Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 15 decembrie 2011

S-a deschis sezonul pentru... pictură

Ieri admiram fotografiile Mirelei care o înfăţişau pe simpatica Enya în atelier. Aseară am avut parte de o mică surpriză: fiu-meu se pare că a fost în febră creatoare şi a purces urgent la treabă...


Din când în când mai lasă calculatorul, bazele de date şi filmele şi se gândeşte la câte un cadou frumos pentru câte un (o) cunoscut(ă)...     :))
N-am avut la îndemână ceva lucrat de el (că le-a dat pe toate cadou), dar sper să-i "prind" una până la urmă.

28 de comentarii:

  1. Felicitari fiului tau! Mult succes si sa ne mai aratati ce pictati. O zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela P.: Mulţumesc frumos! Îl bat la cap să-şi deschidă un blog sau un site în care să-şi pună portofoliul, dar nu prea îl trage inima la aşa ceva... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inseamna ca are talent la pictura. Trebuie neaparat sa postezi o lucrare pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristi: Le-a dat pe toate, n-am avut acum niciuna. Aştept să facă ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo, ce surpriză! Felicitări fiului tău pentru inspiraţie; să faci bine să-i "prinzi" una, să vadă şi ochiul nostru mai pe larg! :D Să ai o zi extraordinară, Peter!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dana Diaconu: Încerc (sper să fie şi el de acord...). Mulţumesc frumos, la fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. sper sa vedem ceva finalizat...felicitari fiului tau...poate il convingi sa-si faca blog :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pandhora: Dacă îşi face, va fi pentru fotografie poate (că nici pe asta n-a "scăpat-o"...). :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred că ar face o bună impresie ca voluntar în activitatea, acum febrilă, de confecţionare de jucării în atelierul lui Moş Crăciun.Am făcut şi eu aşa ceva, şi sunt prieten cu mirosul de lacuri, de vopsele, de tempera, de guaşe, de ceracolor...
    O "tempera", o mores! :))))
    Spor la treabă şi numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Marco Polo: Mulţumesc tare mult! Cred că aşa ceva avea în cap, nu a vrut să-mi spună ce face şi pentru cine... :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. wow! ce surpriza si coincidenta. Fiul meu la fel, dar el e mai mic si inca ma asculta. L-am sfatuit sa le pastreze, el tot aruncandu-le. Acum imi arata prin webcam ce a mai desenat sau pictat, il incurajez sa continue.
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cleo: Bravo şi pentru fiul tău, lasă că va creşte el!... Cum adică "încă mă ascultă", te aştepţi să nu te mai asculte mai târziu?
    Dacă are talent, neapărat trebuie să-l încurajezi!

    RăspundețiȘtergere
  13. În primul rând am aflat că ai un fiu,să-ți trăiască !
    Felicitări pentru activitatea lui artistică și umanitară dacă am înțeles bine!
    Poate scoți pictura la vânzare(licitație!) pe blog.Cine dă mai mult :)!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. tu74: Îţi mulţumesc foarte frumos!
    Lucrează de plăcere, iar ce face dăruieşte prietenilor (şi, bineînţeles, prietenelor), nu le vinde.
    Mi-ai dat o idee, poate facem o faptă bună (dacă va fi şi el de acord...). :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ...asta am vrut,fapta bună s-o pun în mișcare :)!

    RăspundețiȘtergere
  16. tu1074: Doream să spun că trebuie să vorbesc cu băiatul meu, să văd dacă este de acord cu aşa ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Waw! De câte ori văd pânza şi uleiurile alături mă extaziez toată! Simt mirosul de in fiert gâdilându-mi nările şi inspir adânc ca şi cum aş vrea să adun în mine toate nuanţele !
    Voi urmări postare cu postare până când reuşeşti să "furi" o poză cu pictura(rile)fiului.

    RăspundețiȘtergere
  18. Aurora Georgescu: Nu este ulei (încă îi este frică să încerce), sunt doar guaşe (acrilice).
    Cred că mâine dimineaţă o "prind"..., înainte să o împacheteze...

    RăspundețiȘtergere
  19. Trebuie,musai,convins să picteze în ulei!
    Uleiul se uscă mai încet și se pot vedea mai ușor în acest răstimp pictura :)!

    RăspundețiȘtergere
  20. tu1074: Deocamdată nu prea are el loc să se desfăşoare. Cam de vreo doi ani a lăsat-o mai încet cu arta plastică şi a trecut pe... fotografie, când nu e la serviciu... :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna seara! Chiar s-a deschis sezonul la pictura! La Cercul Militar National din Bucuresti are loc o expozitie de pictura semnata Adrian Stoenica. Este tatal meu si alaturi de el expun si eu fotografii cu peisaje din Romania. Daca va atrag pictura si fotografia, sigur va va placea si expozitia noastra! Detalii aici:

    http://ioanstoenica.wordpress.com/2011/12/14/romania-dincolo-de-sosele/

    RăspundețiȘtergere
  22. ioanstoienica: Mulţumesc pentru anunţ.

    RăspundețiȘtergere
  23. Haa, neaparat sa ne arati si o varianta finala, Peter!

    RăspundețiȘtergere
  24. Neuroanchiloza: Din păcate, am ratat momentul. De dimineaţă, fiu-meu s-a sculat înaintea mea şi... n-am mai avut ce fotografia...
    Aştept următoarea lucrare... :(

    RăspundețiȘtergere