Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 26 decembrie 2011

Tot pentru gospodine...

Am dat zilele trecute peste nişte cartoane făcute sub forma unor cărţi poştale (trăiască reclama, de care uneori începem să ne săturăm...), dar unele reţete mi se par interesante. Am zis, tocmai de aceea, că nu trebuie să le ţin doar pentru mine, tocmai când mesele gem de tot felul de bunătăţuri...
Ce să vă doresc, spor la treabă, sau poftă bună?
Click pe imagini pentru mărire.


16 comentarii:

  1. LOL ! Mie imi piere automat pofta de mancare cand vad retete scrise pe undeva...plus, cu cat sunt mai complicate si necesita mai mult efort de gandire si de planificare, cu cat sunt mai teoretic eficiente, in cazul meu, pt o eventuala dieta de slabire ! M-am conditionat in acest sens chiar pana la a simti disparitia poftei de mancare cand vad meniuri cu denumiri complicate de diverse feluri de mancare ! Bonus: m-am linistit si la nivel ipohondru ca nu sufar de sindrom gurmand, chiar daca am incasat-o in cap o data de efectiv mi-a sunat apa pe acolo !

    http://en.wikipedia.org/wiki/Gourmand_syndrome

    RăspundețiȘtergere
  2. fascinant...de gustos...
    ca sa nu mai vorbesc de rafinament...sunt curioasa ce parere va avea Dan :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) nu stiu sa gatesc chestii d-asteaaa;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristi: Aşa am făcut şi eu când am dat peste ele!... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Rudolph Aspirant: Cred că ne pricem cam la fel la gătit... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pandhora: Eu te cred pe cuvânt, cunoştinţele mele în domeniu sunt destul de limitate. Cred că mă aştept la un pupic de la Şefu' bucătarilor vastelor mele domenii... :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. C.L.M.: Şi ai impresia că eu ştiu? :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am citit câteva dar evit să mă pronunţ ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Doru: Mulţumesc şi eu.
    Sunt adeptul ferm al bucătăriei româneşti...

    RăspundețiȘtergere
  10. Da mulțumim de rețete :)!
    Este ceva de lucru cu ele!!!
    Pot garanta doar pentru pasărea cu 40 de căței de usturoi(9 din 12)!
    Este un deliciu!!!
    Restul nu cunosc și nu am ce să zic,dar poate voi copias câteva și le punem în aplicație :lol: !

    RăspundețiȘtergere
  11. tu1074: Eu nu sunt absolut deloc priceput la aşa ceva, las doamnelor şi domnişoarelor posibilitatea să încerce reţetele (sau poate chiar le cunosc pe unele) şi să ne dezvăluie şi nouă, nepricepuţilor, cam "cu ce se mănâncă"... lol! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc frumos! unele imi par chiar delicioase:). problema e ca dupa aceste sarbatori nu ar trebui sa mai mananc pana la revelion:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Geanina: E tare greu să te abţii când toate sunt aşa bune... :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Unde se gasesc "poule compot"?

    RăspundețiȘtergere