Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 4 noiembrie 2012

Şi-a uitat omu' valiza-n gară

Cartea poştală închisă de mai jos a fost recent oferită pe un portal de licitaţii online. Două elemente m-au determinat să o semnalez: primul este mesajul, iar al doilea - ştampila pe care o poartă (click pe imagini pentru mărire).


"Domnule Şefu!

Prin aceasta vin a ve ruga buna voinţa şi a'mi trimite aici la adressa Dlui Şefu de Staţie pentru mine geamantanul meu care'lu am uitat eri séra la trenul 138 in sala de aşteptare de acolo. Dacă ve este posibil in Wagonul de bagagiu cazu contrariu.
Mare viteză la adresa mea aici.

Cu tótă stima
W. J. Theegarten"

Halal de mai uită astăzi ceva în vreo sală de aşteptare, că ţi-ai luat gândul!   :))))

Cartea poştală închisă poartă o ştampilă nu prea comună: este o ştampilă de poştă rurală a gării Balş, unde serviciul poştal a fost introdus la 13 aprilie 1875. Ştampila de faţă nu este lizibilă în întregime, dar textul ei complet este JUD. ROMANAŢI PL.(ASA) OLTEŢU - GARA BALŞIU. Utilizarea acestei ştampile este cunoscută până în 1894.

8 comentarii:

  1. Ce m-am distrat cu mesajul lui :))) Dragut.
    Mi-am amintit de timpul in care aveam "un dragut" ungur si-mi povestea ca taica-su are doi tractori si alte celea...Mare minune ca nu m_am lasat vrajita de tractorii lui

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumim lui Max Peter pentru această postare care ne smulge un mic zâmbet în colţul gurii....Cam amar, totuşi...Nu numai prietenii, ci noi toţi ştim de ce!
    M-am gândit la o glumă legată de tema dată :
    Un cetăţean (român) întreabă la Radio Erevan :
    - Dacă eu uit o valiză în gară, îmi va fi furată sau returnată ?
    Radio Erevan către cetăţean :
    - Nu, nu vă va fi furată şi nici returnată.Vă va fi...detonată! :)))
    Doar suntem în secolul 21, nu-i aşa ?
    O seară bună, cu multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))
      Mulţumiri pentru glumă!

      O seară excelentă vă doresc şi eu!
      Plecăciune...

      Ștergere
  3. Astăzi, valiza uitată se distribui cu ... naşu'!

    RăspundețiȘtergere