Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 8 decembrie 2011

AMR trei zile!...

Cred că voi termina treaba pe acest an luni... Am avut o lună destul de încărcată, mai ales în ultimele zile am fost ocupat non-stop. Acesta este şi motivul pentru care am rărit-o puţin cu vizitele pe blogurile prietenilor, cât despre "săpatul" pe care îl făceam eu de obicei pe site-urile de licitaţii... nici atât!

Noroc că Readerul de fluxuri RSS îmi lasă "necitite" articolele şi ştiu exact la cine am fost şi ce am/n-am citit! (cine nu foloseşte aşa ceva, i-l recomand cu căldură: merită şi se găseşte totul într-un singur loc!).

Aşadar voi avea timp iarăşi şi voi sta numai pe capul vostru...   :))

31 de comentarii:

  1. :) te-aştept cu ceai de măceşe şi ceva lansări de carte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anastasia: Îţi promit că voi veni, mulţumesc frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor la muncă în continuare! Ne vom citi și comenta, sănătoși să fim! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana Diaconu: Ai dreptate, ca de obicei! :)
    Îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain ca vei avrea mai mult timp! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. lunapatrata: Abia aştept, îmi place să umblu pe net... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sa ai spor...:)
    te inteleg...nici eu nu am o perioada relaxata la job....
    ti-am observat lipsa sa stii :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici o problema...e final de an maine poimaine, toata lumea are un sac de treaba...intelegere gasesti :). Spor iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am fost mai putin activa zilele astea:)

    gmm, chestia cu RSS trebuie sa mi-o explici si mie:D:) Daca esti amabil:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Spor la lucru,dă-i viteză dar ai grijă să fie regulamentară!Te așteptăm înapoi să ne delectezi cu lucrurile cu care ne-ai obișnuit!
    SPOR LA LUCRU !

    RăspundețiȘtergere
  11. C.L.M.: Ai blogul pe platforma Blogspot, deci ai cont la Google. Te duci (sau cauţi) Google Reader şi îţi faci un cont şi acolo (sau te loghezi cu contul pe care îl ai deja). Odată ce ai cont, poţi introduce în Google Reader fluxurile de pe orice blog/site, făcând click pe semnul/iconul pentru RSS (la tine pe blog văd că nu ai pus butoanele, la mine le poţi vedea sub timbrul galben din dreapta).

    RăspundețiȘtergere
  12. tu1074: Îţi mulţumesc (nu-mi place să depăşesc viteza...). :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Sper sa nu dea zapada, ca atunci cand ai si tu ceva timp liber, sa trebuiasca sa-l petreci mutand troiene:). Mult spor si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  14. RobertN: Ooooh, mi-e groază de zăpadă, nu-mi place deloc!
    Îţi mulţumesc mult Robert, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  15. Diverse: La fel îţi doresc, mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  16. Marycix: Negreşit te vizitez! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună Max!
    Știeam că în armată se spune AMR..
    Îți doresc un sfârșit de săptămână
    cât mai plăcut Max!

    RăspundețiȘtergere
  18. Elena: Am... "importat" şi eu vorba celor din armată! :))
    Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sigur ne vei mai vizita, adica sper. :) Spor in toate, rabdare si veselieeeeeeeeeeeee!! :D

    RăspundețiȘtergere
  20. addicted: Sigur te voi vizita, să nu-ţi faci probleme. Mulţumeeeeesc! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu o sa lipsesc in curand ceva vreme, o sa trec duminica pe-aici cu cate-o urare, un ceai, o poezie, un colind :)

    RăspundețiȘtergere
  22. hapi2233: Te aştept cu mare plăcere! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Spor la treaba-atunci! Te asteptam cand ai timp!

    RăspundețiȘtergere