Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 18 decembrie 2011

Life in Pictures - Vine, vine, vine...


Oricine se poate înscrie la "Life in Pictures", la Costin!

Vă doresc tuturor să aveţi parte de cele mai frumoase Sărbători!

62 de comentarii:

  1. Uite ca avem si noi carti postale care sunt frumoase si amintesc de Craciun. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Este vremea cărţilor poştale, scrisorilor, felicitărilor, emailurilor (şi telefoanelor).
    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoase sunt aceste piese prezentate de tine. Mi-a placut enorm acel lot de timbre de la inceput. Imi place ca nu ti-ai pierdut obiceiul de a scotoci in colectii dupa asemenea piese. Eu, ca de obicei, am publicat o noua calatorie in timp, de aceasta data in Alba Iulia! Poate ai putin timp sa treci si tu pe acolo. Toate bune si o duminica cat mai inzapezita! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Tiberiu: Probabil că o felicitare trimisă prin poşta clasică ar face oricui mai multă plăcere decât un telefon sau un mail... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Administrator: Trec negreşit pe la tine! Am avut şi eu o postare cu Alba Iulia, dacă nu mă înşel...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mâine o să caut cărţi poştale ...
    La coş cu nebunia sms-urilor de sărbători!
    Mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumoase sunt cartile noastre postale...
    cred...sper...vreau sa fac si eu ca Doru :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti aduc zambetul pe buze aceste carti postale! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumoase sunt!
    Le-as cumpara pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bestiale, vreau si eu !!!! O dumninca frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumim de urare și pentru felicitările frumoase,pe care din păcate prea puțini le folosesc în era E-mail-ului !
    Să ai parte și tu de sărbători frumoae și fericite cu sănătate deplină,împreună cu cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte placute, rar am mai folosit cartile postale de cand cu netul. Nu din comoditate n-am mai trimis, ci pentru ca eram necajit ca nici dupa n zile nu ajungeau si se ducea toata placerea. O zi fericita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte, foarte, foarte faine :)
    Cand am vazut primul timbru, mi s-a parut ca am descoperit explicatia/raspunsul pentru intrebarea: de ce nu ajung scrisorile la Mos Craciun?

    RăspundețiȘtergere
  14. Eheee,ce minunatii.
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Doru: Acestea sunt de acum vreo zece ani, de atunci am cam pierdut contactul cu ce-au mai făcut ai noştri români... :)
    Sper să găseşti ceva frumos!
    Eu trebuie să-ţi mulţumesc foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pandhora: Am mai spus-o, probabil că plăcerea celui felicitat este mai mare dacă primeşte o felicitare clasică... :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Diverse: De aceea au fost făcute, să ne mai aducă şi un zâmbet! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Cris-Mary: Încearcă la Poşta de lângă tine... :))

    RăspundețiȘtergere
  19. ti1074: Îţi mulţumesc tare mult! Şi eu îţi doresc să ai parte, împreună cu familia, de cele mai frumoase Sărbători! :))

    RăspundețiȘtergere
  20. RobertN: Cred că şi aici trebuie să dovedim că suntem... tot Români, nu? :))
    Şi eu îţi doresc o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cleo: Păi... le fură oamenii de zăpadă!... :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce idee stralucita si ce frumoase sunt! Atat cartile postale, cat si timbrele cu Craciunul sunt minunate! Multumesc, Peter! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Vine, vineee! Puțin alb mai lipsește din tabloul foșnitor al Sărbătorilor :) Primul timbru este genial! :)) Oare încotro au luat-o până la urmă? :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Dana Diaconu: Chiar aşa, puţin alb, dar se pare că va veni!... Trebuie să mai aşteptăm puţin...
    Fiecare pe unde a vrut, se pare... :)))

    RăspundețiȘtergere
  25. de data asta ma voi tine de promisiune si saptamana viitoare voi pune la posta cateva ilustrate....chiar cred ca aduc mai multa bucurie decat cele virtuale :)

    seara faina sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  26. Sunt foarte frumoase! Imi plac mult.O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ai spus " vine" si ...am venit. :) Vin in fiecare zi sa stii, dar tac mult in ultima perioada.

    RăspundețiȘtergere
  28. Rokssana: Aşa să faci! Şi eu îţi doresc o seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ana Marin: :)
    O duminică plăcutăîţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  30. vine, vine, dar oare ajunge şi un strop de zăpadă la noi pînă atunci? că dacă nu ajunge, poate o să te rog pe tine să ne aduci măcar pe blog :)
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  31. Călin: La mine pot să aduc câtă zăpadă vrei, dar tare mi-e că nu o să meargă nici sania, nici schiurile şi nici snowboard-ul! :)))
    O seară frumoasă să ai şi tu, Călin!

    RăspundețiȘtergere
  32. Mie imi place prima imagine. Ne da putin de gandim. Nu trebuie sa mergem in directii diferite, doar sa alegem un drum comun.

    RăspundețiȘtergere
  33. Costin: Poate fi o interpretare, ai dreptate. Dar nu întotdeauna ai cu cine vorbi...

    RăspundețiȘtergere
  34. Max, nu cred ca terbuie sa vorbim, doar sa ne privim. Vom intelege ca doar pe un drum comun vom reusi mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  35. Candva cartile postale in perioada Craciunului si a Anului nou aveau mare, mare cautare. Acum de cand cu posta electronica, interesul manifestat pentru ele eu cred ca a scazut simtitor. Poate chiar vor disparea nu peste multa vreme. :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Mihaela: Cred că se vor mai împuţina, dar nu cred că vor dispare. Aşa s-a spus şi despre cărţi, dar cred că mai este cale tare lungă până acolo... :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Poate aduci si zapada cu aceste carti postale superbe. :D

    RăspundețiȘtergere
  38. addicted: Păi am o grămadă, dar n-am cu ce s-o car!... :)))

    RăspundețiȘtergere
  39. era o bucurie cu ceva ani in urma sa trimiti si sa primeste carti postale de sarbatori si nu numai...azi....am uitat sa mai scriem, daca nu e tastatura:) sau altele. extraordinare:)

    RăspundețiȘtergere
  40. toate sunt minunate, însă primulâa imagine... timbrul e "delicios"!

    RăspundețiȘtergere
  41. Geanina: Nu te opreşte nimeni să trimiţi din nou o felicitare clasică...

    RăspundețiȘtergere
  42. Anastasia: Aşa e, timbruleţele alea sunt tare haioase... :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Da, ma straduiesc, sa scriu felicitarile de vreo doua zile ... Chiar daca vor ajnge dupa Craciun, tot le trimit, fac asta in fiecare an, dar raspunsurile sint mereu mai putine ... Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  44. Dani: În opinia mea, cine primeşte o astfel de felicitare "clasică" rămâne mult mai plăcut impresionat de gest decât dacă ar primi numai un e-mail. Chiar cred că merită păstrarea acestui obicei.
    Şi eu îţi doresc să petreci Sărbători de vis în mijlocul celor dragi!

    RăspundețiȘtergere
  45. Nu prea imi plac felicitarile virtuale asa ca trimit din astea clasice acasa, in fiecare an. Azi ai ales niste carduri mai recente. Fain :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Neuroanchiloza: Tot pusesem străine şi m-am gândit că şi cele româneşti ar trebui să apară... :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Mai rar in ziua de azi astfel de carti postale. Ii numar pe degete pe cei care le mai trimit de sarbatori. In epoca tehnologiei, hartia colorata rezista tot mai greu, insa stie oricine ca bucura mai mult:)
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  48. tu26dor: Multe salutări îţi transmit şi eu! :))

    RăspundețiȘtergere
  49. Dani a pus degetul pe rana... Și noi facem parte dintre cei care sunt de părere că o felicitare trimisă prin poștă fiecăruia, cu un text potrivit persoanei sau familiei respective e cu mult mai mult mai grăitor și mai impresionant decât un SMS ori un e-mail trimis dintr-un foc la 20-30 de persoane. Numai că e frustrant să trimiți an de an și să primești din ce în ce mai puține. Când am ajuns la raportul de 30 la 3 ne-am oprit...

    RăspundețiȘtergere
  50. Zina: Atunci înseamnă că treaba e simplă: dacă nu le place, nu le mai triţi.

    RăspundețiȘtergere
  51. :D:) Ce frumoase sunt!!!! :X:X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  52. C.L.M.: Mă bucur dacă îţi plac! :)

    RăspundețiȘtergere