un „gărgăun” filatelic și anume să încerc să adun cât mai multe piese filatelice și timbre apărute în 1949 !
    S-a terminat destul de repede.Este cred de nerealizat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mă apucasem acum vreo douăzeci de ani de strâns prima marcă din fiecare ţară... Şi eu m-am împotmolit... :)

      Ștergere
  6. Bună MAx!
    Sunt superbe!
    Îți doresc o seară cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ar mai fi de spus...exceptionale! seara faina :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am admirat ce ai postat si aici si am fost si la cafea... dar asa cum ii spuneam lui Calin pe blog, zilele astea nici cu clestele nu-mi ies vorbele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toţi avem astfel de zile... Eu am păţit-o alaltăieri. :(

      Ștergere
  9. Te salut, Peter!
    O alegere inspirata, cu adevarat deosebite aceste colite.
    O seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc frumos, SoriN! O seară plăcută îţi doresc şi eu!

      Ștergere
  10. 1949 ...
    Impresionantă realizare pentru condiţiile de atunci!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Belgienii au stat bine întotdeauna la capitolul tipar.
      Şi eu mulţumesc!

      Ștergere
  11. colitele sunt superbe, fine... adevarat filigrane filatelice!
    este adevarat? 360 de euro ? wow!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este cota de catalog, pe piaţă se găsesc cam pe la 100 de euro acum.
      Îţi mulţumesc frumos!

      Ștergere
  12. Filatelia în sine este artă, iar cand arta se regăsește în marca poștală sufletul se înseninează. O desfătare a privirii! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai cuvinte foarte frumoase. Trebuie să-ţi mulţumesc şi eu, la rândul meu!

      Ștergere
  13. Ce mi-au mai lipsit! dar vin ele, vremurile bune, din nou, curand. Si n-am sa mai pierd nimic din cele frumoase de pe la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Candva au aparut timbre cu Nadia Comaneci; atunci au inceput si fiicele mele o actiune filatelica care a durat 1-2 ani...De peste 20 de ani nu am mai vazut o preocupare, desi le facuserm rost si de o lupa tip IOR...
    Merita sa caut timbrele cu Nadia ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe timbrele acelea este imaginea unei gimnaste, dar nu scrie că este Nadia. Însă toată lumea spune că ar fi ea.
      Ar merita doar ca fapt divers, spre aducere aminte. Dar nu sunt în niciun caz o afacere.

      Ștergere
  15. Mici concentrate de pictură rafinată, superbe !

    RăspundețiȘtergere
  16. Domnul din timbrul cu rosu seamana cu vecinul meu. L-as pune intr-o carte si l-as presa.......
    O saptamana frumoasa Peter!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca pe-o floare? :))
      La fel îţi doresc şi eu, Hapi!

      Ștergere
    2. Ca pe-un fluture pentru insectar :D

      Ștergere
    3. M-ai făcut să-mi aduc aminte de tipul cu "singura bunică împăiată din judeţ", de la tine... :)))

      Ștergere
  17. Culoare, precizie, sentiment si o incadrare splendida, de muzeu. Frumoase Max, ca niste anemone ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite că astfel de comparaţie nu a mai făcut-o nimeni, mi se pare chiar originală, dar o şi înţeleg, pentru că nu putea veni decât de la o mare, mare iubitoare a florilor. :))

      Ștergere
  18. Mulţumesc frumos, Peter.
    Delicată postare!
    Am fost plecată.., poate mâine îi vizitez şi pe ceilalţi.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere