Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 29 noiembrie 2012

Colecţie românească bună, vândută foarte ieftin

Recent s-a încheiat perioada de bidare pentru o colecţie de marcă românească oferită pe eBay de către un vânzător din Italia.
Faţă de conţinutul colecţiei, mi s-a părut că preţul final a fost foarte avantajos pentru cumpărător.


Aceasta este doar prima pagină din clasorul doldora de mărci.
Majoritatea pieselor au fost neuzate, iar ceea ce mi s-a părut interesant a fost faptul că multe serii anterioare anului 1940 erau fără şarnieră, dacă este să dau crezare bileţelelor.
Din perioada timpurie a Republicii am văzut destule serii în blocuri, mai greu de găsit în această stare (şi la acest preţ).

Dacă doriţi să vă clătiţi ochii, am pregătit şi un fişier PDF (mărime: 92 MB), pe care îl puteţi descărca de aici.

Nu mă întrebaţi la cât aş fi apreciat această colecţie (îmi pare rău, dar nu orice este gratuit).
Ce pot să vă spun însă este că toată colecţia a fost vândută pentru numai 561 dolari (30 biduri, cheltuielile de expediere fiind incluse în această sumă).

4 comentarii:

  1. Salut !
    Marcile sunt conform descrierii !
    Si eu ma asteptam sa realizeze mai mult ,ce vreti ,e criza :))
    Majoritatea bidurilor au fost din partea romanilor , de fapt colectia ar trebui sa ajunga in Romania.
    Imi pare rau doar ca nu am controlat filigranul uzualelor Carol II ,cred ca cel putin o valoare de 10 lei are filigranul XIII.
    C'est la vie !
    Eugen
    P.S. Cer o parere , pretul micului studiu de marci uzate pe care il am la vanzare in formatul 'Buy it now' vi se pare potrivit ?
    Va multumesc si o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este, c'est la vie!

      Nu cred că am urmărit ce este la BuyItNow, dar mă voi uita.
      În principiu mă feresc să fac aprecieri pentru piesele aflate la vânzare, mai puţin în cazul în care văd că sunt falsuri.

      Ștergere
  2. Salutare Max,
    Am rasfoit si eu de cateva ori bune toate paginile colectiei acum o saptamana cand a aparut, intr-adevar o colectie foarte foarte frumoasa. Cred ca e cel mai frumos cadou de craciun pe care un simplu colectionar l-ar putea primi...Cu siguranta va ajunge pe maini bune aici in Romania :)
    Multa sanatate si un intai decembrie plin de liniste iti doresc tie si tuturor romanilor!

    Cu deosebita stima,
    Remus

    RăspundețiȘtergere