Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 31 decembrie 2011

LA MULŢI ANI 2012!

Vă doresc tuturor un An Nou cât mai bun, plin de bucurii şi împliniri, care să vă aducă sănătate şi fericire alături de toţi cei dragi!


73 de comentarii:

  1. La multi ani, sanatate, un an nou fericit, plin de lumina, bucurii si impliniri alaturi de cei dragi si prieteni! Toate bune si la multi, multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=LDiuaqXpQo0
    na, că ţi-am zis-o ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. An Nou plin de fericire, sanatate si liniste sufleteasca! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, sanatate, fericire si tot ce iti doresti pentru noul an ! La buna recitire Max Peter !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cele mai bune urări şi gânduri pentru 2012, dragă Max Peter, un sincer LA MULŢI ANI, cu multă sănătate, şi adresez toată simpatia atât pentru Dvs. cât şi pentru pasiunea căreia vă dedicaţi neobosit!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani, Max Peter! Blogul tău este una din bucuriile anului care se încheie azi. Îti multumesc pentru multe...pentru toate:) Tot binele, tie...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Să ne vrăjiți și în 2012 cu frumoasele tablouri zimțate! La Mulți Ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori frumoase,sanatate si bucurii in noul an!
    LA MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pardău Ciprian: Îţi mulţumesc frumos! La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Călin: Mi-ai zis-o, ce-i drept, şi-ai făcut-o tare frumos! Îţi mulţumesc tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un An Nou fericit îţi urez şi eu, Mirela!

    RăspundețiȘtergere
  12. handmade.in.covasna: Mulţumesc frumos, îţi doresc şi eu un an mai bun, cu bucurii şi împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  13. Să avem parte doar de filatelişti sănătoşi cu o familie la fel şi de o filatelie tot aşa! Mulţumesc foarte mult pentru materialul documentar, ce îmi foloseşte în continuare. Serialul Bucovina nu este terminat!
    Un an 2012 mai bun şi o grădină plină de zorele şi de ardeiaşi!

    RăspundețiȘtergere
  14. Diverse: Mulţumesc, îţi doresc şi eu un An Nou mai bun, cu multe satisfacţii!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani Pete, cat mai multe colectii valoroase, sanatate si intamplari placute....!

    RăspundețiȘtergere
  16. Anastasia: La Mulţi Ani! Sărbători luminate să-ţi aducă Dumnezeu şi un An Nou mai bun ca anul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Rappa_ru': Îţi mulţumesc frumos, îmi pare bine că ai revenit! La felîţi doresc şi eu, la bună recitire!

    RăspundețiȘtergere
  18. La mulți ani! Vă doresc să purtați în fiecare zi sărbătoarea în suflet! Să fiți sănătos! Să aveți parte numai de bucurii și împliniri! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Marco Polo: Vă mulţumesc mult de tot! Îmi pare tare rău că aţi rămas la stadiul de cititor şi comentator. Scrieţi tare frumos (chiar dacă numai comentarii), mi-ar fi plăcut să vă citesc propriul blog.
    Un An Nou mai bun vă doresc, care să vă aducă sănătate, linişte şi pace!

    RăspundețiȘtergere
  20. Dan Levant: Îţi mulţumesc frumos atât pentru urări, cât şi pentru apreciere! La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  21. C.L.M.: La Mulţi Ani, să ne citim sănătoşi şi la anul!

    RăspundețiȘtergere
  22. Costellino: Mă voi strădui! La Mulţi Ani îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cristi: La Mulţi Ani îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim: La Mulţi Ani vă doresc şi eu! Vă aştept şi la anul întrebările şi mă voi strădui să vă răspund ca şi până acum!

    RăspundețiȘtergere
  25. Cornelius Ionescu: Să vă audă Cel de Sus!
    Am încercat şi eu să fiu de ajutor după cât mi-a fost în putinţă.
    Să fim noi sănătoşi, să vedem iar zorelele şi ardeiaşii... :))
    Vă doresc şi eu un an 2012 cât mai bun, cu linişte şi pace!

    RăspundețiȘtergere
  26. hapi2233: Îţi mulţumesc tare mult! Îţi doresc tot binele din lume!

    RăspundețiȘtergere
  27. Sara: Mulţumesc frumos pentru urări! Îţi mulţumesc pentru că exişti Sara, mulţi oameni mari au ce învăţa de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  28. La multi ani, Peter! Sa ai parte numai de bine, sanatate, viata lunga si blanda. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. lunapatrata: Îţi mulţumesc tare mult, Shayna! Îţi urez să ai parte de tot ce ţi-ai dorit, exact aşa cum ţi-ai dorit! Să ai parte de sănătate, fericire, bucurii şi împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumosule,chiparosule.....LA MULTI ANI!si din partea mea.Si daca lasi ca sufletul sa-ti vorbeasca si anul acesta,vei fi fericit.Ceea ce íti doresc si eu.:))

    RăspundețiȘtergere
  31. =====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. – balantza.com
    -
    —-adauga urarea ta aici—
    Draga tu1074, fie ca la cumpana dintre ani sa te gasesti alaturi de cei dragi! priveste cu multa încredere Anul Nou 2012, pentru ca doar asa, acesta îti va aduce sanatate, bucurii si împliniri!

    Max Peter LA MULȚI ANI multă sănătate, fericire și împliniri alături de cei dragi !
    Un an de vis să ai în 2012 !

    RăspundețiȘtergere
  32. La mulţi ani, Peter!
    Multe bucurii să-ţi aducă noul an!

    RăspundețiȘtergere
  33. Solidaster: Îţi mulţumesc frumos pentru urare!Îţi doresc şi eu să ai parte de un an mai bun, ferit de necazuri, care să-ţi aducă linişte şi fericire!

    RăspundețiȘtergere
  34. tu1074: Îţi mulţumesc tare mult! Şi eu îţi doresc să ai parte numai de lucruri bune, noul an să-ţi aducă sănătate, bucurii şi împliniri alături de toţi cei dragi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  35. Sergiu: Mulţumesc frumos! La Mulţi Ani şi un an mai bun îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  36. Tibi: Şi ţie să-ţi aducă noul an tot ceea ce îţi doreşti mai mult! Mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  37. La multi ani!!!!
    Multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  38. La Mulţi Ani, Vera! Îmi pare bine că îţi văd din nou numele!
    Îţi doresc şi eu să ai parte de un an cât mai bun, care să îţi aducă tot ce îţi doreşti!

    RăspundețiȘtergere
  39. Iti doresc un an plin de bucurii
    si impliniri,Max!
    LA MULTI ANI,2012!

    RăspundețiȘtergere
  40. Iti doresc un an nou plin de impliniri si bucurii! La multi ani Max!

    RăspundețiȘtergere
  41. ELENA: Mulţumesc frumos! La fel îţi doresc şi eu, să ai parte de un an cât mai bun, care să-ţi aducă multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  42. Geanina: Îţi mulţumesc tare mult! Şi tu să ai parte de un an plin de bucurii, împliniri şi fotografii cât mai reuşite!

    RăspundețiȘtergere
  43. *´ `*•.¸¸.•*´
    `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´`*.¸¸ .•*´ `* .•*´`*
    Cand ultimele file cad din mii de calendare, se-aprind stelute-n crengi de brad ca semne de urare.Cand toti ureaza celor dragi cuvinte de marire, venim si noi sa va uram : La multi ani mult noroc si multa, multa fericire!
    *´ `*•.¸¸.•*´
    `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´`*.¸¸ .•*´ `* .•*´`*

    RăspundețiȘtergere
  44. Fie ca sărbătorile de iarnă să îți aducă mult noroc și fericire ! Farmecul acestor zile să te însuflețească .Un An Nou alături de cei dragi , LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  45. o noapte cu distractie maxima iti doresc...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  46. La multi ani, Max! Ma bucur ca ne-am cunoscut anul acesta :) Anul Nou sa-ti aduca si mai multi prieteni, fericire si implinirea dorintelor!

    RăspundețiȘtergere
  47. La mulţi ani! Bucurii şi zile senine!

    RăspundețiȘtergere
  48. Un An Nou mai fericit si mai bun ca anul acesta. Si la multe piese rare!

    RăspundețiȘtergere
  49. La multi ani Peter cu sanatate si multe bucurii!
    Uite un cantec si de la mine :)
    http://www.youtube.com/watch?v=UUJwwoXsLIU

    RăspundețiȘtergere
  50. la multi ani frumosi alaturi de cei dragi :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Iulisa: Îţi mulţumesc pentru originala urare! La Mulţi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  52. SoriN: La Mulţi Ani îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  53. Pandhora: Uite că noaptea a cam trecut, dar tot îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  54. Alina: Îţi mulţumesc mult, reciproca este valabilă, să ştii! La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  55. innerspacejournal: La mulţi ani, bucurii şi fericire!

    RăspundețiȘtergere
  56. Alin: Îţi mulţumesc pentru urare! Când ne vedem fac cinste!... :))

    RăspundețiȘtergere
  57. Neuroanchiloza: Mulţumesc frumos! M-ai lovit, pentru că îmi place foarte mult!
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  58. Rokssana: Îţi mulţumesc frumos, la fel vă doresc şi eu, să vă bucuraţi de toate lucrurile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  59. La multi ani, sanatate si bucurii cate nu poti duce! Sa-ti fie numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  60. tetris: La mulţi ani îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  61. Îţi mulţumesc mult, dragă Teo! Şi tu să ai parte de toţi ce-ţi doreşti de la noul an, să ţi se împlinească toate visele şi speranţele, spuse şi nespuse. Să ai parte de dragoste şi fericire!

    RăspundețiȘtergere
  62. Va incurajez si pe dvs, cititorii si comentatorii acestui blog deosebit de simpatic, (alaturi, IMHO, si de cel despre ciocolata), sa va alegeti ce doriti dvs sa vi se indeplineasca din aceasta lista de urari adresate de compania Maverick co. ltd. (ramura japoneza) clientilor si prietenilor sai din jurul lumii:

    http://www.youtube.com/watch?v=xbSTGqmpkr0

    RăspundețiȘtergere
  63. Rudolph Aspirant: Îţi mulţumesc frumos! Cei de la Maverick chiar au făcut o urare cât se poate de frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  64. La multi ani cu sanatate, fericire, armonie!:)

    RăspundețiȘtergere
  65. Lolita: La mulţi ani îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere