Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 13 decembrie 2011

Pentru prietenii din blogosferă

În ultima săptămână am avut mult de lucru şi am cam lipsit de pe blogurile voastre.
De astăzi, situaţia s-a schimbat, mi-am (cam) terminat toată treaba pe anul acesta (sper!), aşa că am început să-mi fac din nou simţită prezenţa. O parte din voi cred că m-au văzut deja astăzi.
Am de gând să nu las nimic necitit la nimeni!

Vă doresc la toţi o săptămână cât mai frumoasă şi un trafic cât mai bun!

18 comentarii:

  1. Bine-ai revenit, blogofriend! :D Cu forțe noi, pregătit de iureșul sărbătorilor?

    Eu te-am văzut, îți mulțumesc frumos! Mi-era dor de-un comentariu „Max”! O săptămână senzațională să ai și tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Max !!!
    Felicitări că ai descoperit metoda ! (cunoşti la ce mă refer )
    Noapte bună ! , mâine am o zi grea ! Vouă să vă fie bine ! Ciao !
    Andrei , VD

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrei: Nu prea pricep la ce anume te referi, dar probabil îmi vei spune tu... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu te grabi....avem tot timpul din lume!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. o noapte frumoasa iti doresc si nu uita sa treci pe la Carmen...cum ar fi ziua de miercuri fara tine? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O săptămână frumoasă și ție, chiar dacă am ajuns aproape de mijlocul ei !

    RăspundețiȘtergere
  7. Pandhora: Şi ce s-ar întâmpla dacă nu voi merge o săptămână?

    RăspundețiȘtergere
  8. O saptamana frumoasa si tie! Happy WW! Unde-s pozele de miercuri? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar aşa, unde sunt înminunările de tăcută (şi nu prea foarte) miercuri?

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristi: Mulţumesc frumos! Vor veni peste puţin timp...

    RăspundețiȘtergere
  11. Doru: Mulţumesc pentru întrebare. O jumătate de oră...

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, da, mai zii cu Traficul :P Ma bucur ca te-ai intors, Peter, chiar ma intrebam ce-o fi cu tine si mi-a explicat Luna Patrata :)

    RăspundețiȘtergere
  13. teonegura: Scrisesem pe peretele meu pe Fb...
    Stai liniştit că nu scapi de mine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. O saptamana frumoasa si tie, cat despre trafic :)))) asta ma lasa rece total :))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ninu: Pentru unii traficul contează, s-au înscris la diverse concursuri, alţii încearcă să facă şi ei un ban grămadă... :)))

    RăspundețiȘtergere