Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 19 decembrie 2011

Coreea comunistă: isterie în masă după moartea iubitului conducător

Probabil că imaginile nu au nevoie de nicio explicaţie.

26 de comentarii:

  1. Stiu ei ceva... Urmeaza democratia... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristi: Se pare că demnul urmaş este destul de tânăr, după câte am înţeles... Vai de săracii oameni...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca incepe dansul... Adica miscarile stradale. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristi: Poate vor avea şi ei parte de o "primăvară" în plină iarnă...

    RăspundețiȘtergere
  5. Trist,dar tristețea mea este pentru popor care așa trebuie să trăiască !

    RăspundețiȘtergere
  6. "Probabil că imaginile nu au nevoie de nicio explicaţie."

    Da, dragă Max Peter, dar nici de vreun comentariu!Ca la caricaturile de pe vremuri ale lui Matty Aslan, Nell Cobar, ş.a. având jos scris "FĂRĂ CUVINTE"!
    Clipul e de la RTV (Russia Today) pe care o mai urmăresc arareori şi eu. Întrebarea (retorică) e dacă această TV, arătând aceste secvenţe, e de partea Coreei De Nord sau a...selecţionatei "restului lumii"? Sau face un joc dublu, ambiguu, prin prezentarea acestor imagini?

    RăspundețiȘtergere
  7. sincer nu inteleg ...chiar asa drag le-a fost?

    RăspundețiȘtergere
  8. În 1953,în marie la început, pe 3 sau pe 5, nu mai ştiu, s-a anunţat moartea lui Stalin, prietenul copiilor. Au trecut câteva zile bune până să aflăm şi noi, între timp s-a împărţit coliva între urmaşii ideologici. Profesoarele plângeau, inclusiv câţiva colegi, fii de ştabi de atunci. Am sperat într-o schimbare rapidă de atitudine a statului, dar aceasta a venit cu mare întârziere, peste 36 de ani. Nu vă faceţi iluzii, coreenii mai au multe de îndurat.

    RăspundețiȘtergere
  9. tu1074: Am scris mai sus: vai de săracii oameni!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am aflat o chestie: Plang toti ca sa nu pateasca ceva rau. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Marco Polo: Le cunosc sigla. Eu nu-i urmăresc decât întâmplător (aici nu se prinde, dar găsesc clipuri pe fluxurile de ştiri). Habar n-am care este poziţia lor, dar pentru că nu este inserat niciun comentariu, m-am hotărât să preiau clipul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Geanina: Exact aşa cum ne-a plăcut şi nouă ceaşcă...

    RăspundețiȘtergere
  13. Cornelius Ionescu: Nici eu nu mai ţin minte data (am pe undeva un ziar - cred că Informaţia Bucureştiului - exact din ziua următoare a morţii lui, ediţia de doliu). Nu ştiu cum a fost în '53 decât din povestite, dar îmi aduc aminte de '65, când a murit Dej.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cristi: Tot ce-i posibil, la cât de terorizaţi sunt. M-am tot uitat la oamenii ăia, nu prea am văzut la niciunul lacrimi, decât bocete.

    RăspundețiȘtergere
  15. "Ceea ce se întâmplă în Coreea de Nord face parte din repertoriul internaţional al nebunilor care fac politica pe care oamenii cu bun simţ nu o înţeleg"... aşa începe un articol pe care cu mare interes l-am citit! Mi s-a părut potrivit pentru postarea ta; alte comentarii, cum a spus şi Marco Polo, nu mai sunt necesare!

    http://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/12/19/dinastia-kim-si-tragedia-unui-popor/

    RăspundețiȘtergere
  16. Dana Diaconu: Mulţumesc pentru completare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Plang/bocesc pentru ca probabil se asteapta la mai rau de atat...

    RăspundețiȘtergere
  18. Imposibil să nu-ţi placă şi asta!

    http://grigorecartianu.ideilibere.ro/19789/lacrimi-pentru-iubitul-calau/

    Dacă te superi pe mine, promit să nu mai fac! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Diverse: Vorba domnului Ionescu, cred că mai au multe de îndurat săracii...

    RăspundețiȘtergere
  20. Totusi, ca sa fim cat de cat fair, dupa parerea mea, dl. Kim Jong Il a dat de mancare, cat a trait ca activ in campul muncii, in mod destul de concret direct la o gramada de oameni, si nu numai din RPD Coreeana.

    RăspundețiȘtergere
  21. Rudolph Aspirant: La fel cum a dat şi ceauşescu la români.

    RăspundețiȘtergere
  22. Tranzitia e grea, e ca o nastere fara anestezie epidurala :)
    Dincolo de asta bocetul e o traditie si nu are neaparat legatura cu inima sfasiata.....:) Stii, si la noi in Biblie scrie sa ne respectam si sa ne iubim conducatorii pentru ca ei nu au fost alesi numai de noi :)
    Hi hi, sa nu ma certi

    RăspundețiȘtergere
  23. hapi2233: Pe tine nu pot să te cert, ai întotdeauna cele mai bune răspunsuri... :))
    Totuşi, cred că cam trecut perioada unsului Celui de Sus. Mai ales la ei, atei convinşi. :))

    RăspundețiȘtergere
  24. am urmarit in ultimele doua zile desfasurarea smiorcaielilor coreene si consider ca 93 % este vorba de o piesa de teatru....cu regizori si tot tacamul

    RăspundețiȘtergere
  25. hapi2233: Eu n-am mai urmărit, am preferat să stau pe net. Cred că ai dreptate. Sunt curios acum să vedem ce urmează...
    Apropo: sigur e vorba de 93%? :))

    RăspundețiȘtergere