Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 12 ianuarie 2012

Am primit un cadou

Ieri am avut parte de o surpriză plăcută. Doamna mea uitase să-mi spună, dar când am ajuns seara acasă, pregătindu-mi materialele pentru tura "schimbului II", am dat de plic, pe birou, lângă calculator (click pentru mărire).


M-am gândit imediat la articolul scris de Călin, publicat atât pe blogul personal, cât şi pe blogul proaspătului grup creat pe Facebook. Uite câtă dreptate poate să aibă!

Îţi mulţumesc, prietene!

38 de comentarii:

  1. Chiar frumos ! imi permit sa te invidiez putin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc. E tare frumos şi pentru mine contează foarte mult.

      Ștergere
    2. Este unul dintre primele desene (ale prietenului nostru comun :D)in fata carora am ramas uimita , de tot . :)

      Ștergere
    3. Alm: Şi eu, este chiar reuşit! :)

      Ștergere
  2. frumos cadoul primit, dar sînt convins că îl meriţi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte, foarte fain caodul, iar doamna ta are un real talent, si n-o spun asa, din complezenta :)

      Ștergere
    2. Na, c-am scris aiurea, tipic mie :D Imi cer scuze :)

      Ștergere
    3. Nu ştiu ce să zic decât că e frumos şi îmi place.

      Ștergere
    4. teonegura: Nu e al doamnei mele, ea doar a uitat să-mi spună că am primit plicul... :))

      Ștergere
    5. deosebit de frumos :)
      ma bucur pentru bucuria ta :)

      Ștergere
    6. Îţi mulţumesc mult, Pandhora!

      Ștergere
  3. Treaba devine serioasă şi-mi zdruncină(insistent) interesul ...
    Cum pot să trimit un material, dacă mă hotărăsc, pentru acest grup?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă interesul este pentru aderarea la grup, trebuie un cont activ pe Facebook şi acordul celorlalţi membri (deocamdată este un grup închis).

      Dacă este vorba de publicarea unui articol pe blogul comun al grupului, puteţi să îl trimiteţi lui Călin sau mie, cerem acordul celorlalţi membri şi îl publicăm.

      Ștergere
  4. Uaua! E Grozav!
    P.S. ce frumos te adresezi sotiei cu "doamna mea".De admirat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc, Vera.
      Îi datorez multe şi merită pe deplin.

      Ștergere
  5. Cum ai facut sa iti apara in asa mod comentariile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am făcut nimic, este o îmbunătăţire făcută de Blogger, de la Google. Ar trebui să fie implementată la toate blogurile de pe această platformă, mă gândesc, numai că e posibil să nu fie făcută simultan la toţi, ci gradual.

      Ștergere
    2. Interesant, la mine inca nu s-a produs aceasta schimbare. Multumesc pt informatii!

      Ștergere
  6. Deosebit cadoul, precum şi prietenul care a avut un asemenea gând! Eşti un norocos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare fain! Si tare mult imi place cum spui tu "Doamna mea"! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi Vera îmi spunea asta, şi i-am răspuns mai sus. Am motive! :)

      Ștergere
    2. Aveam vreo 30 de aniu si, in tren, undeva in zona Giurgiu, am fost socat sa vad un domn (nu puteam sa-l cataloghez ca "tovaras"!), navetist, care se intorcea acasa si ducea un buchet de flori sotiei, fara nici un motiv. Poate ca "avea si el motive"!

      Ștergere
    3. Motive pentru aşa ceva ar trebui să existe în fiecare zi. Mai ales după zeci de ani de convieţuire.

      Ștergere
  8. Ce dar frumos ! Un desen făcut de un prieten, special pentru tine, valorează mai mult decât un tablou cumpărat pe bani grei !

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Max!
    Un dar foarte frumos!
    Te felicit pentru cadou și pentru
    felul cum te adresezi soției tale”Doamna mea”!
    O seară de vis vă doresc la amândoi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc frumos, Elena!
      Eşti tare amabilă!
      La fel îţi doresc şi eu!

      Ștergere
  10. Am senzaţia că acest desen îmi este cunoscut de mult timp.De ce? Pentru că, în tinereţe, DESENAM, inclusiv caroserii de automobile.Maşina din poză este una dintre cele mai drăguţe maşini de epocă! Sunt încântat de acest desen, dar şi de inspirata idee de a dărui un simbol de referinţă al unei epoci pentru care mulţi dintre noi avem nostalgii... Felicitări autorului desenului şi multă bucurie..."posesorului lui" ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am cochetat cu desenul în tinereţe, dar preferatele mele erau... avioanele. Dar nici maşinile de epocă nu-mi displăceau, chiar deloc!
      De bucurat, chiar m-am bucurat foarte mult şi apreciez în mod deosebit gestul "autorului".
      Vă mulţumesc tare mult!

      Ștergere
  11. E un timbru?
    Intreb pentru ca eu n-as fi remarcat un astfel de cadou. Decat daca era strecurat in pantofii NUDE :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, Hapi, este ceva cu valoare sentimentală.
      Nu ţi-am spus că eu nu port aşa ceva? :)))

      Ștergere