Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 15 noiembrie 2011

Miercurea fără cuvinte - Pe malul Mureşului, la Arad

Săptămâna trecută ne-am plimbat prin Alba Iulia. De această dată, vă propun o plimbare prin vechiul Arad, unul dintre oraşele cu un farmec aparte, ca de altfel multe altele...


Nu uitaţi, Miercurea fără cuvinte a început la Carmen!

Vă doresc tuturor o zi de miercuri cât mai plăcută!

Alice Georgiana, altmarius, filumenie, Anastasia, Andera, Androxa, Balantza, Blogatu, Ninu, by Cetăţeanu, Alm, Cleo, Colţu' cu muzică, Costin Comba, Cris-Mary, Cristi, Dana Diaconu, Dani, Dictaturajustitiei, Diverse, Rappa_ru', Florina, aefcfoto, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Gângureli, Geanina, George Secăreanu, Hapi, innerspacejournal, Ioan Usca, Iulisa, Anca M., Lolita, Addicted, Alexandru, lunapatrata, Marycix, Minoki, Mirela Pete, Napocel, niku_elektriku, Octo Cat, Vera, Pandhoraa, Elena, Alina, Sophie, RobertN, Rokssana, Roxana Iordache, Sara, Se-cret, Sergiu, Solidaster, SoriN, Fewstuff, StropiDeSuflet, Tamy, Teo Negură, Tiberiu Orăşanu, Tu1074, TudorEnea, Ulise, VeroVers, Doru, ZamfirPop, Zamphotograph, Zelist, Zina, dar nu numai lor!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

104 comentarii:

  1. Sunt frumoase !
    E bogată oferta de cărți poștale ilustrate din Arad !Toate perioadele sunt bine reprezentate.

    RăspundețiȘtergere
  2. tu1074: Aşa este, unele sunt tare frumoase. Şi sunt mult mai multe, cu Aradul s-au făcut destule... Şi n-am pus niciuna mai nouă de '40.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt! Felicitări!
    Mă uimeşti la fiecare postare.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anastasia: Îţi mulţumesc!
    La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucrurile vechi de calitate sunt foarte pretioase. Parintii mei au cateva poze cu strabunicii care au o vechime de aproape o suta de ani! Parca nici nu pot sa pun mana pe ele ca si cum ar fi niste lucruri sfinte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Marycix: Ai dreptate, lucrurile vechi au farmecul lor aparte. Nu pot spună că ar fi sfinte, e puţin prea mult... dar mie îmi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. superba colectia, mi.au placut in mod deosebit primele 3 imagini! happy ww, Max!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, Aradul il stiu asa de bine ... Ce imagini ! Ce amintiri ... Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  9. Un oras frumos si impunator. Mi-ar fi placut sa-l vadpe vremea trasurilor !

    RăspundețiȘtergere
  10. Liviu R.: Primele trei sunt puţin deosebite, sunt realizate prin litografie şi datează de la sfârşitul secolului XIX.
    Happy WW, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dani: Şi eu îţi mulţumesc, câteodată evocarea amintirilor face bine sufletului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Zina: Păi este o ilustrată cu piaţa din faţa gării, unde taxiurile sunt... trăsuri!

    RăspundețiȘtergere
  13. mi-a placut mult cea cu santul si zidurile de aparare dar si cele cu centrul vechi...iubesc atmosfera asta...de alta data....
    sper ca nu vei ocoli Oradea...sunt indragostita de orasul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu cum aduni atatea timbre si carti postale, dar ne uimesti cu bogata ta colectie! deosebit de frumoase toate! ce norocosi suntem sa te avem prieten de bloggerit! ;) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. iata-ma din nou intoarsa in timp:).frumos Aradul in imaginile tale! eu nu am ajuns pe acolo....inca!:) noapte buna...

    RăspundețiȘtergere
  16. Iar ne-am potrivit cu fotografiile. Tu cu Mureşul la Arad, IO la Bălgrad.

    RăspundețiȘtergere
  17. Arad e unul din putinele orase din tara asta in care mi-am dorit sa ma plimb, dar nu am reusit sa ajung niciodata. Iti multumesc pentru fotografii. Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. de prin ce ani dateaza, cele pe care scrie doar in ungureste?

    RăspundețiȘtergere
  19. Pandhora: "Atmosfera" de demult are un anumit farmec, e drept.
    Nu voi ocoli Oradea (sper, dacă nu mai dă vreo maşină peste mine...). Oradea - Bihor. Ar veni deci după Bacău (nu ştiu dacă ai observat, am luat-o în ordinea alfabetică a judeţelor actuale).

    RăspundețiȘtergere
  20. CARMEN: Îţi mulţumesc frumos, până la urmă norocul a fost al meu, pentru că am descoperit WWD şi pentru că am dat peste atâţia prieteni minunaţi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Geanina: Acum o sută şi ceva de ani, călătoritul în alt colţ al ţării sau chiar în altă ţară era o adevărată problemă. Tocmai de aceea un isteţ a inventat cărţile poştale ilustrate: cu ajutorul lor, cineva poate "vizita" virtual o localitate sau un loc unde nu a fost niciodată.
    De atunci lumea a evoluat, acum avem net, bloguri, pagină pe Fb... Ce vremuri! :))
    Îţi doresc o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  22. abbilbal: Ne plac imaginile ţării în care suntem, e a noastră şi n-avem cum să nu ne "intersectăm" cu subiectele... :)

    RăspundețiȘtergere
  23. tu26dor: Exact ce-i spuneam Geaninei mai sus, de aceea avem ilustrate de acolo, vedem ceva ce n-am apucat să vizităm...
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  24. Costin: Sunt anterioare anului 1918, deci înainte de unirea Ardealului cu ţara.

    RăspundețiȘtergere
  25. Am fost anul trecut, în toamnă târzie, pe acolo, am şi câteva imagini dar nu reţin prin ce fişier le-am rătăcit.
    Privind vechile imagini mi-am amintit degradarea accentuată a multor clădiri din centrul istoric. Şi nu am uitat că pe străzile generoase ca lăţime au mai pus nişte oarecare contemporani încă un rând de borduri, ciuntindu-le ...

    RăspundețiȘtergere
  26. Doru: Păi se putea să nu ne dăm noi cu stângul în dreptul?!...

    RăspundețiȘtergere
  27. Din nou timpul este prea scurt pentru a zabovi si a admira toate frumusetile tale!Dar am facut-o si de data asta pentru ca sunt prea frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  28. Bună Max!
    Superbă colecție Max!
    Sper că ai pentru fiecare județ
    în parte câte-o colecție!
    Îmi plac mult..și mă întreb
    cât timp ți-a luat să le colecționezi?!
    O zi de miercuri cât mai plăcută,Max!

    RăspundețiȘtergere
  29. E randul meu sa spun ca m-ai lasat fara cuvinte! Sunt pretioase, fermecatoare, am impresia ca rasfoiesc un album vechi si plin de amintiri cu parfum de epoca. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Minoki: Îţi mulţumesc! Adevărul este că sunt lucruri pe care nu prea le mai vezi pe nicăieri, de asta îţi garantez!

    RăspundețiȘtergere
  31. Elena: Cred că am pentru fiecare judeţ, asta mi-am şi propus. Săptămâna trecută a fost Alba, acum Arad, mai înainte a fost şi Bucureştiul..., voi continua săptămâna viitoare.
    Cât timp? Cam mult...
    La fel îţi doresc şi eu, Elena!

    RăspundețiȘtergere
  32. Mirela P.: Să vezi când va veni rândul Clujului!
    Cam aşa şi este, multe au fost în vechi albume, dar au fost scoase de acolo pentru că începuseră să se deterioreze...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  33. frumos oras Aradul...l-am vizitat cu ocazia unei olimpiade nationale...si chiar m-a impresionat, am amintiri superbe de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  34. lunabeteluna: Eu nu l-am văzut din păcate decât pe fugă şi îmi pare rău...
    Cred că poţi spune că ai avut noroc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce fain sta politaiul pe str. General Berthelot si se uita la aparatul foto. Parca ar intreba: Mai faci multe poze pe aici? :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Superbă colecţie! Ai muncit ceva să o aduni! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Mircea Florescu: Mulţumesc! Artişti din alt veac...

    RăspundețiȘtergere
  38. Cristi: Da, şi mie mi-a plăcut, exact pentru poliţai am şi selectat-o, pentru că aveam mai multe cu Aradul şi la un moment dat nu mai ştiam ce să pun, erau chiar prea multe pentru un singur articol! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Mona: Aici este o parte mică-mică... Uită-te şi la articolele precedente şi ai să vezi mult mai multe... :)

    RăspundețiȘtergere
  40. trag concluzia ca tu chiar esti colectionar , nu numai cu numele .
    Ce frumoase imagini !
    Zi faina !

    RăspundețiȘtergere
  41. inca nu l-am vizitat dar arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  42. Alm: Ei... e pasiune veche... (ştii vorba: unii au o păsărică, alţii - câte-un stol!) :))
    La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  43. Sophie: Nici eu n-am fost decât o singură dată, şi atunci în trecere, pe fugă. Dar am înţeles din comentarii că, din păcate, multe clădiri din centrul vechi au fost lăsate în paragină.

    RăspundețiȘtergere
  44. Fac parte din colectia personala?
    Sunt extraordinare, Max Peter!

    RăspundețiȘtergere
  45. Gabriela Elena: Mulţumesc frumos! Primele trei ar fi ceva mai deosebite, celelalte sunt frumoase şi mai vechi, dar n-aş putea spune că sunt chiar extraordinare (pentru un colecţionar, vreu să spun...). :))

    RăspundețiȘtergere
  46. Max Peter, abia astept randul Clujului, poate faci o onoare Clipelor de Cluj si postezi si acolo, ca invitat!
    Ai un mic dar muzical la mine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  47. Mirela P.: Îţi mulţumesc frumos! Când vine rândul Clujului, îţi trimit tot materialul, sau îl iei direct de la mine, aşa cum face altmarius (dacă nu ştii cine este, îl am în blogroll).
    Îţi mulţumesc pentru dar, vin imediat!
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  48. Ce imagini frumoase! Dacă nu ar fi scris numele Aradului, aş fi putut crede că sunt imagini din cine ştie ce mare oraş european. Recunosc că n-am fost niciodată în Arad, dar acum îmi doresc să ajung.
    Felicitări şi pentru articolul de azi!
    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  49. Alexandru: Am avut multe oraşe frumoase în perioada interbelică. Acum, am senzaţia că s-au urâţit prin amplasarea aiurea a unor construcţii noi, prin lăsarea în paragină a altora, prin demolarea unor monumente istorice... Multe ar mai fi de spus, din păcate...
    Îţi mulţumesc frumos pentru apreciere.
    La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  50. Fiecare imagine este o bijuterie încîntătoare!

    RăspundețiȘtergere
  51. Foarte frumoasa colectia! Nu stiu de ce, dar am avut mereu o inclinatie fata de vestul tarii... Poate si unde n-am reusit sa ajung deloc acolo.
    O zi cu soare sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Andera Y: Eu am mai reuşit, dar înclin să am aceeaşi impresie, cu toate că-s "capitalist"...
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  53. pînă să ajung aici jos, am obosit :) . ca de obicei, ne răsfeţi. nu am văzut Aradul decît în ultimii ani şi parcă numai gara a rămas aceeaşi. de fapt nu a rămas aceeaşi, arată mai rău acum :(

    RăspundețiȘtergere
  54. Călin: Mulţumesc pentru compliment!
    Mă străduiesc să arăt lucruri pe care nu prea poţi să le vezi prin alte părţi, cred că este şi păcat dacă o pot face şi n-aş face-o...
    Treaba cu gara am remarcat-o şi eu, că acolo am ajuns prima dată. :(

    RăspundețiȘtergere
  55. :) si o sa evoluam si mai mult. chiar vorbeam azi cu al meu sot, ca ii vazusem in genova pe astia de la google earth si nu stiam ce cauta....din cate am inteles filmeaza prin toata lumea, ca noi sa putem calatori virtual cu ochelarii pe nas(3d) de acasa! adica intram pe google earth ne punem ochelareii si ne alegem destinatia! cat de tare e asta?

    RăspundețiȘtergere
  56. Geanina: Ştiu cum este, folosesc de câţiva ani Google Earth. Au început deja de anul trecut, mi se pare, să dezvolte hărţi prin marile oraşe din RO.
    Eu am făcut deja o grămadă de "călătorii" pe la alţii, e magnific!

    RăspundețiȘtergere
  57. Frumoasa colectia de carti postale si valoroasa lectia de istorie!

    RăspundețiȘtergere
  58. multumesc de plimbare :)
    n-am vazut Aradul...e buna si-o plimbare virtuala...

    seara frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  59. secawildexplorer: Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  60. Rokssana: Şi eu îţi mulţumesc foarte mult!
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  61. frumos oras; frumoasa colectie; felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  62. Foarte frumoase imaginile, inspirata alegerea.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  63. Ana Marin: Îţi mulţumesc, o seară plăcută să ai!

    RăspundețiȘtergere
  64. Impecabilă prezentare! Suntem atât de prinși în sprintul vieții, încât uităm părți din trecut, uităm să apreciem ce avem în jurul nostru! Noroc cu tine și ale tale „jucării” care ne îmbie la tăcere și admirație! :)

    RăspundețiȘtergere
  65. Dana Diaconu: Îţi mulţumesc frumos, cred că mă flatezi.
    "Jucăriile" acestea reprezintă momente din istoria noastră. Ar fi păcat să nu le împărtăşesc şi altor privitori care s-ar putea bucura de frumuseţea lor în egală măsură.

    RăspundețiȘtergere
  66. Ah, Max! Ce surpriza frumoasa! Aradul este orasul parintilor si bunicilor mei! Vacantele copilariei sunt toate legate de acest oras si strazile sale minunate si Muresul cu faleza si strandul si vechea cetate... Bunica povestindu-mi de vremurile cand era la pension si de orele de caiac pe Mures si plimbarile pe Corso si de gara care a fost bombardata in razboi... Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  67. Alina: Nu ştiam, dar mă bucur sincer că ţi-au făcut plăcere aceste imagini. Până acum se pare că nu am "nimerit" pe nimeni din Arad.
    Eu trebuie să-ţi mulţumesc.
    Îţi urez o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  68. Felicitari1,pentru ca o imagine poate atinge corzile sensibile multor oameni!
    Fascinanta colectie ,ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  69. Am fost 1 data la Arad, dar nu mi s-a parut nici pe departe atat de fain. Cartile postale sunt superbe in schimb, asa cum ne-ai obisnuit :)

    RăspundețiȘtergere
  70. Neuroanchiloza: Probabil că şi oraşul s-a mai schimbat...
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  71. Multumesc pentru plimbarea prin Arad! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  72. Diverse: Eu îţi mulţumesc şi îţi doresc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  73. Ce oraş impunător, dar ce colecţie de cărţi poştale !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  74. Si uite asa am facut si o plimbare prin Arad.....ms frumos.

    O zi de miercuri linistita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  75. Frumoase vederi ai din Arad, dar azi nu ne mai potrivim la prezentarea imaginilor.

    RăspundețiȘtergere
  76. cypy: Îţi mulţumesc şi îţi doresc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  77. abbilbal: Păi ar fi chiar prea monoton pentru ceilalţi, nu crezi? :)

    RăspundețiȘtergere
  78. Aradul era si este frumos si semet, un adevarat strajer la granitele tarii! ;-)
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  79. Totul era mult mai aerisit...
    Acum parca suntem toti intr-un urias stup. :)

    RăspundețiȘtergere
  80. Nu ştiu unde le găseşti, dar sunt superbe! :)

    RăspundețiȘtergere
  81. deja vu!... m-am intorsla inceputul paginii s avad data...oricum imi place aradul, asa ca merge si azi o plimbarica

    RăspundețiȘtergere
  82. Mi-a făcut plăcere și a doua oară!

    RăspundețiȘtergere
  83. Nu am fost niciodata la Arad! Din imaginile tale pare a fi un adevarat oras european! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  84. Ce noroc ca mai exista asemenea carti postale! doar asa realizam cât de frumoase au fost orasele tarii, în secolul trecut! Superba colectia ta din Arad! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  85. Lolita: Îţi mulţumesc, la fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  86. Gabriela Elena: Ai dreptate, dar atunci populaţia nu era la fel de numeroasă. Este şi firesc să fie înghesuială acum, stai să vezi peste 10-20 de ani cum va fi! :)

    RăspundețiȘtergere
  87. Adriana: Nu ai deja vu, am greşit eu linkul şi cred că ai scăpat ceva mai frumos! (Dar e vina mea...).

    RăspundețiȘtergere
  88. tu1074: Tocmai îi spuneam Adrianei mai sus că am pus din greşeală linkul către un articol mai vechi... Deh, am început să îmbătrânesc... :))

    RăspundețiȘtergere
  89. Aniela: Cred că ar fi putut fi (nici eu nu am mai fost de curând), căci din comentariile celor care cunosc acum oraşul, nu prea mai arată aşa din păcate...

    RăspundețiȘtergere
  90. Carmen: Îţi mulţumesc tare mult! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  91. Foarte frumos arata Aradul. Mi-a placut.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  92. Ana Marin: Mă bucur dacă ţi-au plăcut.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  93. angi: Îţi mulţumesc că ai acceptat să mergi!

    RăspundețiȘtergere