Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 4 ianuarie 2012

The Last Angel

Mai devreme munceam la articolul precedent şi ascultam această piesă a celor de la Pallas. Chiar mi-a plăcut şi m-am gândit să v-o recomand. Pentru că merită... Dacă aveţi un bas bun, daţi-i drumul la subwoofer.

20 de comentarii:

  1. Un concert live al lor cred ca ar fi ceva nemaipomenit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit-o astazi la radio, dar eram in taxi si mi-a fost rusine sa-i cer soferului sa dea mai tare...
    Splendida piesa! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. ehm... sunt prea bosumflata sa-ti zic ceva:)) nici nu stiu de ce ti las' comm asta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. superba ...nu ti-am urmat indicatiile cu subwooferul ca nu-mi permite ora:). noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  5. Extraordinară piesă, Peter! Mulțumesc frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristi: Aş fi pus un live, dar n-am găsit din păcate. De auzit i-am auzit prima dată la un post de radio pe net.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vera: WOW! Nu aş fi bănuit că sunt preluaţi de vreun radio de acolo (după ratinguri, nu sunt daţi decât pe posturi tematice).
    Eu trebuie să-ţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. C.L.M.: Ce-ai păţit? Te-am supărat eu cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  9. Geanina> Acum să nu crezi că la mine acasă e ditamai discoteca! :)))
    Muzica o ascult la un volum nu prea tare, dar mergând şi basul, frecvenţele mai joase le "îmbracă" foarte frumos pe cele mai înalte, se simte profunzimea sunetelor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dana Diaconu: Şi eu îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa melodia! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Marycix: Mulţumirea este a mea, dacă ţi-a fost pe plac.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah.. nu:)) m-am nimerit pe blogul tau si melodia aia frumoasa m-a emotionat sa zic asa:)

    RăspundețiȘtergere
  14. C.L.M.: Înseamnă că-i o piesă mai bună decât credeam! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Diverse: Mă bucur dacă îţi place. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. innerspacejournal: Îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere