Şmecherii de la Romtelecom au făcut restructurări. Aşa au anunţat încă de vreun an de zile. Numai că habar n-am în ce a constat această restructurare, pentru că problemele cu infrastructura continuă să existe, iar pe această "felie" nu fac nimic!
Reclami la suportul tehnic problemele cu conexiunea. Ţi se spune că se va rezolva. Nu se rezolvă. Revii cu un telefon. Afli că de fapt reclamaţia ta nu a fost înregistrată, pentru că cel din tura următoare dă din colţ în colţ.
După câteva zile bune (deşi ai fost asigurat că echipa de teren trebuie să "pice" din clipă în clipă), îşi face apariţia un nene, care spune franc că reţeaua e la pământ şi ei (oamenii de teren) nu fac faţă. Pentru că au fost restructuraţi.
Măi băieţi, pieţarii se plâng că n-au oameni care să stea la tarabe. Mai bine duceţi-vă să vindeţi cartofi, nu promisiuni!...
Nici RDS nu dau pe afara de profesionalism. De vreo 2 sapt imi tot cade netul zilnic, parca ar fi programul de dat lumina cu portia de pe vremuri...
RăspundețiȘtergereAlin: La RDS cred că depinde de zonă, acolo unde reţeaua este mai nouă, nu sunt probleme. La Romtelecom însă, parcă e un făcut! Cablajul prin oraş este vechi în unele zone şi nu reuşesc să identifice decât cu mare greutate o problemă. Iar dacă mai ai şi treabă şi depinzi de net, dacă nu ai o alternativă - eşti în pom şi pomul e-n aer! La fel ca băieţii ăştia, care una zic, dar alta fac de fapt.
RăspundețiȘtergereÎn această lumină, cred că nu le-am parafrazat degeaba reclama (care mi se pare şi proastă, pe deasupra).
În ceea ce privește reclama, sunt total de acord, e de un prost gust inimaginabil.
RăspundețiȘtergereÎn ceea ce privește serviciile, ești mic copil... Să-ți povestesc cum am plătit bandă de 30 și am primit de 6, ori cum am cerut desființarea unui serviciu și ni s-a desființat un altul, apoi a trebuit să plătim noi redeschiderea celui desființat din greșeala lor... Dar abonamentul respectiv a devenit dublu ca preț...
Și ar mai fi, dar ce rost are retrospectiva asta neagră acum, în prag de sărbători ?...
Crăciun fericit, Max, ție și celor dragi !
Zina: Păi dacă mergea netul, n-aveam nimic cu ei! Da' merge cu noduri, nu pot nici să fac browsing. Merge 5 minute, alte cinci munite nu merge... şi tot aşa!
RăspundețiȘtergereAm mai auzit de minunăţii din acestea, nu cred că eşti singura care a păţit aşa ceva.
"Rom, rom, telecom - netul vostru e în pom!"
RăspundețiȘtergereDin păcate, nu e în pomul de...Crăciun... :(((
RDS-ul meu e foarte stabil.De o lună am renunţat la ROMTc voce din cauză de...prea multe telefoane pe cap de membru de familie.Reclama este de un cel mai josnic prost-gust posibil! Cred că aici e mâna grecilor de la OTE.Nu degeaba ziceau anticii: "Timeo danaos et dona ferentes"... :))))
Marco Polo: Aveţi dreptate, cu un astfel de furnizor te gândeşti cu groază ce te mai aşteaptă... taman de sărbători!
RăspundețiȘtergereSincer, n-am nevoie de niciun cadou de la ei. N-aş vrea decât să-şi facă treaba pe care şi-au asumat-o prin contract. Iar dacă ar fi să-i iau la bani mărunţi - dacă tot am amintit de contract - una scrie acolo şi alta se întâmplă pe teren (măsurat cu scule profesionale, că nu-s ei singurii care ştiu să le folosească).
reclama e jenanta...nu vad de ce au amestecat lucrurile....
RăspundețiȘtergereeu din fericire sunt la UPC si sunt multumita de ei...
Pandhora: Păi dacă nu o vor rezolva repede, s-au mai lins pe bot de un client. Nu de alta, dar banii sunt la mine. Eu hotăresc ce fac cu ei! :))
RăspundețiȘtergerePacat ca iti strica tot cheful, chiar daca banii sunt la noi, asta nu le subtiaza obrazul... o fi inghetat de la vreme
RăspundețiȘtergereRobertN: Mai mult ca sigur nu le-a îngheţat, pentru că nu are ce! Odată ce te-au prins de client, începe să-i doară în bască! Până la urmă îşi vor pierde clienţii, şi atunci să vezi restructurări!
RăspundețiȘtergereAi perfecta dreptate ! :D
RăspundețiȘtergereCa de obicei, facem haz de necaz. :)
Nu stiu de ce traiam cu impresia ca nu locuiesti in RO :)) sincer credeam ca esti plecat in alta tara si ai scapat de Posta Romana si de Romtelecom si ne-ai lasat doar pe noi sa ne chinuim cu ei de gat :))))))))))))))
RăspundețiȘtergereGabriela Elena: M-am cam săturat să fac haz de necaz, aşa că până la urmă schimb furnizorul, că am de unde alege. :)
RăspundețiȘtergereNinu: Unde să plec? Nicăieri nu zburdă câinii cu covrigi în coadă... :))
RăspundețiȘtergereSalut Max !
RăspundețiȘtergereEu tot al Romtelecom-ului dar problemele mi se rezolvă constant . Nu zic că nu sunt pentru că sunt dar de fiecare dată trimit mail şi se rezolvă (normal , umblu la ameninţări) . În relaţiile cu firmele de prestări servicii , cărora le plăteşti nu trebuie să fii blând şi civilizat (e un sfat) . Eu tot timpul ameninţ şi am „gura mare” la telefon şi îţi spun cu mâna pe inimă nu am probleme , nici de depanare nici de conexiune .
Aşa procedez şi cu Orange şi Cosmote şi Dolce , asigurări şi toţi de care depind , între ghilimele , pentru că de fapt ei depind de noi şi asta trebuie să înţeleagă şi ei şi noi deaceea trebuie spus tare şi răspicat . Clar.
SoriN: Păi cam aşa fac şi eu, dar văd că de data asta nu mai... mişcă, aşa că mă voi mişca eu, până la urmă, la alt furnizor.
RăspundețiȘtergeresuper titlul ales:))))
RăspundețiȘtergerese mai intampla sa ramai fara net pana in ianuarie...sa fim mai buni:)))
Geanina: Am alternativă (am şi net mobil, nu stau în ei...)
RăspundețiȘtergereCred că voi fi tare bun cu... buzunarul meu şi mă voi muta la alţii... :)
Pai nici nu ma mir ca sunt varza. Mai nou si RDS-ul se tine de promisiuni.
RăspundețiȘtergereMuc Roz: Nici nu cred că este vreunul care să se poată lăuda (sau să-l putem noi lăuda) că n-are probleme. Din nefericire, asta e problema cu "Doreii" din RO... :(
RăspundețiȘtergereEu sunt la RDS si sunt multumita de ei,nu am probleme.Dar vecinii cu Romtelecom se apuca de par nu alta.O seara buna.
RăspundețiȘtergereDiaMar-bucataria galbena: Poate vor citi şi cei de la Rom-rom-telecom...
RăspundețiȘtergereO seară bună îţi doresc şi eu!
Sunt si ei cinstiti ... macar la raportul reclama - calitate!
RăspundețiȘtergereMelly: Nu ştiu cât de cinstiţi sunt, pe bune! Pentru că în contract este prevăzută o viteză care n-a fost niciodată realizată (măsurată de meseriaşi). Ci doar una care este inferioară cu o treaptă la preţul abonamentului. Nici măcar asta nu înţeleg, te angajezi pentru un serviciu pentru care vrei bani, dar nu îl realizezi.
RăspundețiȘtergereCred că unii directoraşi de la ei ar cam merita să fie luaţi de guler (la figurat, fireşte, nu sunt adeptul violenţei). Dar tare i-aş băga pe undeva, aşa, faţă în faţă, să văd ce ar putea spune...
Eu am de la RDS si nu am avut mari probleme cu ei... ii recomand. :)
RăspundețiȘtergereDiverse: M-am gândit deja la ei, mulţumesc!
RăspundețiȘtergereSalve Max !
RăspundețiȘtergereHmmmm.... eu m-am ţinut tare de gâtul lor pentru că aveam aceleaşi probleme . Le-am spus că am renunţat la fostul UPC în favoarea lor (ştiau asta băieţii , verificaseră ) iar acum voi renunţa la ei în favoarea altei oferte ! Aoleu ce s-au m-ai inflamat ! Au venit , au schimbat cabluri , au făcut tot felul de reglaje , au făcut băieţii tot felul de temenele - n-au vrut să servească nici măcar o bere !!! - şi acum totul e OK. Şi m-au sunat şi de la Bucureşti să mă întrbe dacă s-a remediat problema , dacă sunt mulţumit , dacă mai am ceva de spus ,dacă operatorii au fost corecţi , etc ! Ceva s-a întâmplat dar habar n-am ce !
Andrei VD
Corectură gramaticală : s-au MAI inflamat
RăspundețiȘtergereÎmi cer scuze !
Andrei VD