Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 20 decembrie 2011

Software: s-a lansat Mozilla Firefox v. 9

Deocamdată nu apare la update automat, ci am găsit noua versiune a browserului pe pagina celor de la FileForum. Probabil că în câteva zile (odată cu descongestionarea serverelor) va merge şi acesta.
Dacă doriţi totuşi să descărcaţi noua versiune, o găsiţi la aceste link-uri: pentru Windows, pentru Linux, pentru MacOS.
Navigare plăcută!

6 comentarii:

  1. Multumesc Max! Ce parere ai de Opera?

    RăspundețiȘtergere
  2. RobertN: Nu ai pentru ce. Nu aş putea emite o părere pertinentă, pentru că nu l-am încercat. Dar am citit că are o bază destul de stabilă de fani (în ciuda faptului că are o cotă de piaţă mult mai redusă).

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Max!
    Sunt foarte utile informațiile tale
    dar mie una care nu mă pricep îmi
    trebuie un profesor!
    Mii de scuze că nu am mai trecut
    de mult pe aici,sper să mă obișnuiesc cu
    noul format că altfel îmi închid blogul.
    Îți doresc o seară cât mai plăcută,Max!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru informatii! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena: Eu îţi doresc să te obişnuieşti. Cred că te vei descurca, interfaţa este totuşi în limba română.
    Îţi mulţumesc şi îţi doresc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  6. Diverse: Plăcerea este a mea!
    Seară plăcută îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere