Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 28 decembrie 2011

Miercurea fără cuvinte - Vechi felicitări de Anul Nou

Fraţilor, mă paşte Alzheimeru', nu alta! Era să uit de miercurea fără cuvinte!
M-am gândit să prezint ceva... de sezon! Sper să vă placă, iar celor care se mai ocupă de produse handmade să le ofer puţină inspiraţie.


Nu uitaţi, Miercurea fără cuvinte a început la Carmen!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Crăciun fericit!
Pentru gospodine
Sfîntul Nicolae
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (3)
Pentru doamne şi domnişoare - podoabe şi bijuterii (2)
Pe malul Mureşului, la Arad
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

Vă recomand să treceţi şi pe la  Călin, Zina, Diverse, Mirela Pete, tu1074, Anastasia, A Different Blog, Abbilbal, Daurel, Coolnewz, SoriN, Pandhoraa, Iulisa, zoltybogata, Tudor Enea, Geanina, RobertN, Dana Diaconu, Lumi RO, Vultureşti, Melly, Rokssana, Tiberiu, Vania, Elena, Cristi, Tibi, Scorpio, Sara, Photographis, Neuroanchiloza, Mariana, Balantza, Sophie, precum şi pe la ceilalţi participanţi la această ediţie.

Dragilor, pentru cei pe care nu îi voi mai întâlni în acest an, vă doresc să aveţi parte de un An Nou mai bun, cu multe împliniri, cu sănătate şi cu multe bucurii, cu cât mai multe satisfacţii în familie şi cu cât mai mulţi prieteni!

63 de comentarii:

  1. nu ma mai satur privindu-le...sunt pur si simplu minunate...
    observ ca anul "nou" ca si cel "vechi" este intruchipat in marea majoritate a ilustratelor de...femei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pandhora: Vorba glumei: bărbatul este capul, iar femeia - gâtul! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ai uitat,dar cand ti-ai adus aminte ....ai facut treaba buna...tare-s frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Rokssana: Da, era cât pe-aici să "trec" peste această miercuri... :))
    Îţi mulţumesc frumos, mă bucur dacă îţi plac!

    RăspundețiȘtergere
  5. Observ ca purcelusii sunt veseli, probabil sunt cei care au scapat de Crăciun. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Astea pică tocmai bine înainte de noul an. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tiberiu: Exact la... "temă"! :))
    Hapyy WW, Tiberiu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am bănuit că asta va fi tematica şi de-abia aşteptam să intri!
    Adăstarea n-a fost în zadar!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Doru: Dacă încep să fiu previzibil, atunci nu-i bine... :))
    Eu îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoasa alegere ca intotdeauna!felicitari pline de culoare si bucurie:). eu sper sa ne mai scriem dar in caz ca nu se mai intampla iti doresc un an nou plin de bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  11. Geanina: Mulţumesc! :)
    Şi eu sper, dar îţi mulţumesc tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Diverse: O zi frumoasă îţi doresc şi eu, mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) lasa ca eu am crezut ca azi e joi:))

    RăspundețiȘtergere
  14. C.L.M.: Cred că m-a dat peste cap sărbătoarea Crăciunului, am pierdut şirul... :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoase! Majoritatea sunt din perioada in care s-au nascut bunicii mei!!!
    La multi ani si tie si un An Nou fericit! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  16. Fascinante cărți poștale! Am urmărit un timp ceea ce se găsește pe piață în acest „sector” și am constatat că în România s-au tipărit sau suprtipărit doar foarte puține felicitări de sărbători.S-au folosit felicitări cu textul în limbi străine,franceză în special !
    Sunt tare frumoase și romantice și naive aceste felicitări.Păcat că acum nu se mai folosesc.
    La mulți ani cu sănătate,alături de cei dragi ție !

    RăspundețiȘtergere
  17. Alina: Îţi mulţumesc tare mult! La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  18. tu1074: Pe la începutul secolului 19, nu se tipăreau deloc în ţară. Erau librari care comandau ilustrate şi felicitări în străinătate, iar editurile supratipăreau textul de felicitare în funcţie de comanda primită, în limba ţării respective. Cele mai multe erau tipărite în Franţa, Germania, Belgia şi Elveţia.
    Îţi mulţumesc tare mult, îţi doresc şi eu sănătate, un an nou mai bun, plin de bucurii şi împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasă colecție! Să dea Dumnezeu ca trecerea în noul an să fie cât mai lină!
    La mulți ani frumoși și buni! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Sara: Îţi mulţumesc frumos! Şi ţie să-ţi aducă noul an tot ceea ce îţi doreşti, să îţi fie un an bun, cu bucurii şi împliniri, cu satisfacţii la şcoală.

    RăspundețiȘtergere
  21. Superbe imagini, ca de obicei ! Mi-au redeschis gustul de a trimite felicitari, dar știu că voi fi dezmăgită, fiindcă nu vom primi și noi la rândul nostru, suntem pățiți...
    Interesant faptul că se trimiteau de Anul Nou simboluri ale norocului, potcoave, purcei, 13, trifoi cu patru foi, pe care azi le regăsim printre mărțișoarele oferite de 1 Martie.

    RăspundețiȘtergere
  22. A venit şi poştaşu cu tolba plină. Ce felicitări frumoase ne-a adus. Oare câţi din copiii de atunci mai trăiesc astăzi şi cum arată ei?

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna Max!
    Wow ce colectie superba!
    Sper ca anul ce vine sa ne
    inviti la expozitie sa le vedem pe viu!
    Sarbatori Fericite!
    LA MULTI ANI,2012!

    RăspundețiȘtergere
  24. Zina: Erau alte vremuri, cu alte obiceiuri.
    Ai uitat să spui de coşari! :))
    Este o tendinţă din ce în ce mai accentuată, se trimit din ce în ce mai puţine corespondenţe clasice. Lucrul acesta chiar se simte în State şi în Europa Occidentală, poştele de pe acolo se plâng serios din această cauză.
    Dar parfumul..., acesta tot rămâne, indiferent de tendinţe!

    RăspundețiȘtergere
  25. Abbilbal: Cred că dacă ar mai trăi, ar cam bate toţi suta... Felicitările sunt aproape toate anterioare Primului Război Mondial, cele mai multe sunt înainte de 1910, aşa că... s-au cam dus, săracii...

    RăspundețiȘtergere
  26. Elena: Mulţumesc pentru apreciere!
    N-am mai participat la o expoziţie de peste douăzeci de ani. Dar nu se ştie niciodată! :))
    Sărbători fericite îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi plac mult, am colectionat asa ceva si ma relaxam mereu privindu-le. De cate ori le-am cerut alor mei sa-mi dea din lucruri, am primit mereu cu totul altceva, am vrut sa le cer si anul acesta(chiar am cerut), apoi am renuntat pentru ca nu mai vroiam ... surprize:). Acum sunt multumit, te am ca vecin, ma ajuti tu:). Multumesc, multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  28. Robert Nicolaescu: Eu trebuie să-ţi mulţumesc pentru apreciere. Sper să-ţi fac o surpriză cu... maşini, imediat după Anul Nou.
    Şi eu îţi doresc sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  29. delicate, ca întotdeauna...
    Bonne et heureuse annee!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sunt minunate,au atata delicatete.O seara buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  31. DiaMar-bucataria galbenă: Mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  32. Deosebite prin ineditul lor si prin simplitate! Vremuri vechi ce respiră frumuseţe!
    La mulţi ani cu sănătate, fericire şi munţi de iubire să te protejeze! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Chiar ma gandeam unde este noul episod din Miercurea fara cuvinte. Am crezut ca te-ai lasat...

    Superbe aceste piese. Toate se regasesc in colectia ta??

    RăspundețiȘtergere
  34. Nima: Îţi mulţumesc frumos! La Mulţi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  35. Lolita: Îţi mulţumesc tare mult! La Mulţi Ani îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  36. Sunt superbe, ca de orice tema pe care ne-o prezinti! Happy :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Pardau Ciprian: Azi am întârziat, era să uit că este miercuri.
    Mulţumesc pentru apreciere. Câteva sunt împrumutate.

    RăspundețiȘtergere
  38. Ana marin: Mulţumesc frumos pntru apreciere! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. Iubesc vederile vintage!!!
    La multi ani si la anul sa ne astepti cu alte timbre si vederi la fel de frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Sunt grozave felicitarile :)
    Pacat ca n-ai pus si o colectie in intregime romaneasca....sa ne aducem aminte de ele

    RăspundețiȘtergere
  41. alicee: Mulţumesc frumos! La Mulţi Ani şi ţie, să fii sigură că am să o fac!

    RăspundețiȘtergere
  42. hapi2233: Româneşti nu prea s-au făcut decât mai ales după 1940, iar perioada aceea devine neinteresantă pentru colecţionari. Dacă stau bine şi mă gândesc, nici nu se prea găsesc, dar am să caut, voi încerca să mă descurc!

    RăspundețiȘtergere
  43. frumoasă treabă ai făcut aici, omule cu probleme de memorie :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Călin: Dacă îţi place, chiar mă bucur. Mulţumesc pentru apreciere, asta contează cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  45. La trecerea dintre ani 1902-1903...Nu poti sa nu te gandesti oare cum o fi fost viata pe atunci, ce-si doreau oamenii de Sarbatori, ce cadouri isi ofereau, cum petreceau?
    Eu iti doresc un An Nou mai bun cu sanatate si multe bucurii!
    Sunt sigura ca n-ai sa uiti sa ne aduci aici si alte colectii vintage minunate in 2012 :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Neuroanchiloza: Cred că nu era mare diferenţă faţă de ce-i acum. Multe lucruri mărunte le făceau celor mai mulţi mari bucurii... :))
    Îţi mulţumesc tare mult! La fel îţi doresc şi eu şi sigur n-am să uit! :))

    RăspundețiȘtergere
  47. Frumoaseeeeee! Minunat, Peter! Mi-au plăcut la nebunie! Mulțumesc!! :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Dana Diaconu: Mă bucur dacî ţi-au plăcut! Îţi mulţumesc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  49. Frumoasa colectie. Ce pacat ca in vremurile noastre nu ne mai felicitam in acest mod. Nu se compara un email cu o felicitare primita la cutia postala. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  50. Adriana: Şi eu îţi urez La Mulţi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  51. Sophie: Cred că aşa ni se par acum, atunci parcă exista mai multă imaginaţie.

    RăspundețiȘtergere
  52. Adorabile aceste ilustrate,IMI PLAC FOARTE MULT!

    RăspundețiȘtergere
  53. Pare banal spus, chiar ironic, dar bunicii, mătuşile sau parinţii noştri se bucură foarte mult când primesc o ilustrata frumoasă cu un peisaj de iarnă de la cei mai tineri aflaţi, de multe ori, la sute sau mii de km distanţă.
    Imi plac tare mult genul acesta de ilustrate.

    RăspundețiȘtergere
  54. Iulisa: Mă bucur pentru asta, înseamnă că am... "nimerit-o"! :))

    RăspundețiȘtergere
  55. SoriN: Ai dreptate, iar dacă mai este cineva care nu crede, poate să încerce (şi apoi să ne spună şi nouă rezultatul). :))

    RăspundețiȘtergere
  56. In an bun si fericit ! La multi ani tuturor !

    RăspundețiȘtergere